آموزش ساخت اکانت اینستاگرام و روش های ورود به آن همیار آکادمی | instaa

در صفحه‌ی ابتدایی، با دو گزینه‌ی Create New Account و Log In رو‌به‌رو خواهید شد. گزینه‌ی Log In زمانی کاربرد دارد که بخواهید وارد حساب اینستاگرام از‌قبل‌ساخته‌شده شوید. برای ساخت حساب جدید، باید روی گزینه‌ی Create New Account ضربه بزنید. ثبت نام در اینستاگرام از طریق سایت مجله خبری اینستا برخلاف اپلیکیشن اینستاگرام، در یک مرحله، تمام اطلاعات ایمیل یا شماره موبایل، نام کامل، نام کاربری و پسورد شما را درخواست می‌کند. برخلاف روش آموزش ثبت نام در اینستاگرام با گوشی، اینبار می‌خواهیم با ایمیل و بدون شماره، یک حساب اینستاگرام جدید برای خودمان ایجاد کنیم.

http://amoozesh-agrcs.irهمانطور که اشاره کردیم، برای ساخت اکانت های اینستاگرام از یک سرویس Disposable emailاستفاده خواهیم کرد. چراکه برای ایجاد اکانت به شماره تلفن یا آدرس ایمیل نیاز داریم و باید ایمیل های جعلی و موقتی بسازیم. بنابراین در این پست کدفرند به بررسی نحوه ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد و همچنین یک راهکار ساده برای ساخت اکانت های فیک اینستاگرامی میپردازیم. در مجموع آموزش ساخت اکانت در اینستاگرام در بالا داده شد و همانطور که مشاهده کردید فرایندی بسیار ساده داشته و تقریبا کمتر از پنج دقیقه از شما زمان خواهد برد. نکاتی که در بالا جهت ساخت اکانت ذکر کردیم بسیار با اهمیت بوده و سعی کنید آن ها را رعایت کنید. همچنین به شما پیشنهاد میکنیم بعد از دانلود اینستاگرام و نصب آن به اندازه از شبکه های اجتماعی استفاده نمایید تا زندگی شما دچار اختلال نگردد.

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق موبایل

برای درک بهتر مراحل انجام کار، در ادامه مراحل انتخاب عکس از کتابخانه را بررسی می‌کنیم. بنابراین با زدن گزینه انتخاب از کتابخانه به گالری گوشی خود هدایت خواهید شد. مجددا تایید کنید که علاقه‌ای به اضافه کردن دوستان فیس بوک خود به اکانت اینستاگرام ندارید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، اینستاگرام مخاطب‌هایی که در موبایلتان ذخیره شده را برای فالو کردن پیشنهاد می‌کند. شماره تلفن وارد شده در هنگام ثبت نام نباید قبلا توسط اکانت دیگری استفاده شده باشد. اگر کسی بخواهد در سوشیال مدیا مارکتینگ به موفقیت برسد، باید دانش و اطلاعات کافی برای دستیابی آسان و بی‌دردسر به مخاطبان هدف را کسب کند.

  • کد را در کادر مربوطه وارد کنید و بر روی confirm کلیک کنید.
  • اگر شما حساب کاربری اینستاگرام دارید، می توانید با کلیک بر روی این لینـــک بصورت مستقیم وارد حساب کاربری خود با کامپیوتر شوید.
  • 2) حال در اینجا برروی گزینه Settings یا تنظیمات بزنید.
  • در مرحله‌ی بعد، اینستاگرام از شما می‌خواهد که تاریخ تولدتان را وارد کنید.
  • یا شاید اکانت اینستاگرام خود را به دلایل مختلفی از دست بدهید و موفق نشوید آن را برگردانید و مجبور شوید یک اکانت جدید باز کنید.

اما اگر موضوع مشکوک بود، می‌توانید در بخش انتهایی ایمیل ارسال شده بر روی گزینه Let us Know کلیک کرده و به این موضوع پشتیبانی اینستاگرام را از بروز این اتفاق دید مطلع سازید. حال ممکن است ایمیل یا نام کاربری اکانت قبلی را بدانید ولی رمز عبور خود را فراموش کرده باشید. Forgot password» را بزنید تا یک لینک به ایمیل شما ارسال شود و بتوانید یک بار دیگر برای حساب خود رمز عبور تعیین کنید. صفحه ی اصلی یا Home اینستاگرامتا به این‌جای کار در کنار هم یاد گرفتیم که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم اما این مراحل مربوط به ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند(اندروید و آیفون) بود.

نحوه راه اندازی مجدد آیفون 13

چند سال پس از عرضه شدن، سایت اینستاگرام هم به‌نوعی برای کاربران قابل استفاده شد. تا قبل از آن امکانات اکانت اینستاگرام در سایت بسیار محدود بود. برای ساخت اکانت اینستاگرام از طریق موبایل، ابتدا باید اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را روی موبایل خود نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید