آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر پلازا | instaa

این اسم می تواند تکراری باشد و هیچ محدودیتی در انتخاب آن ندارید. Table of Contents افزایش فروش اینترنتی چگونه اتفاق می افتد ؟بنظر شما افزایش فروش اینترنتی… فهرست مطالب برای دسترسی آسان آهنگ بدون کپی رایت از کجا پیدا کنم ؟ قراره…

گام دوم آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

در نظر داشته باشید که مراحل مجله خبری اینستا در اندروید و آموزش ساخت اینستاگرام از آیفون هیچ تفاوتی با هم ندارد. در صفحه‌ی بعدی، می‌توانید به‌ انتخاب خود با کمک شماره‌ تلفن‌همراه یا ایمیلتان حساب جدیدی ایجاد کنید. برای ایمن‌کردن حساب و بازیابی راحت‌تر آن در آینده، بسته به روش انتخابی (شماره یا ایمیل)، بهتر است پس از ساخت حساب ایمیل یا شماره تلفن‌همراهتان را وارد کنید. یعنی اگر به‌کمک شماره‌تلفن حساب را ایجاد کردید، پس از ساخت حساب، آدرس ایمیلتان را نیز اضافه کنید.

آموزش ساخت گاید Guide در اینستاگرام + قدم به قدم

استفاده بیش از حد از فضای مجازی می تواند به تحصیل، شغل و زندگی شخصی شما آسیب وارد کند. در مرحله پنجم از ساخت اکانت اینستاگرام وقت آن رسیده که تاریخ تولد خود را به میلادی وارد نمایید. ترجیحا سعی نمایید این تاریخ را به درستی وارد کنید.

http://amoozesh-agrcs.irبه‌هرحال، در این مطلب قصد داریم بهترین روش های ساخت اکانت در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. شما بعد از دانلود اینستاگرام و نصب آن و ساخت حساب کاربری ، باید برای پروفایل خود یک عکس انتخاب کنید که حال زمان آن رسیده است. اگر قصد دارید که از طریق سایت اینستاگرام، مشخصات و اطلاعات پروفایل خود را ویرایش کنید باید ابتدا وارد اکانت خود شده و سپس بر روی آیکون با نماد آدمک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید. سپس بر روی آیکون Edit Profile کلیک کنیدو مشخصاتی نظیر نام کاربری، بیوگرافی و … پروفایل اینستاگرام خود را ویرایش کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر

به همین خاطر با انتخاب کشور ایران، بدون وارد کردن صفر ابتدا شماره، شماره تلفن همراهی که قصد ساخت اکانت جدید با آن را دارید وارد کنید و بر روی دکمه next یا بعدی بزنید. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ثبت نام و شروع استفاده از برنامه اینستاگرام بپردازیم. به طور کلی فرآیند ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به هیچ وجه پیچیده نبوده و به سادگی قابل انجام است. این عمل با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر کامپیوتر یا گوشی هوشمندتان قابل انجام است. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

  • سپس بر روی آیکون Edit Profile کلیک کنیدو مشخصاتی نظیر نام کاربری، بیوگرافی و … پروفایل اینستاگرام خود را ویرایش کنید.
  • برای این کار کافی است به بخش تنظیمات اینستاگرامتان بروید و گزینه Add Account را لمس کنید.
  • کمی تغییرات در نام خود بدهید و یا آن را با شماره ادغام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید