⚡️ به یاد داشته باشید که ایمیل و شماره تلفنی که به صورت عمومی در نمایه خود نشان می دهید نباید با ایمیل و شماره ای که اینستاگرام خود را به آن پیوند می دهید مطابقت داشته باشد زیرا این خطر وجود دارد که حساب خود را بازپس نگیرید.
- احراز هویت دو مرحله ای را روشن کنید.
- فقط به سرویسها و برنامههای مورد اعتماد دسترسی داشته باشید.
- از Wi-Fi عمومی وارد حساب کاربری خود نشوید.
فعال باشید و با افراد دیگر تعامل داشته باشید
ایجاد محتوای اصلی و باکیفیت اینستاگرام خود بسیار عالی است، اما کسب و کارهای کوچک همیشه منبعی برای ایجاد محتوا منحصراً برای اینستاگرام ندارند. اگر این مورد شماست، پستها، حلقهها و داستانهایی را که دوست دارید دوباره به اشتراک بگذارید. این نه تنها به حل معضل اینکه چه چیزی در اینستاگرام پست کنید کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا توسط خالق محتوای اصلی کشف شوید. چه کسی می داند، شاید یک روز پست شما را در اینستاگرام منتشر کنند و به رشد شما کمک کنند!
وقتی به اینستاگرام میپیوندید، میتوانید انتخاب کنید که اکانت شما یک صفحه شخصی باشد یا تجاری. مورد دوم برای برندها و مشاغل ایده آل است زیرا امکان مشاهده تجزیه و تحلیل، پیوند حساب شما به صفحه فیس بوک، اجرای تبلیغات پولی و برقراری ارتباط برای فالوورهای شما را آسان تر می کند. اتصال یک حساب تجاری برای تثبیت حضور برند شما بسیار مهم است و به شما امکان می دهد بسیاری از نکات بازاریابی اینستاگرام را استراتژی و اجرا کنید.

بیو اینستاگرام خود را بهینه کنید
💡بیاموزید که چگونه ترکیب رشد به شما امکان می دهد با استفاده از این پنج استراتژی، مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام پیدا کنید.
💡 راهنمای تبلیغات در رسانه های اجتماعی همان چیزی است که در ادامه باید بخوانید اگر تازه وارد شبکه های اجتماعی پولی شده اید.
به فالوورهای اینستاگرام تخفیف ویژه بدهید
علاوه بر محتوای فوقالعادهای که در اینستاگرام به اشتراک میگذارید، سعی کنید برای مشتریان بالقوهای که صفحه اینستاگرام شما را دنبال میکنند، پیشنهادات و تخفیفهای انحصاری در نظر بگیرید. پیشنهادات منحصربهفرد نه تنها میتوانند فالوورهای جدیدی را جذب کنند، بلکه فالوورهای وفادار سایر پلتفرمها را نیز جذب میکنند تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند. این خبر خوبی برای پروفایل شماست زیرا فالوورهایی که از قبل با برند شما آشنا هستند به محتوای شما وفادارتر هستند.
محتوا را روی موقعیت مکانی خود متمرکز کنید
فالو کردن اکانت های جدید بسیار مهم است، اما برای کسب و کار شما نیز ضروری است که پروفایل های بی ربط اینستاگرام را هر از چند گاهی لغو فالو کنید. لزومی ندارد که بخشی از استراتژی بازاریابی روزانه شما باشد، اما چیزی است که باید حداقل یک بار در ماه روی آن تمرکز کنید. فالوورهای خود را مشاهده کنید و هر حسابی را که دیگر بازدید نمی کنید لغو فالو کنید. در سال 2020، اینستاگرام یک نسخه جدید منتشر کرد کمترین درگیر با ویژگی که تشخیص این حساب ها و لغو دنبال کردن سریع آنها را بسیار آسان می کند.
اگر به تازگی یاد می گیرید که چگونه کسب و کار کوچک خود را در اینستاگرام توسعه دهید، ممکن است تجزیه و تحلیل بینش در حساب کسب و کار دشوار باشد. اینستاگرام اطلاعاتی در مورد آمار شما در صفحه Insights ارائه می دهد. با بررسی مرتب آنها میتوانید چیزهای زیادی بیاموزید: Insights به شما کمک میکند بفهمید کدام استراتژیها مؤثرتر هستند، چه محتوایی تعامل بیشتری را به ارمغان میآورد، بهترین زمان برای پست کردن محتوای جدید را پیدا کنید و موارد دیگر.
حتی با وجود تمام تلاشهای ذکر شده، باز هم میتواند برای کسبوکارهای کوچک چالشی باشد که به طور ارگانیک به مخاطبان جدید در اینستاگرام دست یابند. یک کمپین تبلیغاتی پولی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. تبلیغات اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که مخاطبان بسیار خاصی را هدف قرار دهید و تعامل خود را با افرادی که احتمالاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند، افزایش دهید. این نرخ تبدیل عالی ایجاد می کند و اغلب سرمایه گذاری خوبی است.
افراد مختلف پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی را ترجیح می دهند. برای اینکه بفهمید مخاطبان شما در اینستاگرام هستند یا خیر، باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید: سن و جنسیت آنها، اهل کجا هستند، چه چیزی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند، و دوست دارند به طور منظم چه کاری انجام دهند. فقط برای ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام نیازی به تحقیقات عمیق مشتری ندارید. با این حال، دانش اولیه از شخصیت های خریدار شما ضروری است.
اگر میخواهید زمان کمتری را برای چنین اقدام دلهرهآوری صرف کنید، از Combin Growth برای لغو خودکار آن حسابها به صورت انبوه استفاده کنید.
اگر کسب و کار شما به بازار محلی بستگی دارد، موقعیت مکانی خود را در حساب خود قابل مشاهده کنید: آن را در شرح بیوگرافی، نکات برجسته به اشتراک بگذارید، هر بار که محتوا را به اشتراک می گذارید – پست های فید، داستان یا حلقه، موقعیت جغرافیایی را برچسب گذاری کنید. حتماً تعدادی هشتگ محلی در آنها قرار دهید. این تصویر برند را در منطقه شما تقویت می کند.
💡 راهنمای ما در مورد نحوه میزبانی هدایای Instagarm را بررسی کنید تا فقط مخاطبان مرتبط را جذب کنید.
تجزیه و تحلیل، تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل یک بار دیگر
وقتی با سایر شرکت ها و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی همکاری می کنید، هر دو طرف برنده می شوند. اگر حساب دیگری محصول شما را بررسی کند، مسابقه یا جایزه ای را با شما برگزار کند، حساب شما را برچسب گذاری کرده و ویژگی های آن را مشخص کند، یا با شما برای ایجاد محتوا همکاری کند، به روی مخاطبان بیشتری باز خواهید شد و راه اندازی بسیار سرگرم کننده خواهید بود!

هر زمان که می توانید CTA را اضافه کنید
اکنون که می دانید مخاطبان هدف شما در اینستاگرام هستند و تحقیقات رقبا برای بازاریابی اینستاگرام تمام شده است، می توانید به این فکر کنید که چگونه ارزش محصول خود را از زوایای مختلف برجسته کنید. تغییرات متعددی را ایجاد کنید که چگونه می توانید در مورد محصول، خدمات یا نام تجاری خود بگویید.
برای اثبات نظر ما، در اینجا کمی آمار جمعیتی اینستاگرام و پینترست آورده شده است: گروه سنی 18 تا 29 سال بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند، در حالی که گروه سنی 50 تا 64 سال پیشرو در پینترست هستند.
یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام راه اندازی کنید
کلید موفقیت در استفاده از بازاریابی اینستاگرام، درست مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، این است که به اندازه کافی فالوور به دست آورید و خود را به عنوان بخشی از جامعه ای قرار دهید که بعداً می تواند مشتری شما شود.
Combin Scheduler به شما این امکان را می دهد که مطالب را مجدداً ارسال کنید. برای انجام این کار، کافی است پیوند پستی را که میخواهید مجدداً به اشتراک بگذارید، کپی و جایگذاری کنید و کپشن را ویرایش کنید. همچنین میتوانید پیوندی اضافه کنید تا در بیو ظاهر شود، مکان اضافه کنید، هشتگها اضافه کنید، سایر کاربران را تگ کنید و طرحبندی ارسال مجدد را ویرایش کنید.

از اکانت اینستاگرام خود در برابر هک محافظت کنید
در اینجا نقشه راه ما برای صاحبان مشاغل کوچک برای رشد کسب و کار خود در اینستاگرام در سال 2023 و بعد از آن آمده است.
مطمئن شوید که مخاطب شما واقعاً در اینستاگرام است
در زیر می توانید این ابزار را به صورت رایگان امتحان کنید