چگونه کسب و کار کوچک را در اینستاگرام رشد دهیم؟

کلید موفقیت در استفاده از بازاریابی اینستاگرام، درست مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، این است که به اندازه کافی فالوور به دست آورید و خود را به عنوان بخشی از جامعه ای قرار دهید که بعداً می تواند مشتری شما شود.

ایجاد محتوای اصلی و باکیفیت اینستاگرام خود بسیار عالی است، اما کسب و کارهای کوچک همیشه منبعی برای ایجاد محتوا منحصراً برای اینستاگرام ندارند. اگر این مورد شماست، پست‌ها، حلقه‌ها و داستان‌هایی را که دوست دارید دوباره به اشتراک بگذارید. این نه تنها به حل معضل اینکه چه چیزی در اینستاگرام پست کنید کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا توسط خالق محتوای اصلی کشف شوید. چه کسی می داند، شاید یک روز پست شما را در اینستاگرام منتشر کنند و به رشد شما کمک کنند!

💡 اگر نکات بیشتری می‌خواهید، راهنمای ما در مورد اینکه چگونه کسب‌وکارها می‌توانند خدمات عالی به مشتریان را از طریق رسانه‌های اجتماعی ارائه دهند، بررسی کنید.

با اینفلوئنسرها و سایر برندها شریک شوید

در زیر می توانید این ابزار را به صورت رایگان امتحان کنید

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/grow-small-business-on-instagram/

زمانی که به انواع محتوا فکر کردید، زمان آن فرا رسیده که تصمیم بگیرید چه نوع محتوایی را می خواهید منتشر کنید. به این ایده از نظر استراتژیک نزدیک شوید و برنامه‌ریزی کنید که چه چیزی قرار است حداقل یک هفته قبل، اگر نه یک ماه، پست کنید.

💡 چگونه کسب و کار محلی خود را در اینستاگرام رشد دهیم

پست های آینده را در استوری ها اعلام کنید

💡وقتی محتوا را برای انتشار برنامه ریزی می کنید، می توانید لینک خود را به طور خودکار به بیو اضافه کنید. Combin Scheduler به شما امکان می دهد پست ها و داستان ها را برنامه ریزی کنید تا بعداً به طور خودکار منتشر شوند و درست هنگام برنامه ریزی محتوا یک پیوند اضافه کنید. درست زمانی که محتوا در اینستاگرام پخش می شود، پیوند در بیو شما ظاهر می شود.

اگر به تازگی یاد می گیرید که چگونه کسب و کار کوچک خود را در اینستاگرام توسعه دهید، ممکن است تجزیه و تحلیل بینش در حساب کسب و کار دشوار باشد. اینستاگرام اطلاعاتی در مورد آمار شما در صفحه Insights ارائه می دهد. با بررسی مرتب آنها می‌توانید چیزهای زیادی بیاموزید: Insights به شما کمک می‌کند بفهمید کدام استراتژی‌ها مؤثرتر هستند، چه محتوایی تعامل بیشتری را به ارمغان می‌آورد، بهترین زمان برای پست کردن محتوای جدید را پیدا کنید و موارد دیگر.

رقابت‌ها، چالش‌ها، رقابت‌ها و انواع هدایا همچنان تکنیک‌های تبلیغاتی عالی در اینستاگرام هستند زیرا باعث افزایش مخاطبان شما و افزایش تعامل می‌شوند. به عنوان یک هدیه، می توانید یک محصول، خدمات یا کوپن رایگان ارائه دهید تا به طور تصادفی از بین کاربرانی که شرایط هدایای شما را دنبال می کنند انتخاب شوند. اگر از آنها بخواهید که دوستی را برای مسابقه تگ کنند، علاوه بر این میزان دسترسی شما را افزایش می دهد.

💡اگر می خواهید درست در ساعاتی که فعال است به مخاطبان هدف خود برسید، قطعه ما را در بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بررسی کنید.

محتوایی را که دوست دارید و به آن اعتماد دارید بازنشر کنید

حتی با وجود تمام تلاش‌های ذکر شده، باز هم می‌تواند برای کسب‌وکارهای کوچک چالشی باشد که به طور ارگانیک به مخاطبان جدید در اینستاگرام دست یابند. یک کمپین تبلیغاتی پولی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. تبلیغات اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که مخاطبان بسیار خاصی را هدف قرار دهید و تعامل خود را با افرادی که احتمالاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند، افزایش دهید. این نرخ تبدیل عالی ایجاد می کند و اغلب سرمایه گذاری خوبی است.

برای اثبات نظر ما، در اینجا کمی آمار جمعیتی اینستاگرام و پینترست آورده شده است: گروه سنی 18 تا 29 سال بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند، در حالی که گروه سنی 50 تا 64 سال پیشرو در پینترست هستند.

یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام راه اندازی کنید

انتقال فالوورهای شما به مرحله بعدی قیف فروش بسیار مهم است. بسیاری از مردم اگر فوراً متوجه این موضوع نشوند، وقت خود را تلف نمی کنند، بنابراین باید به هر طریق ممکن به آنها هدایت شود و به آنها پیشنهاد شود کاری را که شما می خواهید انجام دهند. مستقیم باشید و به آنها بگویید که دوست دارید در مرحله بعد چه کاری انجام دهند، مانند کلیک کردن روی پیوندی در بیو برای کسب اطلاعات بیشتر یا حتی زدن دکمه لایک.

از تبلیغات هدفمند استفاده کنید

💡بیاموزید که چگونه ترکیب رشد به شما امکان می دهد با استفاده از این پنج استراتژی، مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام پیدا کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار را روی دسکتاپ خود نصب کنید. Combin Scheduler با ویندوز، macOS و اوبونتو سازگار است. سپس وارد حساب اینستاگرام خود شوید و عکس‌هایی را که می‌خواهید زمان‌بندی کنید بکشید و رها کنید. برنامه بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد.

فالو کردن اکانت های جدید بسیار مهم است، اما برای کسب و کار شما نیز ضروری است که پروفایل های بی ربط اینستاگرام را هر از چند گاهی لغو فالو کنید. لزومی ندارد که بخشی از استراتژی بازاریابی روزانه شما باشد، اما چیزی است که باید حداقل یک بار در ماه روی آن تمرکز کنید. فالوورهای خود را مشاهده کنید و هر حسابی را که دیگر بازدید نمی کنید لغو فالو کنید. در سال 2020، اینستاگرام یک نسخه جدید منتشر کرد کمترین درگیر با ویژگی که تشخیص این حساب ها و لغو دنبال کردن سریع آنها را بسیار آسان می کند.

علاوه بر محتوای فوق‌العاده‌ای که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، سعی کنید برای مشتریان بالقوه‌ای که صفحه اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند، پیشنهادات و تخفیف‌های انحصاری در نظر بگیرید. پیشنهادات منحصربه‌فرد نه تنها می‌توانند فالوورهای جدیدی را جذب کنند، بلکه فالوورهای وفادار سایر پلتفرم‌ها را نیز جذب می‌کنند تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند. این خبر خوبی برای پروفایل شماست زیرا فالوورهایی که از قبل با برند شما آشنا هستند به محتوای شما وفادارتر هستند.

محتوا را روی موقعیت مکانی خود متمرکز کنید

💡در مقاله ما در مورد ماتریس محتوای اینستاگرام، دقیقاً نحوه انجام این کار را آشکار می کنیم.

برای محتوای خود برنامه ریزی کنید

اکنون که می دانید مخاطبان هدف شما در اینستاگرام هستند و تحقیقات رقبا برای بازاریابی اینستاگرام تمام شده است، می توانید به این فکر کنید که چگونه ارزش محصول خود را از زوایای مختلف برجسته کنید. تغییرات متعددی را ایجاد کنید که چگونه می توانید در مورد محصول، خدمات یا نام تجاری خود بگویید.

💡با این زمان‌بندی رایگان اینستاگرام که قبلاً از این قسمت می‌شناسید، می‌توانید پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام را به‌طور فوری یا بعد از مدتی منتشر کنید. محتوا، هم داستان ها و هم پست های فید، تا لحظه لحظه پخش می شود.

وقتی به اینستاگرام می‌پیوندید، می‌توانید انتخاب کنید که اکانت شما یک صفحه شخصی باشد یا تجاری. مورد دوم برای برندها و مشاغل ایده آل است زیرا امکان مشاهده تجزیه و تحلیل، پیوند حساب شما به صفحه فیس بوک، اجرای تبلیغات پولی و برقراری ارتباط برای فالوورهای شما را آسان تر می کند. اتصال یک حساب تجاری برای تثبیت حضور برند شما بسیار مهم است و به شما امکان می دهد بسیاری از نکات بازاریابی اینستاگرام را استراتژی و اجرا کنید.

بیو اینستاگرام خود را بهینه کنید

فراموش نکنید که وقتی چیزی تغییر کرد، بیو خود را به‌روزرسانی کنید: مقاله جدیدی منتشر کردید، فروش را راه‌اندازی کردید یا یک ویدیوی YouTube منتشر کردید. مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایه خود را به روز نگه دارید و اطلاعات مرتبط را با آنها به اشتراک بگذارید.

محتوای خود را متنوع کنید

⚡️ به یاد داشته باشید که ایمیل و شماره تلفنی که به صورت عمومی در نمایه خود نشان می دهید نباید با ایمیل و شماره ای که اینستاگرام خود را به آن پیوند می دهید مطابقت داشته باشد زیرا این خطر وجود دارد که حساب خود را بازپس نگیرید.

  • احراز هویت دو مرحله ای را روشن کنید.
  • فقط به سرویس‌ها و برنامه‌های مورد اعتماد دسترسی داشته باشید.
  • از Wi-Fi عمومی وارد حساب کاربری خود نشوید.

فعال باشید و با افراد دیگر تعامل داشته باشید

💡 راهنمای تبلیغات در رسانه های اجتماعی همان چیزی است که در ادامه باید بخوانید اگر تازه وارد شبکه های اجتماعی پولی شده اید.

به فالوورهای اینستاگرام تخفیف ویژه بدهید

اینستاگرام به یکی از کاربردی ترین پلتفرم های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک تبدیل شده و هنوز هم می باشد که می تواند مشتریان جدید زیادی را به ارمغان بیاورد. از جولای 2019، اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان به عنوان ششمین رسانه اجتماعی محبوب در سراسر جهان رتبه بندی شد. اینستاگرام که انتظار می رود تا سال 2023 به 1.2 میلیارد کاربر برسد، پتانسیل زیادی برای صاحبان مشاغل کوچک دارد تا تلاش های بازاریابی خود را گسترش دهند.

اگر اینستاگرام تنها پلتفرم فروش شما باشد، این بسیار مهم است. برای محافظت از مشتریان و شهرت خود، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • با یک رمز عبور پیچیده بیایید. توصیه های قدیمی اما طلایی، ما می دانیم.
  • حساب اینستاگرام خود را به فیس بوک، شماره تلفن و ایمیل خود پیوند دهید. اگر حساب قبلاً هک شده باشد، این کمک بسیار خوبی خواهد بود و به شما کمک می کند تا نمایه خود را بازگردانید.

افراد مختلف پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی را ترجیح می دهند. برای اینکه بفهمید مخاطبان شما در اینستاگرام هستند یا خیر، باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید: سن و جنسیت آنها، اهل کجا هستند، چه چیزی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند، و دوست دارند به طور منظم چه کاری انجام دهند. فقط برای ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام نیازی به تحقیقات عمیق مشتری ندارید. با این حال، دانش اولیه از شخصیت های خریدار شما ضروری است.

💡 راهنمای ما در مورد نحوه میزبانی هدایای Instagarm را بررسی کنید تا فقط مخاطبان مرتبط را جذب کنید.

تجزیه و تحلیل، تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل یک بار دیگر

Combin Scheduler به شما این امکان را می دهد که مطالب را مجدداً ارسال کنید. برای انجام این کار، کافی است پیوند پستی را که می‌خواهید مجدداً به اشتراک بگذارید، کپی و جای‌گذاری کنید و کپشن را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید پیوندی اضافه کنید تا در بیو ظاهر شود، مکان اضافه کنید، هشتگ‌ها اضافه کنید، سایر کاربران را تگ کنید و طرح‌بندی ارسال مجدد را ویرایش کنید.

