9 ترند اینستاگرام برای تماشا در سال 2023

حلقه‌های اینستاگرام در سال 2020 راه‌اندازی شد و به آرامی در سراسر سال 2021 برای همه کاربران عرضه شد. این افزودنی میکرو ویدیویی به اینستاگرام برای رقابت با اسنپ‌چت و تیک‌توک ایجاد شد و همچنان محبوبیت خود را افزایش داده است. بسیاری از برندها و تولیدکنندگان محتوا، میکرو ویدیوهای خود را در هر یک از پلتفرم‌ها – TikTok، Instagram Reels و YouTube Shorts تغییر کاربری می‌دهند.

چه کسی یک میم خوب را دوست ندارد؟ بر اساس یک مطالعه YPulse، 75 درصد از افراد 13 تا 36 ساله به اشتراک گذاری میم. به همین دلیل است که آنها در اینستاگرام بسیار رایج شده اند و باقی مانده اند.

با برچسب گذاری محصولات خود در یک پست قابل خرید، این امکان را ایجاد می کنید که کسی پست شما را ببیند و بدون نیاز به ترک برنامه اینستاگرام خرید کند.

در این دوران عدالت اجتماعی، ما همچنین شاهد شروع تعدادی از حساب‌های اینستاگرام عدالت اجتماعی مانند @so.informed و @impact بوده‌ایم که اخبار و به‌روزرسانی‌های ایالات متحده و سراسر جهان را به اشتراک می‌گذارند. این نمایش‌های اسلاید عدالت اجتماعی به کاربران کمک می‌کند تا در مورد عللی که برایشان مهم است بیاموزند و آگاهی خود را گسترش دهند.

دو گروه سنی بزرگ در اینستاگرام 25 تا 34 سال با 31.2٪ (میلنیال ها) و 18 تا 24 (Gen Z) با 31٪ هستند. نسل‌های جوان به طور فزاینده‌ای به آنچه در جهان اتفاق می‌افتد و اینکه کدام برندها به بهتر و در دسترس‌تر کردن جهان کمک می‌کنند علاقه‌مندتر می‌شوند.

خرید اینستاگرام همچنان بسیار محبوب است و تقریباً نیمی از کاربران اینستاگرام می گویند که از این برنامه و ویژگی های خرید آن برای خرید برندهای مورد علاقه خود در هر هفته استفاده می کنند. با ایجاد کاتالوگ فروشگاه اینستاگرام خود پر از محصولات خود، می توانید خرید را برای فالوورهای خود آسان تر کنید.

مال خود را اضافه کنید = برچسبی که رشته های عمومی را در استوری ها ایجاد می کند 🤝

پست های مشارکتی یکی دیگر از گرایش های بزرگی است که هر روز بیشتر شاهد آن خواهید بود. این به این دلیل است که اینستاگرام اخیراً ویژگی‌ای را منتشر کرده است که به کاربران امکان می‌دهد «همکاران را به یک پست دعوت کنند» و همچنین مارک‌ها را در شراکت‌های پولی برچسب‌گذاری کنند، با نمایش هر دو حساب درگیر.و انتشار پست در نمایه هر دو همکار.

با این حال، آیا این روی دسترسی کلی یک حساب اینستاگرام نیز تأثیر می گذارد؟ یکی از تولیدکنندگان محتوا حتی در TikTok خود به اشتراک گذاشت که او به مدت یک ماه هر روز یک بار در اینستاگرام Reels ارسال کرد و تعداد فالوورهای خود را 33٪ افزایش داد (از 8500 به 11.4k).

اسکرین شات یک TikTok توسط سازنده ای که با پست کردن حلقه های اینستاگرام یک بار در روز به مدت یک ماه آزمایش کرد.
منبع: TikTok

فرقی نمی‌کند با برند دیگری همکاری می‌کنید یا با یک اینفلوئنسر، از ویژگی‌های اینستاگرام برای کمک به بهبود دسترسی کلی و جذاب‌تر کردن محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید.

4. جنبش های عدالت اجتماعی در اینستاگرام

پست های چرخ فلک اینستاگرام می توانند حداکثر 10 عکس و ویدیو را در یک پست داشته باشند. آنها را می توان به روش های مختلف برای به اشتراک گذاشتن محتوای بیشتر با مخاطبان خود به طور همزمان مورد استفاده قرار داد. به علاوه، یک مطالعه نشان داد که چرخ فلک های اینستاگرام جذاب ترین نوع پست در این پلتفرم هستند.

تعداد زیادی استیکر تعاملی برای اضافه کردن به استوری‌هایتان وجود دارد، یکی از جدیدترها برچسب «افزودن شما» است.

برای دعوت از یک همکار، مراحل انتشار پست اینستاگرام خود را انجام می دهید، سپس روی گزینه افراد را تگ کنید. این پنجره را در زیر می‌بینید که می‌توانید یک تگ اضافه کنید (همانطور که همیشه در اینستاگرام دارید) یا یک همکار دعوت کنید.

چگونه یک همکار به پست اینستاگرام اضافه کنیم

اگرچه ممکن است زیاد به نظر برسد، بیایید از منظر دیگری به آن نگاه کنیم. همچنین به این معنی است که 25٪ از فید مخاطبان هدف شما با پست های حمایت شده پر شده است. و اینکه اگر شروع به سرمایه گذاری در تبلیغات اینستاگرام کنید، برند شما می تواند بخشی از این 25 درصد باشد.

6. پست های قابل خرید تجربه تجارت الکترونیک را ساده می کند

در طول این مقاله، ما قصد داریم 9 ترند برتر اینستاگرام در سال 2023 را پوشش دهیم تا بتوانید به‌طور یکپارچه آنها را در استراتژی‌های خود بگنجانید. بیایید به هر مثال نگاه کنیم تا بفهمیم چگونه می‌توانید این روندها را برای مخاطبان خود تقلید کنید.

پست‌های چرخ فلکی ایجاد کنید که داستانی را بیان می‌کند، مانند محصولاتی از راه‌اندازی جدید یا یک نمایش اسلاید آموزشی.

TOMS جمع بندی سال 2022 را به اشتراک گذاشت تا نشان دهد که چقدر توانسته است در طول سال کمک های مالی خود را اهدا کند:

بیش از 200 میلیون حساب تجاری در اینستاگرام وجود دارد. اگر به دنبال برجسته شدن برند خود هستید، این رقابت بسیار زیادی است. با این حال، اگر با برخی از آخرین ترندهای اینستاگرام همراه باشید، باید بتوانید یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام ایجاد کنید که توجه را جلب کرده و رشد را تسهیل کند.

به چند نمونه از نحوه استفاده از Reels برای برند خود نگاهی بیندازید.

  1. فروشگاه گیاهان تجارت الکترونیک Bloomscape سه گیاه غول پیکر را برای والدین گیاهان به نمایش گذاشت و به محصولات فروشگاه اینستاگرام آنها پیوند داد.
  2. برند لباس تناسب اندام AYBL یک برنامه تمرینی را به اشتراک گذاشت که شامل لباس های فعال خود است.
  3. ابزار طراحی گرافیکی Visme از حلقه های اینستاگرام برای نشان دادن برنامه های کاربردی دنیای واقعی برخی از بهترین ویژگی های آنها استفاده می کند.

در حال حاضر، سازندگان می‌توانند متن، عکس، ویدیو و یادداشت‌های صوتی ارسال کنند، اما اینستاگرام در سال 2023 ویژگی‌های بیشتری را اضافه خواهد کرد. هدف ایجاد راهی جدید برای ارتباط با طرفداران و دنبال‌کنندگان است. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این به سایر حساب‌های حرفه‌ای یا تجاری گسترش خواهد یافت یا فقط برای سازندگان محتوای دیجیتال باقی خواهد ماند.

از ترندهای اینستاگرام برای به روز رسانی استراتژی خود استفاده کنید

فهرست مطالب

  1. حلقه‌های اینستاگرام همچنان نسبت به تصاویر در حال افزایش است
  2. استیکرهای داستانی «افزودن خودت» وزوز و UGC را به خود جلب می‌کند
  3. با پست های مشترک شراکت ایجاد کنید
  4. جنبش های عدالت اجتماعی در اینستاگرام
  5. تبلیغات پولی در حال رشد است
  6. پست های قابل خرید تجربه تجارت الکترونیک را ساده می کند
  7. میم ها در تقویم محتوای اجتماعی گنجانده می شوند
  8. کاربران را با پست های چرخ فلک درگیر کنید
  9. تعامل با دنبال کنندگان در کانال های پخش

1. قرقره های اینستاگرام همچنان نسبت به تصاویر در حال افزایش است

ترندهای اینستاگرام از تأثیرات مبتنی بر شبکه های دیگر و معرفی ویژگی های جدید ناشی می شوند. همراهی با روندهای فعلی در اینستاگرام، محتوای شما را تازه می کند و به مخاطبان خود نشان می دهد که از امتحان چیزهای جدید نمی ترسید.

گنجاندن برچسب‌هایی مانند سؤالات، نظرسنجی‌ها، آزمون‌ها و غیره در استوری‌هایتان به مخاطبان شما کمک می‌کند و مدت زمانی را که صرف تعامل با حساب شما می‌کنند افزایش می‌دهد. این به نوبه خود، احتمال اینکه داستان های شما را در جلوی فید خود ببینند، افزایش می دهد و کسب و کار شما را در ذهن نگه می دارد.

اگر به دنبال ارتقاء سطح بیشتر بازاریابی اینستاگرام خود در سال 2023 هستید، بیاموزید که چگونه این ابزارهای برتر اینستاگرام می توانند به شما در برنامه ریزی، ایجاد، مدیریت و انتشار محتوای خود برای فرآیند گردش کار ساده تر و آگاهانه کمک کنند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/instagram-trends/

بیایید به تمرین خود از روند اول برگردیم، جایی که برای دیدن 10 تا 20 پست اول به پایین اسکرول کردیم.

پست‌های قابل خرید در سال 2023 به دلیل اینکه خرید را برای مشتریان آسان می‌کند، همچنان یک روند اصلی خواهد بود. و محصولات را می توان در هر نوع پست اینستاگرام برچسب گذاری کرد – یک پست عکس، یک چرخ فلک، یک حلقه و یک استوری.

7. میم ها در تقویم محتوای اجتماعی گنجانده می شوند

این بدان معناست که اشکالی ندارد – در واقع تشویق می‌شود – مارک‌ها درباره دلایلی که حمایت می‌کنند و مسائل اجتماعی که به آن اعتقاد دارند، باز باشند. مشتریان شما می‌خواهند آن را ببینند. اصالت برند واقعی به مشتریان شما کمک می کند.

شعار این برند این است: «TOMS بپوشید. خوب بپوش.» و این در سال 2023 با مشتریان طنین انداز می شود.

بسیاری از برندها نیز اسکرین شات هایی از توییت ها می گیرند تا در اینستاگرام خود با پس زمینه رنگارنگ به اشتراک بگذارند تا با زیبایی شناسی برندشان مطابقت داشته باشد. گنجاندن میم ها در استراتژی اجتماعی شما یک روند سرگرم کننده است، اما مطمئن شوید که این روند برای برند شما کار می کند، قبل از اینکه با هر دو پا وارد آن شوید.

در اینجا نمونه ای از پست چرخ و فلک آمده است که ماموریت یک برند و اینکه چگونه می خواهند در استفاده از پلاستیک متفاوت باشند را به اشتراک می گذارد:

در حالی که ممکن است ارسال حلقه‌ها هر روز برای استراتژی شما منطقی نباشد، ممکن است بخواهید بیشتر اوقات آنها را به تقویم محتوای خود اضافه کنید.

