ساخت اکانت اینستاگرام روش بدون شماره کاربر مجازی | instaa

پیج دوم شما ساخته شد و مراحل ساخت اکانت دوم در اینستاگرام به پایان رسید. از قسمت edit profile میتوانیم آیدی ، اسم اکانت ، عکس پروفایل ، تاریخ تولد رو تغییر بدیم یا بیوگرافی و آدرس سایت خودمون رو اضافه کنیم. اگر اکانت فیسبوک خود را متصل کردین به اکانت اینستاگرام تون با کلیک روی گزنیه Follow friends میتوانید دوستان فیسبوکی خود را که در اینستاگرام مجله خبری اینستا اکانت دارند فالو کنید. اگر تیک Remember password فعال کنید اطلاعات حساب شما در گوشی تون ذخیره میشه و دفعه بعد که خاستین وارد حساب بشید نیازی به وارد کردن پسورد نیست. پیشنهاد میکنم این گزینه رو برای افزایش امنیت پیج تون غیرفعال کنید. در مرحله‌ی بعدی اینستاگرام تعدادی از حساب‌های اینستاگرامی پرطرفدار را برای دنبال‌کردن به شما پیشنهاد می‌کند.

چگونه اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟

اگر سیستم عامل تلفن همراهتان اندروید است، می‌توانید از گوگل پلی، بازار و برنامه‌های مشابه دیگر برای دانلود اینستاگرام استفاده کنید. این روزها آدم‌های متفاوت زیادی بر سر سفرۀ اینستاگرام نشسته‌اند و روزی‌شان را از این اپلیکیشن می‌خورند. در نتیجه، نصب اینستاگرام و ساختن اکانت در آن دیگر یک ضرورت محسوب می‌شود و البته خالی از لطف هم نیست. کمتر کسی هست که حساب کاربری اینستاگرام یا همان اکانت اینستاگرام نداشته باشد؛ شما هم اگر تاحالا برای ساختن اکانت اینستاگرام قدمی برنداشتید، حالا وقت آن رسیده که انجامش دهید. چون شبکه‌های اجتماعی‌ای مثل اینستاگرام، فقط برای وقت گذراندن و سرگرمی نیستند؛ شما می‌توانید با ساخت اکانت اینستاگرام، وارد پیج‌های مختلف آموزشی شوید و از آن‌ها موارد زیادی یاد بگیرید!

در ادامه به آموزش ثبت نام اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن آن و همچنین از طریق مرورگر دستگاه‌های مختلف می‌پردازیم. ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر در اینجا به پایان می‌رسد و شما می‌توانید تغییرات لازم را در اکانت خود ایجاد کنید. بیشتر کاربران برای ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی‌های هوشمند خود اقدام به این کار می‌کنند. اما برخی از کاربران به دلایل گوناگون ممکن است که بخواهند از طریق کامپیوتر اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام خود کنند.

  • ساخت اکانت با استفاده از شماره موبایل و ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره موبایل و با استفاده از ایمیل.
  • اگر دیگر نمی‌خواهید محتوا را ارسال کنید و ترجیح می‌دهید حساب‌های خود را جدا نگه دارید، ب…
  • اگر تا کنون برای ساخت اکانت اینستاگرام اقدام نکرده‌اید و با روند مراحل ساخت اکانت آشنایی ندارید، با همیاب24 همراه باشید تا بتوانید از طریق گوشی یا کامپیوتر اکانت اینستاگرام خود را داشته باشید.
  • اگر تمایلی به این کار نداشتید می‌توانید بر روی گزینه Skip کلیک کنید تا از این مرحله عبور کنید.
شما برای پیشرفت کسب وکار خود می توانید از این ربات استفاده کنید و حرفه خود را به میلیون ها کاربر نمایش دهید! این کار نیاز به داشتن چندین اکانت است که با استفاده از این روش قابل دستیابی است. دقت داشته باشید که تاریخ انتخابی شما به میلادی خواهد بود. شما می‌توانید تاریخ تولد مدنظر خود را از سایتباحساب از شمسی به میلادی تبدیل نمایید.

http://amoozesh-agrcs.ir

چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. شباهت بسیاری بین مراحل ساخت اکانت اینستا از طریق وبسایت و اپلیکیشن وجود دارد . در ادامه به آموزش ساخت اینستاگرام با شماره تلفن از طریق اپلیکیشن آن میپردازیم و توجه داشته باشید که برای ساخت اکانت از طریق سایت اینستاگرام نیز باید همین مراحل را سپری کنید. آموزش ساخت اینستاگرام با شماره تلفن کار پیچیده ای نیست و این آموزش مخصوص کسانی است که نمیخواهند با استفاده از ایمیل نصب اینستاگرام را انجام دهند که در این مقاله به آن میپردازیم . رضا یافتیان مدرس آکادمی همراه گرام آموزش ساخت اینستاگرام را برای شما تهیه کرده است که در زیر بصورت تصویری یاد داده شده است . ١- ابتدا از طریق گوشی وارد اپلیکیشن اینستاگرام و یا از کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شوید، روی عکس پروفایلتان در گوشه سمت راست و پایین صفحه لمس یا کلیک کنید و وارد صفحه حساب کاربری اینستاگرام میشوید.

عکس‌های بانمک دوران کودکی چند سلبریتی مشهور که ندیده‌اید

دیدگاهتان را بنویسید