بهترین هتل شیراز 1401؛ معرفی بهترین هتل ها + عکس مجله گردشگری رادار361 | ariabooking

هتل شیراز به عنوان بهترین هتل شیراز یکی از بزرگترین رستوران‌های گردان در ایران را دارد. هتل رز دوریشی در فهرست لوکس‌ترین و بهترین هتل‌ های مشهد قرار می‌گیرد که طراحی و چیدمان بسیار مجللی دارد. این هتل 3 ستاره، مجموعه کاملی از انواع اتاق و سوئیت را به شما ارائه می‌دهد. در طبقه 20 این هتل، روف گاردن پانورامایی وجود دارد که نه تنها مزین به چیدمان بسیار دلنشین و باصفایی است بلکه می‌توانید چشم‌انداز وسیعی از حرم مطهر امام رضا (ع) را داشته باشید. هتل ایران یکی دیگر از بهترین هتل‌ های مشهد است که سابقه طولانی در ارائه خدمات اقامتی به زائران دارد. این هتل در 10 طبقه متشکل از 132 باب اتاق و 32 باب آپارتمان دو خوابه است.

هتل حلما مشهد

امکانات رفاهی و بهداشتی مختلفی مانند اینترنت رایگان، صندوق امانات در کلیه اتاق‌ها و مجموعه آبی شامل سونای خشک و بخار و سرو نوشیدنی در دسترس مسافران این هتل خواهد بود. هتل مجلل درویشی مشهد در ۲۵ طبقه ساخته شده و با معماری منحصربه‌فردی که دارد یکی از بلندترین و متفاوت‌ترین هتل‌های ایران به حساب می‌آید. در معماری به فضاهای بزرگ و باز میان ساختمان‌ها ایتریوم می‌گویند و هتل مجلل درویشی تنها هتل ایتریوم شرق کشور است. این هتل ۱۷ طبقه دارای ۲۲۰ اتاق است و ساختمان آن ۸ آسانسور دارد که دسترسی به تمامی اتاق‌های هتل را به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد.

بهترین هتل شیراز 1401؛ معرفی بهترین هتل ها + عکس مجله گردشگری رادار361 | ariabooking

اویل فصل بهار میتوانید مهمان این هتل شوید تا فضای متفاوتی از آن ببینید، کمااینکه در فصل های دیگر نیز این هتل میزبانی فوق العاده ای از خود ارائه میدهد. هتل عباسی ۲۲۵ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد که شامل اتاق‌های معمولی یک تخته و دو تخته، اتاق چشم‌انداز و پردیس، سوئیت‌های معمولی، قاجار، صفوی، سبز و نیز آپارتمان دو و سه خوابه است. این اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی به گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ و محوطه باغ هتل دارد. باغ این مهمان‌سرا ۶ هزار متر مربع مساحت دارد و نمونه تمام عیار باغ‌های ایرانی است.

هتل پارس مشهد

روستای کندوان در فاصله ۲۲ کیلومتری شهر اسکو و ۶۲ کیلومتری شهر تبریز واقع شده بهترین هتل های ایران در رزرواسیون آریا است. نکته جالبی که درباره این هتل وجود دارد این است که ۱۰ سال ساخت آن طول کشیده و به دلایل فیزیکی، اقلیمی و جغرافیایی منطقه فاقد لابی و سالن انتظار است. اتاق‌های این هتل شامل دوتخته، سوییت لوکس، سوییت زندیه، سوییت ماه عسل و نیز سوییت بیزینس و سایر انواع اتاق است. بهترین هتل های تهران برای اقامت کدام‌اند؟ هنگامی که سفر می‎کنید بدون توجه به هدف سفرتان ، محلی که قرار است در آن اقامت داشته باشید می‎تواند کیفیت سفر شما را تعیین کند. در واقع این شما هستید که به عنوان مسافر خواسته و انتظاراتتان را از یک هتل تعیین می‎کنید.

  • از دیگر هتل های کیش که در لیست بهترین هتل های ایران جای دارد، هتل داریوش کیش است.
  • از چشم انداز زیبای اتاق ها به کوه و شهر تا دو رستوران مجلل لاتون و ایرانی، کافی شاپ و همه نوع نوشیدنی، دسر و اسنک و 5 تالار شیک مخصوص جشن ها، سمینارها و همایش ها.
  • با این حال آشناشدن با گران‌ترین هتل‌های ایران جذاب خواهد بود.
  • کاروانسرای عباسی در سال 1336 بازسازی و به مهمانسرا تبدیل شد و به مهمانسرای شاه عباسی تغییر نام یافت.
  • معماری هتل به قدری جالب و خلاقانه است که در هر جای آن باشید منظره‌ای خاص برای لذت بردن پیش روی شما قرار می‌گیرد.

تمامی اتاق های این هتل با بهترین و لوکس ترین تجهیزات و وسایل طراحی شده اند. سالن بدنسازی، مجموعه آبی و سالن اسپا از امکانات هتل در حال احداث هستند. از امکانات هتل نیز می توان به رستوران، کافی شاپ، خدمات روم سرویس و … از دیگر هتل های 5 ستاره و نوساز در شهر تهران می توان به نام هتل ویستریا تهران اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید