ساخت اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تماس بخش آموزش خبری توربو رایان | instaa

اگر قصد این کار را دارید Connect to Facebook را بزنید و در غیر این صورت بر روی skip کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید. بر روی نوار کناری آیکون ذره‌بین در بالای صفحه مشاهده می‌شود کلیک کنید. در این بخش هر عبارت یا موضوعی که قصد دارید در رابطه با آن جستجو کنید را وارد نمایید. سپس بر روی آیکون ذره‌بین کلیک کنید تا فرآیند جستجو از طریق سایت اینستاگرام انجام شود. جستجوی اینستاگرام بر اساس هشتگ‌ها، اکانت‌ها و … انجام میشود. 2.3 اطلاعات خواسته شده را برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام وارد کنید.

  • چند سال پس از عرضه شدن، سایت اینستاگرام هم به‌نوعی برای کاربران قابل استفاده شد.
  • گزینه Sign Up را به منظور انجام ثبت نام انتخاب کنید.
  • اگر اسمی که در مراحل اول انتخاب کرده‌اید را دوست ندارید یا پشیمان شده‌اید، این‌جا می‌توانید آن را عوض کنید.
  • ما در این مقاله گفتیم که اولین قدم برای ورود به اینستاگرام ساخت اکانت است.

با این وجود اینستاگرام امکان رد و بدل پیام متنی را هم در اپلیکیشن خود فراهم آورده و این قابلیت در اینستاگرام با نام دایرکت معرفی می‌شود. با وجود اینکه هم اکنون افراد بسیار زیادی از اینستاگرام استفاده می‌کنند، ممکن است عده‌ای از کاربران اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ثبت نام و استفاده از این شبکه اجتماعی نداشته باشند. بعد از اتمام فرایند ساخت اکانت اینستاگرام خود، وقت آن است که در صورت تمایل دوستانی را که اکانت فیس بوک دارند را در اینستاگرام با کلیک بر روی گزینه Connect to Facebook بیابید و آن‌ها را فالو کنید. به شما تبریک می‌گوییم چرا که شما توانستید به همین راحتی یاد بگیرید که چگونه اکانت اینستاگرام خودتان را بسازید.

http://amoozesh-agrcs.irاکنون ، وقتی عکس ، GIF یا فیلم اضافه می کنید ، آنها را در این فید مشاهده خواهید کرد. وقتی افرادی که دنبال می کنید محتوا اضافه می کنند ، آن را نیز در آنجا می بینید و می توانید درباره هر مطلب لایک کرده و نظر دهید. و سرانجام از صفحه های باز و صفحه اصلی فید اینستاگرام خود گذشته اید. در این آموزش، ما از تلفن Android استفاده می کنیم ، اما این برنامه در iPhone تفاوت چندانی ندارد. جزئیات تاریخ تولد خود را اضافه کنید و روی Next کلیک کنید. یکی از دو گزینه Continue and Sync Contacts (ادامه با همگام‌سازی مخاطبین) یا Continue Without Syncing Contacts (ادامه بدون همگام‌سازی مخاطبین) را انتخاب کنید.

آموزش کاهش حجم فیلم در تلگرام

اصلاً شاید کسب و کار آنلاین خودتان را در اینستاگرام راه‌اندازی کردید. تعداد هموطنانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. حتی بسیاری از کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک هم برای فروش و حضور بیشتر در این پلتفرم تلاش می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر را مجله خبری اینستا به شما آموزش دهیم. در این مقاله مواردی مانند ساخت اکانت دوم اینستاگرام، ساخت اکانت اینستاگرام بدون نیاز به شماره تلفن و ساخت اکانت اینستاگرام توسط موبایل یا کامپیوتر را بررسی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایجاد اکانت اینستا با موبایل و دانلود اینستا برای اندروید و ای او اس پیشنهاد میشود در ادامه باما همراه باشید.

مرحله هشتم :

در حقیقت روش پیش رو، مکمل راهکار قبلی است اما راهکار قبلی برای ساخت و مدیریت بدون محدودیت اکانت های واقعی اینستاگرام بکار میرود. البه میتوان اینکار را در اپلیکیشن اینستاگرام نیز انجام داد اما از نظر تعداد فقط به ساخت ۵ اکانت محدود میشوید. برای انجام اینکار میتوانید از هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، موبایل، تبلت و آی پد و … استفاده کنید. 6) در این مرحله برروی گزینه Sign up with email or phone number یا ثبت نام کردن با ایمیل یا شماره تلفن بزنید. در فیلد آخر هم باید رمز عبوری برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید