آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای ورود به دنیای جذاب تصاویر : لرن دی ال | instaa

شما باید ساخت اکانت جدید یا گزینه create new account را انتخاب نمایید. در این صورت یک کد اعتبار سنجی برای شما ارسال می شود که باید آن را در صفحه ای که باز می شود وارد کنید و بعد ادامه مراحل آموزش ساخت اکانت اینستاگرام را طی کنید. ادامه کار بسیار ساده میباشد و طبق معمول اطلاعات خواسته شده از جمله ایمیل یا شماره تلفن، نام کاربری و پسورد را وارد میکنید و اکانت اینستاگرام ایجاد میکنید.

فهرست مطالب برای دسترسی آسان بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی است ؟… در این مرحله باید تاریخ تولد خود را به روز ، ماه و سال وارد کنید . دقت کنید در این قسمت حتما سنتان را بالای 13 سال ثبت کنید. تنظیم حساب کاربری به حالت خصوصی ساده ترین کاری است که می توانید برای قفل کردن نمایه خود انجام دهید. این بدان معناست که ، هیچ کس نمی تواند عکس ها یا استوریهای شما را ببیند ، مگر اینکه آنها را تأیید کنید. اگر می خواهید به اینستاگرام اجازه دهید به مخاطبین شما دسترسی پیدا کند اولین چیزی که از شما خواسته خواهد شد.

  • در صورتی که با ایمیل ثبت نام می کنید ، اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کرده اید و حتما ایمیلی را وارد کنید که تنها شخص شما به آن دسترسی دارید .
  • یعنی اگر به‌کمک شماره‌تلفن حساب را ایجاد کردید، پس از ساخت حساب، آدرس ایمیلتان را نیز اضافه کنید.
  • در صورتی که برای مدت زمان طولانی اکانت شما فعالیتی نداشته باشد، اینستاگرام به طور همیشگی آن را غیر فعال خواهد کرد.
  • برای ساخت اکانت باید این اطلاعات را شامل شماره موبایل و یا ایمیل، نام کامل خود، نام کاربری و رمز عبور می شود را پر نمایید.
شما می توانید برای تغییرات پروفایل خود، در قسمت پایین صفحه روی عکس خود کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی خود شوید. ایمیل یکبار مصرف سزویسی است که به شما اجازه دریافت ایمیل در یک آدرس ایمیل موقتی را میدهد. آدرس ایمیل موقتی که پس از گذشت مدت زمان مشخصی، بطور خودکار حذف میشود. همچنین بنام های tempmail، ایمیل دور انداختنی، ۱۰minutemail، ایمیل فیک و trash-mail نیز معروف است. اکثر فروم های آنلاین، وبسایت ها، اپلیکیشن ها و بخش دیدگاه مقالات قبل از نمایش محتوا و اجازه کامنت گذاشتن یا دانلود، از شما میخواهند که در سیستم آنها رجیستر کنید و برای انجام اینکار به ایمیل نیاز دارید.

لنوو یوگابوک 9i معرفی شد؛ اولین لپ‌تاپ دنیا با دو نمایشگر

1) به پروفایل خود بروید و برروی سه خط بالا سمت راست بزنید. شما باید قسمت Phone را انتخاب کنید تا فیلد موردنظر را مشاهده کنید. بعد از برنده شدن اسکرین جایزه خودتون به پیج همراه گرام دایرکت کنید. به شما امکان می دهد حساب هایی را که از قبل دنبال می کنید و حساب هایی را پیدا کنید که ممکن است بخواهید آنها را دنبال کنید.

http://amoozesh-agrcs.irکافیست وارد وبسایت Temp-Mail شوید و به سادگی ایمیل ساخته شده را دریافت کنید و بوسیله آن در اینستاگرام اکانت ایجاد کنید. بقیه اطلاعات مورد نیاز را نیز میتوانید مجله خبری اینستا بصورت جعلی وارد کنید و به هر تعدا که خواستید اکانت های اینستاگرام فیک بسازید. برای رفع این مشکل و ساخت اکانت های زیاد اینستاگرام، باید ایمیل های جدید بسازید.

امکان استفاده از تمامی انواع محتوای دیداری در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید