ساخت اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تماس بخش آموزش خبری توربو رایان | instaa

انتقال فایل بین دو کامپیوتر با مودم ؛ آموزش شبكه كردن … انتقال پیام از واتساپ به تلگرام؛ آموزش منتقل کردن … ترفند های مخفی موبایل اندروید؛ با قابلیت های جالب …

راه برای هوشمندتر کردن سیری بر روی آیفون

در اینجا لیستی از افرادی که در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارند و به اصطلاح محبوب هستند را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید در صورت دلخواه، از این لیست افرادی را که دوست دارید فالو یا دنبال کنید. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید. 16) برروی قسمتی که در عکس نشان داده شده است انگشت خود را نگه دارید تا اکانت های شما به نمایش در بیاید. 13) در این مرحله هم می توانید عکسی برای پروفایل خود قرار دهید، در غیر اینصورت برروی Skip بزنید. 3) در این قسمت گزینه Add Account یا اضافه کردن حساب را انتخاب کنید. شما می توانید هرچقدر حساب که می خواهید برروی اینستاگرام خود بسازید و و همزمان آنها را کنترل کنید.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار آنلاین

در صورتی که قبلا با شماره موبایل یا ایمیلی که وارد کرده اید اکانت اینستاگرام داشته باشید، از شما می پرسد که می خواهید با همان اکانت قبلی لاگین شوید یا اینکه اکانت جدیدی با آن بسازید. اگر گوشی تلفن هوشمند ندارید یا برنامه اینستاگرام در گوشی شما نصب نمیشود. آموزش ساخت حساب اینستاگرام با کامپیوتر مناسب شماست، اینستاگرام نسخه ویندوز برنامه خود را هنوز نساخته است به همین دلیل باید از طریق وبسایت اینستاگرام، حساب اینستاگرام خود را بسازید. ساخت حساب کاربری در اینستاگرام کار بسیار ساده‌ای است که در چند مرحله‌ی کوتاه می‌توان انجامش داد. مراحل ایجاد حساب اینستاگرام در گوشی‌های اندرویدی و آیفون یکسان است.

http://amoozesh-agrcs.irاگر حساب فیس‌بوک ندارید یا تمایلی ندارید که دوستان شما در فیسبوک، شما را در اینستاگرام دنبال کنند، می‌توانید از این مرحله رد شوید. در این مرحله باید همانند ساخت مجله خبری اینستا اکانت اینستاگرام در کامپیوتر، مراحل مختلف را طی کنید. دقت داشته باشید که هم یوزرنیم و هم پسورد خود را در گوشه ای یادداشت کنید تا آن را فراموش و یا گم نکنید.

چگونه اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟

در بخش بعدی مقاله قصد داریم روش ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر را توضیح دهیم. راه دیگری که برای ساخت اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر وجود دارد، درست همانند نسخه اپلیکیشن موبایلی این شبکه اجتماعی است. البته برای ساخت اکانت اینستاگرام گزینه دیگری هم وجود دارد که وارد شدن توسط اکانت فیسبوک است. فیسبوک کمپانی مالک اینستاگرام است و اگر در این شبکه اجتماعی اکانت داشته باشید، با استفاده از آن می‌توانید نسبت‌به ساخت اکانت در اینستاگرام هم اقدام کنید. اگر جزو افرادی هستید که نحو ساخت اکانت در اینستا را بلد نیستید جای نگرانی نیست زیرا در ادامه این مقاله آموزش میتوانید به اطلاعات مربوط به ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر دسترسی داشته باشید.

  • با همین چند کلیک ساده، حساب کاربری اینستاگرام شما ساخته شد.
  • در این قسمت باید یکی از اطلاعات تلفن یا ایمیل یا هر دو آن‌ها را وارد کنید.
  • توجه کنید از رمزی استفاده نمایید که کمی سخت باشد ولی آن را فراموش نکنید.
  • آن را در کادر مربوطه وارد کنید و باز هم بر روی دکمه next لمس نمایید تا وارد مرحله بعدی شوید.
  • اگر سیستم عامل تلفن همراهتان اندروید است، می‌توانید از گوگل پلی، بازار و برنامه‌های مشابه دیگر برای دانلود اینستاگرام استفاده کنید.
  • با استفاده از این راهکار میتوانید به هر تعداد که خواستید بدون مزاحمت برنامه اینستاگرام، داخل مرورگر کروم و به کمک موتور duckduckgo اکانت های اینستاگرام بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید