گیربکس لیفتراک تعمیر گیربکس لیفتراک قطعات گیربکس لیفتراک فروش گیربکس لیفتراک | توکو لیفتراک

سرویس ؛ نگهداری و تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک گازسوز ؛ لیفتراک برقی ؛ لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز

انجام تعمیرات اساسی لیفتراک گازسوز و ممکن. برای ارائه انواع لیفتراک، جک پالت، استاکر و قطعات یدکی در خدمتتون هستیم. اپال ماشین خاورمیانه از تولید کنندگان انواع تجهیزات انبارداری در ایران می‌باشد، برای اطلاع از قیمت انواع جک پالت و دیگر محصولات انبارداری با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی در این زمینه را کارشناسان فروش ما در اختیار شما قرار دهند. قطعات و لوازم یدکی لیفتراک در قسمت بدنه آن نیز در صورت نیاز باید با قطعات اصل تعویض گردند و این قطعات به شرح ذیل می‌باشد.

خواهشمند است جهت سفارش با شماره   ۰۹۱۲۴۹۳۷۶۰۳   تماس بگیرید.

به طور کلی وظیفه اصلی قطعه ذکر شده، این است که با خودرو برای شروع ، شتاب ، صعود و سرعت بالا در جاده های مسطح در شرایط مختلف جاده سازگار شود . این به شما امکان می دهد گیربکس خود را در وضعیت خوبی نگه دارید و عمر لیفتراک خود را طولانی تر کنید و در عین حال زمان توقف را محدود کنید. هنگامی که فرمان را روشن می‌کنید، چرخ در محور عقب شروع به چرخیدن به جلو و عقب می‌کند. هنگامی که فن پشت رادیاتور قرار دارد و هوا را از سمت موتور به سمت رادیاتور و به بیرون منتقل می‌کند.

گیربکس لیفتراک تعمیر گیربکس لیفتراک قطعات گیربکس لیفتراک فروش گیربکس لیفتراک | توکو لیفتراک

خرید لوازم یدکی لیفتراک تی سی ام (TCM) را از فروشگاه هایی انجام دهید که قطعات لیفتراک تی سی ام را با گارانتی بفروش میرسانند و از خرید قطعات لیفتراک تی سی ام که گارانتی ندارند و فروشنده نیز هیچ تضمینی برای آنها در نظر نگرفته است خودداری کنید. خرید لوازم یدکی لیفتراک تی سی ام (TCM) از شرکت پیشرو تراک این اطمینان را ایجاد میکند تا بتوانید قطعه استاندارد و اورجینال را تهیه کنید. لوازم یدکی لیفتراک تی سی ام (TCM) که در کشور ژاپن تولید میشوند در دسته قطعات با کیفیت و اورجینال قرار میگیرند اما متاسفانه در کشور ما قطعات لیفتراک تی سی ام اورجینال به راحتی یافت نمیشوند. لوازم یدکی لیفتراک تی سی ام (TCM) با کیفیت تنها در نمایندگی ها و شرکت های معتبر موجود میباشد که میتوانید از این شرکت ها خرید خود را انجام دهید.

اما برای درگیر شدن چرخ‌دنده‌ها با هم باید حتما اندازه‌ دنده‌های آن‌ها دو به دو برابر باشد. همچنین این قطعات مهم براساس جهت انتقال قدرت به سه دسته‌ عمود محور، موازی محور و افقی محور تقسیم می‌شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، گیربکس لیفتراک بخشی از مجموعه موتور است که موتور و چرخ ها را به هم متصل می کند تا بتوانند همزمان با یکدیگر بچرخند . تعمیر نگهداری گیربکس لیفتراک و قطعات اورجینال گیربکس لیفتراک از جمله مواردی است که همواره مورد نگرانی مشتریان بوده است.

لیفتراک 2.5 تن کوماتسو 2014

این مدل کاملا به طور عمدی طراحی شده است تا در هنگام جابجایی محموله به اپراتور اجازه دهد، چرخش و دقت بیشتری داشته باشد. جک پالت چیست؟ جک پالت ( Hand Pallet Truck) جک پالت ابزاری میباشد برای بلند کردن و حمل و نقل پالت ها… درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

  • افزایش فشار به اندازه ای خواهد بود که سر پیستون را فشار دهد و دکل‌های لیفتراک را از بدنه خودرو دور نماید.
  • همچنین استفاده صحیح و رعایت نکات لازم جهت افزایش طول عمر آن می توانید از گیربکس لیفتراک در مدت بسیار طولانی استفاده کنید.
  • حال اینکه این دو دسته‌ بزرگ، خود انواع مختلفی دارند که عملکرد و راندمان و نتیجه‌ متفاوتی ارائه می‌دهند.
  • اکسل فرمان نیز از قطعاتی تشکیل شده است که کل سیستم فرمان لیفتراک را تشکیل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید