چگونه از رقبای خود در اینستاگرام جاسوسی کنیم

ولی. زیرا به دنبال آن یک اما وجود دارد: سعی کنید آنها را به عنوان نمایه برند خود دنبال نکنید.

من فکر می‌کنم این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دیدن نحوه رفتار رقبا و تماشای مخاطبان آنها است.

نتیجه – جاسوسی در رقابت اینستاگرام شما خوب است!

حدس من این است که بله، شما به جزئیات علاقه مند هستید و باید از آنها آگاه باشید تا بتوانید از این بینش برای کمک به رشد فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.

من قصد دارم به شما بگویم که چگونه از رقابت اینستاگرام خود جاسوسی کنید، بدون توجه به اینکه آنها کجا هستند.

1. از ابزارهای ویژه ای استفاده کنید که رقابت اینستاگرام شما را ردیابی می کند

از آنها جاسوسی کنید، ببینید چگونه رفتار می کنند و بهتر عمل می کنند. ببینید چگونه با مخاطبان خود تعامل دارند و بهتر عمل می کنند. ببینید چه پست می کنند و بهتر عمل کنید.

این مهم است که ببینید رقیب شما در “زیستگاه طبیعی” خود با پیروانی که ممکن است آنها را بشناسند یا نشناسند چگونه رفتار می کند. هدف این است که ببینیم آنها چقدر به مخاطبان خود اهمیت می دهند.

3. از یک حساب جعلی برای دنبال کردن استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید

استفاده از آن بسیار آسان است، Brand24 به شما امکان می دهد شبکه ای را که می خواهید دنبال کنید هم برای کسب و کار و هم برای رقابت خود انتخاب کنید.

برند24 اینستاگرام

علاوه بر کمک ابزارهای خود، مقداری زمان برای انجام تحقیقات اختصاص دهید. پست های رقابت خود را دنبال کنید و هشتگ های خاصی را که آنها استفاده می کنند یاد بگیرید. هشتگ ها را در اینستاگرام جستجو کنید تا ببینید چه کسی از آنها استفاده می کند و با آنها تعامل دارید.

آنها متوجه خواهند شد که شما از آنها جاسوسی می کنید.

ببینید آنها چگونه به نظرات پاسخ می دهند، چه چیزی را دوست دارند و به اشتراک می گذارند. حتی اگر پروفایل برندی در اینستاگرام داشته باشید، باز هم می‌توانید پست‌هایی را که فالوورهای شما در شبکه اجتماعی آپلود می‌کنند، لایک کنید.

این توصیه من برای شماست.

از ابزارهایی برای خودکار کردن کار خود استفاده کنید تا بتوانید روی استراتژی خود تمرکز کنید تا آن را از رقبای خود بهتر کنید.

اگر در کشور یا حتی قاره دیگری هستید، زبان و زبان عامیانه ممکن است متفاوت باشد، اما ایده ها ثابت می مانند.

حتی اگر فکر می کنید تنها بازیکن بازی هستید، در جایی، شخصی همان کاری را انجام می دهد که شما انجام می دهید. بنابراین هرگز نیازهای مردم را دست کم نگیرید، آنها اساساً در هر گوشه از جهان یکسان هستند.

یک نمایه ایجاد کنید و شروع به ایجاد پروژه برای کسب و کار خود کنید. همچنین یک پروژه برای یکی از رقبای خود ایجاد کنید. استفاده از ابزار بسیار ساده است. این یک راه آسان برای جاسوسی از کاری است که انجام می دهند، جایی که به آنها اشاره می شود و تأثیری که در شبکه خود ایجاد می کنند.

این دستور غذا موفقیت آمیز خواهد بود.

4. هشتگ های برند آنها را در اینستاگرام جستجو کنید

به منظور تسهیل در کار خود، هشتگی را که بیشتر از همه استفاده می کنند (که مانند یک شعار برای کسب و کار است) پیدا کنید و آن را در پلتفرم جستجو کنید. بدانید که آنها چگونه خود را به مخاطبان خود نشان می دهند و مخاطبان آنها را چگونه می بینند.

یا می توانید از جستجوگر بومی اینستاگرام استفاده کنید.

