آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر | instaa

بعد از تایپ چند حرف اول ، اینستاگرام در بالای لیست نتایج ظاهر می شود. می دانید که به طور کلی برای مدیریت یا طراحی سایت دو راه پیش رو دارید، یا از روش آسان تر که همان سیستم مدیریت محتواست استفاده کنید یا اینکه سایت را از صفر … اگر دیگر نمی‌خواهید محتوا را ارسال کنید و ترجیح می‌دهید حساب‌های خود را جدا نگه دارید، ب… روشی که بشه به صورت صددرصد مطمئن باشیم که اکانت هک نمیشه وجود نداره ولی با انجام روش های مختلفی میشه جلوی هک شدن گرفت. در مورد بخش دوم سوالتون هم باید عرض کنم موقعی که یک ایمیل رندوم انتخاب می کنید ، و اون ایمیل توسط شخص دیگه اداره بشه ،… (((با ثبت نام ، شما با شرایط ما موافقت می کنید. بیاموزید که چگونه می توانید داده های شما را در خط مشی داده خود جمع آوری ، استفاده کرده و به اشتراک بگذاریم و نحوه استفاده از کوکی ها و فناوری مشابه…

۱۰ نکته مفید درباره روش های تبلیغات اینستاگرام

در بخش پروفایل، با لمس دکمه‌ی Edit profile می‌توانید اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنید. سپس، اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که دوستان فیسبوکتان را ازطریق اتصال حساب کاربری اینستاگرام به فیسبوک در اینستاگرام پیدا کنید. اگر به این کار تمایل ندارید، گزینه‌ی Skip و درغیراین‌صورت، دکمه‌ی Connect to Facebook را انتخاب کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir11) در مرحله بعد اینستاگرام از شما تاریخ تولدتان را می پرسد. سپس یک صفحه برای شما باز می شود که باید نام کامل و پسورد خود را وارد کنید. نگران اسم یا آیدی خود نباشید، بعداً به‌راحتی می توانید از بخش تنظیمات اینستاگرام و در قسمت Change Username، این دو را تغییر دهید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر

اگر قصد دارید که با استفاده از برنامه اینستاگرام نسبت به ثبت نام در این شبکه اجتماعی اقدام کنید، در قدم اول باید اپلیکیشن اینستاگرام را در دستگاه خود دانلود و نصب کنید. اگر گوشی یا تبلت مورد نظرتان اندرویدی است، باید به گوگل پلی استور مراجعه کرده و برنامه اینستاگرام را دانلود کنید. از طریق برنامه بازار هم می‌توانید نسبت به دانلود این برنامه اقدام کنید. اگر دستگاهتان آی او اسی است، یعنی از آیفون‌ها یا آیپدهای اپل استفاده می‌کنید، باید به اپ استور مراجعه کرده و جدیدترین نسخه از برنامه اینستاگرام را دانلود و بر روی دستگاه نصب نمایید. (برای نصب و دانلود برنامه اینستاگرام می‌توانید از باکس دانلود در زیر همین مطلب نیز استفاده نمایید.) همچنین امکان نصب اینستاگرام بر روی ویندوزفون‌ها هم وجود دارد. برای انجام این عمل باید نسخه ویندوزفونی این اپلیکیشن را دانلود نمایید.

  • با کلیک بر روی گزینه Sign Up وارد صفحه ورود می‌شوید.
  • در این صفحه باید مشخصات کاربری پیج را تکمیل کنید و بعد روی گزینه sign up کلیلک کنید.
  • اگر اکانت فیسبوک خود را متصل کردین به اکانت اینستاگرام تون با کلیک روی گزنیه Follow friends میتوانید دوستان فیسبوکی خود را که در اینستاگرام اکانت دارند فالو کنید.
  • 💡برای افزایش امنیت پیج تون و جلوگیری از هک شدن حتما یک پسورد خیلی قوی که شامل اعداد، و کاراکتر های مختلف باشد استفاده کنید.
  • اگر نام مورد نظر شما در دسترس باشد ، یک علامت تأیید دریافت می کنید و می توانید به صفحه بعد بروید.

برای امنیت هر چه بیشتر حساب کاربری خود، می توانید در قسمت پروفایل اقدام به ثبت شماره تلفن و ایمیل خود کنید. با این روش به‌راحتی با استفاده از کامپیوتر برای خودتان حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کردید. علاوه بر نام، باید یک رمز عبور قوی نیز برای مجله خبری اینستا حساب خود انتخاب کنید که می‌توانید از آموزش ساخت یک رمز عبور قوی و به یاد ماندنی در سایت دگردیسی برای انجام بهتر اینکار استفاده کنید. دقت کنید که نامی که در این قسمت وارد می‌کنید یوزرنیم یا نام کاربری شما نیست و آیدی حساب شما محسوب نمی‌شود.

از فعالیت در محبوب‌ترین شبکه اجتماعی لذت ببرید

دیدگاهتان را بنویسید