اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

سرقت از بانک از بازی‌های مهیج مجموعه اسکیپ می با درجه سختی ۸۰ درصد است. شما در این بازی به‌عنوان تیم سارق حرفه‌ای وار بانک می‌شوید و باید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید. در برخی از بازی‌های مجموعه اتاق فرار انیگما دست و پای بازیکنان در ابتدا بسته می‌شود. شما همچنین ممکن است مجبور باشید در تاریکی مطلق در بازی پیش بروید؛ پس اگر با این مسائل مشکل دارید، از شرکت در بازی اجتناب کنید.

بهترین اتاق فرارهای تهران کجا هستند؟

برای اینکه بتوانید سرنخ‌ها را به خوبی پیدا کنید، باید بتوانید همانند یک اسکیپ روم اکشن خلاف‌کار فکر کنید. گاهی سرنخ می‌تواند یک چیز کاملا بدیهی باشد و گاهی باید اشیای مخفی داخل اتاق را پیدا کنید. به هر حال شما نیاز به کار تیمی دارید و باید از قوانین ریاضی، تیز بینی، منطق ربط دادن چیز‌های مختلف به هم و شجاعت استفاده کنید. گاهی در یک مکان تاریک و وحشتناک سرنخی وجود دارد که باید دل به دریا زده و آن را پیدا کنید. • روایت‌ها، تجارب و نظرات عاشقان و معتادان اتاق فرار را در هشتگ #اتاق_فرار در اینستاگرام دنبال کرده و اطلاعات جالبی دریافت کنید. • هیچ وسیله‌ای با خود نمی‌توانید به داخل اتاق فرار ببرید.

  • این مجموعه شامل چهار اتاق فرار مجزا با ژانرهای فوق‌العاده مهیج است که عبارت‌ است از شام آخر، نجات شهر، قرنطینه و اتاق فرار طهران ۱۳۴۶.
  • این اتاق فرار با ژانر ترسناک و دلهره‌آور‌، یکی از خاص‌ترین اتاق فرارهای تهران است.
  • شما باید با حل معماهای بازی در مدت زمان مشخص که معمولا بین 60 تا 90 دقیقه هست، کلید خروج از اتاق‌ها رو پیدا و فرار کنید.
  • با توجه به این که اکثر ما پر مشغله هستیم و آزاد کردن زمان تمام اعضای خانواده یا گروه دوستانه کمی دشواره، کمتر پیش میاد سراغ تفریح گروهی و چند نفره بریم.
  • شعبه سعادت آباد واقع در بوستان شقایق از شهریور 1399 میزبان اتاق فرار شبح بازارچه بوده است.
۷۰ دقیقه طول می‌کشد و شما به یک لابراتوار رفته و بایستی تا پیش از حمله زامبی‌ها، پادزهر را پیدا کنید. در خیابان هنگام، خیابان سی متری دوم (جهان شاه لو) بین والاییان و تکاوران شماره دویست و نود و چهارم قرار دارد. مثل اتاق فراری به نام اتاق فرار هواپیماربایی و اتاق فرار قتل در مترو مخوف که در ژانر مهیج است. این بازی یک بازی کارآگاهی و مستند است که سطح متوسطی دارد و در گروه‌های ۴ تا ۸ نفره می‌شود بازی کرد.

یعنی ممکن است چندین و چند سر نخ مختلف پیدا کرده باشید اما یکی از آنها آنقدر بی‌ربط باشد که تمامی منطق شما را زیر سوال می‌برد. یک محیط بازی بسیار حرفه‌ای می‌تواند حس ترس، هیجان و یا رمز و راز را به شما تلقین کند. اگر محیط بازی به خوبی طراحی نشده باشد، دقیقا حس این را خواهید داشت که انگار وسط یک بازی گیر افتاده‌اید. اما یک طراحی حرفه‌ای، به شما این حس را منتقل می‌کند که انگار در دنیای واقعی دچار این مشکلات شده‌اید. بعد از اینکه توانستید خودتان را پیدا کنید و متوجه شدید که در چه مکانی قرار گرفته‌اید، نوبت به یافتن سرنخ‌ها می‌رسد. برای یافتن سر نخ‌ها دقیقا باید همانند یک کاراگاه حرفه‌ای، به دنبال چیز‌های غیر معمول بگردید.

جدیدترین اتاق فرارها

رای شما تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکیپ روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند. در بازی ویروس یک تا ۶ نفره می‌توانید با دوستان، خانواده یا همکاران خود فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده اید را پیدا کنید و ماموریت را به پایان برسانید. بازی اسکیپ باکس از سری بازی‌های موسوم به لگاسی است و با توجه به فرآیندهای بازی یکبارمصرف است. برای تهیه این بازی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه یا شعب حقانی یا سعادت آباد در تهران مراجعه کنید. اتاق فرار یا اسکیپ روم که یک بازی فیزیکی و ماجراجویی است، از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده و یک فرصت بی‌نظیر را برای تخلیه‌ی هیجان و هم‌چنین محک‌زدن هوش و ذکاوت شما در مواقع بحرانی فراهم می‌آورد. در این بازی، تیم‌ها در گروه‌های ۳ تا ۱۰ نفره (بسته به سناریوی بازی) وارد اتاق فرار می‌شوند.

مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ

دیدگاهتان را بنویسید