اکانت اینستاگرام ساخت اکانت اینستاگرام ایجاد اکانت اینستاگرام | instaa

در پایان وارد اکانت اینستاگرام در کامپیوتر خود شوید و از قسمت تنظیمات میتوانید بیو و پروفایل و سایر قسمت های اینستاگرام خود را تغییر دهید . ثبت اینستاگرام با اکانت فیسبوکدر صفحه جدید میتوانیم یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کنیم.برای اینکار کادر آبی رنگ Add a Photo را لمس میکنیم. اگر دوست ندارید در اینستاگرام عکس داشته باشید برای گذشتن از این مورد میتوان گزینه skip را لمس کنید. در این کادر از شما ایمیل یا تلفن همراه خواسته می‌شود؛ توصیۀ ما این است که حتماً حساب کاربری‌تان را با ایمیل بسازید. رمز عبور ایمیل را هم در جایی امن برای خود نگهداری کنید. 💡سعی کنید از ایمیلی برای ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید که قبلا با اون حسابی در اینستاگرام نساخته باشید.

سه روش ساده برای انتقال مخاطبان از آیفون به اندروید

حالا دیگر نوبت به بخش هیجان‌انگیز، یعنی وارد شدن به برنامۀ اینستاگرام می‌رسد. تاریخ تولدتان را وارد و گزینه NEXT‌ را انتخاب کنید. مراحلی که در ادامه توضیح داده شده است در اینستاگرام‌های فارسی و انگلیسی و سیستم عامل اندروید و iOS عینا یکسان است. بعد از این مرحله پیغامی از طرف اینستاگرام دریافت می‌کنید که هرکسی به اکانت قدیمی مجله خبری اینستا شما دسترسی دارد به این اکانت هم می‌تواند دسترسی داشته باشد. بعد از این‌که Next را زدید، باید کدی که به شماره همراهتان اس ام اس شده یا ایمیل آمده را در کادر زیر وارد کنید. شما می‌توانید اگر حسابی در Fasebook دارید و اکنون می‌خواهید با همان مشخصات در اینجا هم برایشان ایجاد شود باید بر روی گزینه Log in with Facebook کلیک کنند.

اگر یوزرنیم شما تکراری باشد، یک ضربدر قرمز روبروی آن نشان داده خواهد شد. اگر این ضربدر به تیک تبدیل شد، این یوزرنیم برای ساخت اکانت اینستاگرام تکراری نیست و می توانید از آن استفاده کنید. برای تکراری نشدن یوزرنیم خود می توانید از اعداد و یا نقطه و خط تیره استفاده کنید.

http://amoozesh-agrcs.irدر این مرحله یک کد تایید به آدرس ایمیل یا شماره تماس شما ارسال میگردد. آن را در کادر مربوطه وارد کنید و باز هم بر روی دکمه next لمس نمایید تا وارد مرحله بعدی شوید. برای مشاهده پست‌های دوستان یا فالویینگ‌ها شما از طریق سایت اینستاگرام باید وارد اکانت اینستا خود شوید. پست‌های دوستان در بخشی که با عنوان Feed نمایش داده می‌شوند. به منظور دسترسی به این بخش کافیست که در مرورگر خود بر روی عبارت Instagram موجود در گوشه سمت چپ صفحه کلیک کنید.

چگونه تم مخفی ویندوز 11 گوگل کروم را فعال کنیم؟

3- روی گزینه Sign up With Email or Phone number تپ کنید . سپس آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس روی گزینه Next تپ کنید . ضمنا با انتخاب گزینه Log in Width Facebook می توانید از طریق اکانت فیسبوک خود لاگین کنید .

  • کد رو در قسمت confirmation code وارد کنید و روی گزینه next بزنید، اگر کد تایید برای شما ارسال نشد روی گزینه request code کلیک کنید تا کد جدید براتون ارسال بشه.
  • اگر قصد دارید که با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید، بر روی گزینه آبی رنگ Log in with Facebook کلیک کنید.
  • مهم نیست؛ چرا که می‌توانید همین الان به جمعِ 900 میلیونی کاربران اینستاگرام بپیوندید و فعالیت شخصی یا تجاری‌تان را آغاز نمائید.
  • روزانه افراد زیادی از این شبکه‌ی اجتماعی پرطرفدار استفاده می‌کنند، بنابراین می‌توانید در مدت زمان کم یک شغل ثروت‌ساز برای خود ایجاد کنید و به درآمد بسیار بالایی برسید.
  • در حقیقت روش پیش رو، مکمل راهکار قبلی است اما راهکار قبلی برای ساخت و مدیریت بدون محدودیت اکانت های واقعی اینستاگرام بکار میرود.

دیدگاهتان را بنویسید