آموزش تصویری و ساده ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر | instaa

در حقیقت روش پیش رو، مکمل راهکار قبلی است اما راهکار قبلی برای ساخت و مدیریت بدون محدودیت اکانت های واقعی اینستاگرام بکار میرود. البه میتوان اینکار را در اپلیکیشن اینستاگرام نیز انجام داد اما از نظر تعداد فقط به ساخت ۵ اکانت محدود میشوید. برای انجام اینکار میتوانید از هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، موبایل، تبلت و آی پد و … استفاده کنید. 6) در این مرحله برروی گزینه Sign up with email or phone number یا ثبت نام کردن با ایمیل یا شماره تلفن بزنید. در فیلد آخر هم باید رمز عبوری برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کنید.

دسترسی سریع

اصلاً شاید کسب و کار آنلاین خودتان را در اینستاگرام راه‌اندازی کردید. تعداد هموطنانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. حتی بسیاری از کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک هم برای فروش و حضور بیشتر در این پلتفرم تلاش می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر را مجله خبری اینستا به شما آموزش دهیم. در این مقاله مواردی مانند ساخت اکانت دوم اینستاگرام، ساخت اکانت اینستاگرام بدون نیاز به شماره تلفن و ساخت اکانت اینستاگرام توسط موبایل یا کامپیوتر را بررسی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایجاد اکانت اینستا با موبایل و دانلود اینستا برای اندروید و ای او اس پیشنهاد میشود در ادامه باما همراه باشید.

اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید نگران نباشید. اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید. در این شرایط شما آدرس ایمیل خود را وارد می‌کنید و لینک بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام برایتان ارسال می‌شود.

http://amoozesh-agrcs.ir

کافی است به سایت Instagram.com بروید و روی گزینه Sign Up کلیک کنید. سپس مطابق روش ساخت در موبایل، باید برای خود یوزرنیم و پسورد انتخاب کنید و به‌همین راحتی اکانتتان ساخته می‌شود. خوب شما موفق شدید با استفاده از آموزش ساخت اکانت اینستاگرام، صاحب یک صفحه مخصوص به خود در اینستاگرام شوید. همانطور که مطالعه کردید در این مطلب راجع به ساخت اکانت اینستاگرام از طریق مرورگرهای Chrome و موزیلا و تلفن همراه صحبت کردیم.

بالون کره شمالی بر فراز کره جنوبی مشاهده شد

اگر قصد این کار را دارید Connect to Facebook را بزنید و در غیر این صورت بر روی skip کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید. بر روی نوار کناری آیکون ذره‌بین در بالای صفحه مشاهده می‌شود کلیک کنید. در این بخش هر عبارت یا موضوعی که قصد دارید در رابطه با آن جستجو کنید را وارد نمایید. سپس بر روی آیکون ذره‌بین کلیک کنید تا فرآیند جستجو از طریق سایت اینستاگرام انجام شود. جستجوی اینستاگرام بر اساس هشتگ‌ها، اکانت‌ها و … انجام میشود. 2.3 اطلاعات خواسته شده را برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام وارد کنید.

  • 11) در مرحله بعد اینستاگرام از شما تاریخ تولدتان را می پرسد.
  • توجه داشته باشید که اگر یک‌بار اکانت ساخته باشید، امکان ساخت اکانت جدید همچنان برایتان فراهم است.
  • ابتدا اینستاگرام را از گوگل پلی دانلود کنید و سپس آن را اجرا کنید.
  • در این مرحله باید همانند ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر، مراحل مختلف را طی کنید.
  • در صورتی که تصویر پروفایل را انتخاب کنید، آن تصویر را به عنوان اولین پست اینستاگرامی شما در صفحه تان قرار می دهد یا به عبارتی عکس را پست می کند.

دیدگاهتان را بنویسید