از اکانت اینستاگرام خود در برابر هک محافظت کنید

💡 راهنمای قطعی تجزیه و تحلیل اینستاگرام و نحوه عملکرد آن

کسانی را که شما را دنبال نمی کنند لغو فالو کنید و کاربران نامربوط را از فالوورها حذف کنید

اگر می‌خواهید زمان کمتری را برای چنین اقدام دلهره‌آوری صرف کنید، از Combin Growth برای لغو خودکار آن حساب‌ها به صورت انبوه استفاده کنید.

اگر کسب و کار شما به بازار محلی بستگی دارد، موقعیت مکانی خود را در حساب خود قابل مشاهده کنید: آن را در شرح بیوگرافی، نکات برجسته به اشتراک بگذارید، هر بار که محتوا را به اشتراک می گذارید – پست های فید، داستان یا حلقه، موقعیت جغرافیایی را برچسب گذاری کنید. حتماً تعدادی هشتگ محلی در آنها قرار دهید. این تصویر برند را در منطقه شما تقویت می کند.

اگر هدف شما رشد جامعه ای در اینستاگرام است که به مشتریان وفادار تبدیل شود، باید کارهای بیشتری از ارسال محتوای خود انجام دهید. تعامل با پست ها و نظرات دیگران نشان می دهد که شما واقعاً به آنها علاقه مند هستید، نه اینکه بخواهید از آنها برای منافع شخصی استفاده کنید. در اینجا نحوه نشان دادن علاقه خود آمده است:

  • به نظراتی که مخاطبان زیر پست های شما می گذارند پاسخ دهید.
  • به نظرات و واکنش های آنها به داستان های خود پاسخ دهید.
  • به پروفایل آنها مراجعه کنید و در مورد پست های آنها نظر دهید.
  • میزبانی پخش زنده در اینستاگرام.
  • برچسب های تعامل را به استوری های خود اضافه کنید.
  • اگر شما را تگ کرده اند پاسخ دهید.
  • به پیام های مستقیمی که برای شما ارسال می کنند پاسخ دهید.

در اینجا نقشه راه ما برای صاحبان مشاغل کوچک برای رشد کسب و کار خود در اینستاگرام در سال 2023 و بعد از آن آمده است.

مطمئن شوید که مخاطب شما واقعاً در اینستاگرام است

وقتی با سایر شرکت ها و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی همکاری می کنید، هر دو طرف برنده می شوند. اگر حساب دیگری محصول شما را بررسی کند، مسابقه یا جایزه ای را با شما برگزار کند، حساب شما را برچسب گذاری کرده و ویژگی های آن را مشخص کند، یا با شما برای ایجاد محتوا همکاری کند، به روی مخاطبان بیشتری باز خواهید شد و راه اندازی بسیار سرگرم کننده خواهید بود!

LALAL.AI با Voices Radio شریک می شود تا فالوورهای خود را افزایش دهد

هر زمان که می توانید CTA را اضافه کنید

این پلتفرم به شما اجازه نمی‌دهد بیو را بیش از 150 کاراکتر نگه دارید، بنابراین باید مختصر و واضح در مورد نحوه موقعیت‌یابی کسب‌وکار خود صحبت کنید. بیو باید به طور خلاصه بگوید چه چیزی می فروشید یا برای چه کسانی مفید است. همچنین می‌توانید از طریق ابزار بومی اینستاگرام تا دو پیوند به بیو خود اضافه کنید یا با استفاده از یکی از ابزارهایی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم، چندین پیوند را همزمان اضافه کنید.

بیو اینستاگرام LALAL.AI می گوید این ابزار در مورد چیست و دارای دو پیوند است که به محتوای جدیدی که در جای دیگر منتشر می کنند منتهی می شود.

برخی از مشتریان شما ممکن است بتوانند تمام استوری های شما را مشاهده کنند اما متوجه پست های شما در فید نخواهند شد، بنابراین پست های آینده را با استفاده از استوری ها نیز با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

مسابقات و هدایا را اجرا کنید

اگر می‌خواهید مخاطبان خود را درگیر نگه دارید و آن را به خریدار تبدیل کنید، برنامه‌ریزی محتوای اینستاگرام برای ارسال منظم آن کارآمد است.

دیدگاهتان را بنویسید