در اینجا نمونه‌ای از آنچه در عمل به نظر می‌رسد در زیر آمده است، جایی که یک راهنمای سفر با یک کارخانه آبجوسازی محلی برای میزبانی یک هدیه اینستاگرام همکاری می‌کند.

نمونه تصویری از یک پست مشترک اینستاگرام بین دو اکانت برند، که روند رو به رشد اینستاگرام در سال 2023 است.
منبع: اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2022 شروع به اولویت بندی اینستاگرام ریس نسبت به عکس ها کرد و علیرغم اینکه اخبار اخیر در مورد کشف محتوا در سال 2023 مورد توجه قرار گرفت، به نظر می رسد این پلتفرم قطعاً به اولویت دادن به این نوع محتوا ادامه می دهد.

با افزایش محبوبیت پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و رشد پایگاه‌های کاربری آن‌ها، نیاز به الگوریتم‌هایی برای ارائه بهترین خدمات به کاربرانشان نیز افزایش می‌یابد. و هنگامی که یک الگوریتم تصمیم می‌گیرد چه کسی محتوای شما را دریافت کند، ممکن است کاهش دسترسی را مشاهده کنید. به همین دلیل، تبلیغات پولی اینستاگرام در سال 2023 روند رو به رشدی دارد.

بر روی گزینه “Add Yours” از برچسب های موجود ضربه بزنید و یک درخواست را تایپ کنید. این می تواند چیزی شبیه به “چی می خوانی؟” یا «لباس روز» یا «ویژگی مورد علاقه شما». اطمینان حاصل کنید که درخواست مربوط به کسب و کار شما است اما به اندازه کافی ساده است که کسی بخواهد عکس خود را در استوری خود به اشتراک بگذارد.

3. با پست های مشترک شراکت ایجاد کنید

TOMS یک مثال عالی از این است. این برند به عنوان راهی برای دادن کفش به کودکان نیازمند ایجاد شد و به ازای هر جفت خریداری شده یک جفت رایگان به آنها هدیه داد. آن‌ها از آن زمان کمک‌های خود را افزایش داده‌اند و کمک‌های بلاعوض را نیز به خیریه‌هایی که حمایت می‌کنند اهدا کرده‌اند.

برای اینکه اینفلوئنسر برندها را در پست‌های حمایت‌شده برچسب‌گذاری کند، آن‌ها را مدیریت خواهند کرد تنظیمات پیشرفته بخشی از پست آنها قبل از انتشار، به پایین بروید مشارکت پولی مارک های مربوطه را مشخص کرده و تگ کنید. مجدداً، برندها باید قبل از اینکه به صورت عمومی در پست تگ شوند، مشارکت را تأیید کنند.

اسکرین شات از یک پست مشارکت پولی اینستاگرام بین اینفلوئنسر و برند، که یکی دیگر از روند رو به رشد اینستاگرام است.
منبع: اینستاگرام

کاربری را که روی پست خود با او کار می کنید انتخاب کنید و پست خود را منتشر کنید. با این حال، اینستاگرام تا زمانی که تگ را تایید نکند، برچسب را در نمایه همکار قرار نمی دهد یا پست نمی کند.

پست‌های مشارکتی نیز بخشی از مشارکت‌های پولی خواهند بود، زیرا اینستاگرام همچنین به طور همزمان قابلیتی را منتشر کرد که وقتی پست‌ها حمایت مالی می‌شوند برچسب‌گذاری می‌کند و حتی به سازنده محتوا اجازه می‌دهد برندی را که حامی محتوا است دقیقاً در داخل پست اینستاگرام برچسب‌گذاری کند.

اگرچه مارک‌ها با افزودن رنگ‌های پس‌زمینه مارک‌دار و دیگر عناصر طراحی، نحوه اشتراک‌گذاری میم‌ها را از حساب‌هایشان افزایش داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید