آموزش تصویری ساخت کانال تلگرام خصوصی و عمومی تکنولایف | instaa

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. روزانه در سایت «نبض فناوری» گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون اخبارفناوری،استارتاپ‌هاو رویدادهای حوزهتکنولوژیتهیه و منتشر می‌گردد.

دانلود مستقیم تلگرام اصلی

قابلیت منحصر به فرد دیگر تلگرام که مدتیست به آن افزوده شده است، یک قابلیت امنیتی دیگر به حساب می اید. این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا یک بازه زمانی برای پیام ها ثبت کند تا بعد از به پایان رسیدن زمان تعیین شده، پیام های مورد نظر حذف و ناپدید شوند. چنین مسئله ای نشانگر این است که هر کسی که به هر طریقی یک کاربر اینترنتی باشد، مطمئناً می تواند عضوی از خانواده بزرگ تلگرام نیز باشد. نکته قابل ذکر دیگر در این زمینه این است که کاربران می توانند همزمان از یک حساب کاربری تلگرام در همه این پلتفرم ها استفاده کنند و از بخش Active sessions از آخرین دستگاه های متصل شده به حساب کاربری خود مطلع شده و آن ها را مدیریت کنند.

  • بنابراین نیازی به جذب مخاطب و معرفی این پیام رسان به مشتریان نیست.
  • همین موضوع می تواند برای کسب و کارهای آنلاین خبر خوبی باشد تا با خیال راحت به فکر توسعه بخشیدن تجارت خود در تلگرام باشند.
  • در صورتی که مزاحم شما یک فرد ناشناس است و شماره‌ای از او مشاهده نمی‌کنید کافی است حسابش را بلاک کنید.
  • کاربران تلگرام بعد از رونمایی این آپدیت توانستند، متن را مستقیماً در داخل تلگرام ترجمه نمایند.

در تقریبا تمام اپلیکیشن‌های مشابه، شما محدود به استیکرهایی هستید که سازندگان اپلیکیشن ساخته‌اند. اضافه کردن استیکر جدیداگر استیکری از دوستان خود دریافت کردید که برای شما جذاب بود، کافی است روی آن لمس و در پنجره‌ی بازشده گزینه‌ی Add Stickers را انتخاب کنید. برای مدیریت استیکرهای قبلی نیز می‌توانید به تنظیمات و سپس گزینه‌ی Stickers مراجعه کنید و به حذف کردن یا تغییر ترتیب استیکرها مشغول شوید. در صورتی که تماس صوتی را باز گذاشته‌اید می‌توانید از گزینه Exceptions به‌عنوان لیست سیاه (بلک‌لیست) استفاده کنید. برای مثال اگر مزاحمی دارید، می‌توانید به جای مسدود کردن کلی تما‌س‌ها، او را به این لیست اضافه کنید تا اجازه‌ی تماس گرفتن با شما نداشته باشید.

http://amoozesh-agrcs.ir

مشاهده و مدیریت افرادی که اجازه دارند یا اجازه ندارند ما را به گروه ها و کانال های تلگرامی اضافه کنند و تعیین استثاء ها. در انتهای این بخش هم امکان تعیین استثناء در تنظیمات نیز فراهم شده است. در قسمت شمارنده پیام شما با لمس کلید می توانید ابتدا در گزینه اول، قابلیت شمارش پیام های ورودی سپس در گزینه دوم امکان همچنین، شمارش پیام های بیصدا و در نهایت در گزینه سوم، امکان شمارش پیام های خوانده نشده را نیز فعال یا غیرفعال کنید. در قسمت تماس های صوتی شما این امکان را دارید که در هنگامی که با شما تماس میگیرند( تماسهای ورودی) و زمانی که در محیط تلگرام هستید دستگاه شما در وضعیت زنگ خوردن یا در وضعیت لرزش(ویبره) باشد. و اینکه در حالت زنگ خور می توانید از قسمت زنگ های پیشفرض یا از پوشه موسیقی دستگاه تان، آهنگ مورد پسندتان را انتخاب بفرمائید.

ارتباط ویدوئی گروهی

سعی کنید محتوای مفیدی برای کاربران کانال خود تولید و منتشر کنید. ایجاد محتوای مناسب اولین قدمی است که باعث می‌شود افراد عضو کانال شما شوند. سعی کنید پیش از شروع تولید محتوای مجله خبری اینستا یک استراتژی کامل بچینید و بهترین انتخاب را انجام دهید. از فرمت‌های محبوب مانند ویدئوهای کوتاه، گیف، عکس‌های کاربردی و… استفاده کنید. اینفوگرافیک‌ها نوع دیگری از محتوا هستند که به‌خوبی مانند ویروس در فضای تلگرام پخش می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید