آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر پلازا | instaa

در این مرحله از ساخت اکانت دوم اینستاگرام باید یک آیدی یا یوزرنام برای پیج خودمون بسازیم. آیدی مورد نظر خود را بنویسید و روی گزینه next بزنید. اگر گزینه اول رو انتخاب کردین باید به برنامه اینستاگرام اجازه دسترسی به مخاطبین خود رو بدهید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ آیا با خواندن این مقاله توانستید یک اکانت اینستاگرام برای خود بسازید؟ لطفاً نظرات و سوالات خود را با ما و سایر کاربران همیار آکادمی در زیر همین پست به اشتراک بگذارید. ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر + آموزش تصویری… برای ساخت اکانت باید این اطلاعات را شامل شماره موبایل و یا ایمیل، نام کامل خود، نام کاربری و رمز عبور می شود را پر نمایید. بعد از وارد کردن کد وارد صفحه انتخاب نام کاربری یا همون انتخاب نام پروفایل اینستاگرام میشید.

  • در مرحله بعدی زمان آن می‌رسد که شما تعیین می‌کنید اکانت اینستاگرام شما به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی نمایش داده شود.
  • برای اطلاعات بیشتر در اینباره، حتما مقاله نام کاربری اینستاگرام چیست را مطالعه کنید، در این مقاله به تفاوت‌های نام کاربری با نام نمایشی در اینستاگرام پرداخته‌ایم.
  • در صفحه‌ی بعدی، می‌توانید به‌ انتخاب خود با کمک شماره‌ تلفن‌همراه یا ایمیلتان حساب جدیدی ایجاد کنید.
  • یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب یا اکانت خود تعریف کرده و نهایتا گزینه Done را لمس کنید.
  • سپس می توانید با وارد کردن شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود شروع به ایجاد حساب جدید خود کنید.
اگر با استفاده از ایمیل نسبت به ثبت نام در اینستاگرام اقدام کرده‌اید، باید فیلدهای ارائه شده را پر کنید. یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب یا اکانت خود تعریف کرده و نهایتا گزینه Done را لمس کنید. سپس به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و لینک تایید ارسال شده را انتخاب کنید. اگر از اکانت فیسبوک خود به منظور ثبت نام در اینستاگرام استفاده کنید، باید در پنجره پاپ آپ نمایان شده مشخصات اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. با انجام موارد فوق فرآیند ثبت نام در شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق اپلیکیشن آن انجام می‌شود. برای این منظور در ابتدا باید وارد سایت instagram.com شوید و روی گزینه sign up کلیک کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

اما قبل از هر چیزی بهتر است پروفایل اینستاگرام‌تان را به‌درستی کامل کنید. برای نوشتن بیو اینستاگرام هم زمان بگذارید و به‌دقت کلمات خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید در بیو اینستاگرام لینک هم قرار بدهید. البته اینستاگرام مجله خبری اینستا برای درج لینک در بیو محدودیت گذاشته است، اما با کمک ابزاری مثل بهلینک، می‌توانید چندین لینک را در آن قرار بدهید. در صورت کلیک روی دکمه اولی مخاطبان تلفن همراه شما با اکانت اینستاگرامتان سینک می شوند.

ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر + آموزش تصویری

خوشبختانه رسیدن به مخاطبان هدف در اینستاگرام کار چندان سختی نیست. نحوه پیدا کردن مخاطب هدف یکی از اصلی‌ترین دغدغه های افرادی است که در اینستاگرام فعالیت دارند و تنها با هدف گذاری و تولید محتوا و تبلیغات اصولی می‌توان به این اهداف رسید. در نسخه وب هم می‌توانید به‌جای ثبت‌ نام از طریق اکانت فیسبوکتان وارد شوید.

چگونه به فروش بالا در اینستاگرام دست یابیم؟

دیدگاهتان را بنویسید