همانطور که هر متخصص رسانه های اجتماعی دیگری می گوید، شما باید یک هشتگ خاص برای نشان دادن برند خود در اینستاگرام داشته باشید. بنابراین رقابت شما باید یکی داشته باشد.

عکس از سباستین مولینا fotografía در Unsplash

یاد بگیرید که چگونه از رقابت اینستاگرام خود جاسوسی کنید.  با استفاده از این "جاسوسی شرکتی" می توانید حضور برند خود را در اینستاگرام بهبود بخشید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://nealschaffer.com/spy-instagram-competition/

یک ابزار خوب برای استفاده برای این استراتژی Websta است. در مورد هشتگی که دنبال می کنید دید بسیار خوبی خواهید داشت.

websta

رقابت اینستاگرامی خود را در نظر بگیرید و خواهید دید که برندتان در حال تکامل است.

بنابراین می بینید که چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند و از نکات و ترفندهایی که به صراحت بیان نمی کنند بهره می برند.

دنبال کنندگان خود را دنبال کنید. ببینید چه چیزی را دوست دارند، چه چیزی را پست می کنند و در مورد چه چیزی نظر می دهند. مثل این است که به دنبال کنندگان خود کمی موقعیت بدهید. که من شما را به انجام آن تشویق می کنم.

بنابراین اگر شما تنها بازیکن یک منطقه هستید، فراموش نکنید که به دنبال رقبای احتمالی در کشورهای اطراف یا حتی در قاره های دیگر باشید.

اما فراموش نکنید که هر نوع محتوایی اعم از عکس، گیف، ویدیو یا داستان مختص مخاطب است. می تواند به شما انگیزه دهد که آن را برای مخاطبان خود تطبیق دهید.

ببینید مخاطبان آنها چگونه هستند، چه چیزی را دنبال می کنند و با آنها تعامل دارند و سعی کنید محتوایی مشابه برای اینستاگرام ایجاد کنید.

رقابت کلیدی است. و رقابت اینستاگرام نیز تفاوتی ندارد.

به عنوان مثال، از اینستاگرام به عنوان شبکه استفاده کنید و تمام موارد ذکر شده در اینستاگرام و احساسی را که کاربران در سراسر رسانه های اجتماعی مربوط به کسب و کار و رقبای خود منتقل می کنند، مشاهده خواهید کرد.

توصیه من به شما این است که کپی نکنید، بلکه سازگار باشید.

تصور کنید که شما تنها بازیکن بازی بودید. شما محصول را تحویل می دهید، به سوالات مشتری پاسخ می دهید و تکرار می کنید. اما داشتن یک رقیب باعث می‌شود از آنچه می‌توانید به مخاطبان خود ارائه دهید، احساس نیاز به درک آنها و خواستن و ارائه آن‌ها آگاه شود.

رقابت خوب است. رقابت کلیدی است. کلید بهبود شما

چرا پیگیری اقدامات رقیب خود مهم است؟

اما چگونه می بینید که رقابت شما با رسانه های اجتماعی چیست؟ چگونه می توانید استراتژی، رفتار یا تمایلات آنها را یاد بگیرید؟ یا … آیا حتی می خواهید همه این جزئیات را بدانید؟

راه های بسیاری برای جاسوسی از رقابت شما وجود دارد. اما چرا زمان زیادی را برای آن تلف می کنیم؟ از ابزاری مانند Brand24 برای خودکار کردن بخشی از این کار استفاده کنید و روی ایجاد استراتژی خود تمرکز کنید.

همانطور که قبلاً به شما گفتم، سعی کنید وقتی رقابت اینستاگرام خود را دنبال می کنید آشکار نباشید. آنها ممکن است بدانند چه کسی پشت نمایه کسب و کار شماست. بنابراین سعی کنید از حسابی استفاده کنید که نمی‌شناسند و پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام آن‌ها را دنبال کنید (می‌دانید که می‌توانند ببینند چه کسی استوری‌های آنها را مشاهده کرده است).

اگر بدانید که چگونه با آن کنار بیایید و چگونه از مزایای آن استفاده کنید، رقابت خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید