آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن موبایل کمک | instaa

در این قسمت به ترتیب از بالا شماره موبایل – نام – آیدی و رمز خود را بنویسید . دقت داشته باشید شماره تماسی که مینویسید صحیح باشد. در مرحله اول به سایت اینستاگرام به آدرس instagram.com بروید که با صفحه زیر روبه رو میشوید. در صفحه نمایه شما در بین گزینه های همبرگری در گوشه بالا سمت راست پنهان شده است. می توانید با کلیک روی چرخ دنده که در پایین قرار دارد به تنظیمات خود دسترسی پیدا کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی از طریق اپلیکیشن

پس از این مرحله، یک کد تأیید برای ایمیل شما ارسال خواهد شد. فهرست مطالب برای دسترسی آسان فروش بالا در اینستاگرام چگونه ممکن میشود ؟ در بازار… وقتی حساب شما خصوصی شد ، افراد جدیدی که از نمایه شما بازدید می کنند فقط نام و تصویر نمایه شما را مشاهده می کنند. از آنجا ، آنها می توانند درخواست کنند که شما را دنبال کننددو شما باید درخواست آنها را تأیید کنید تا آنها عکس ها یا استوریهای شما را ببینند. روی کادر جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید و کلمه Instagram را تایپ کنید. اگر نماد Play Store در صفحه اصلی نیست ، روی «برنامه ها» در صفحه اصلی ضربه بزنید و سپس روی «Play Store » در صفحه برنامه ها ضربه بزنید.

می توانید هم از رمز پیشنهادی اینستاگرام استفاده کنید و هم از رمزی که خود قرار می دهید. این رمز را ترجیحاً ترکیبی از اعداد و ارقام بزرگ و کوچک و نشانه هایی مثل @ انتخاب کنید تا مجله خبری اینستا به‌راحتی تشخیص داده نشود. یادتان باشد که این رمز را برای همیشه در ذهن خود داشته باشید. می توانید یوزرنیم و پسورد خود را در گوشه ای یادداشت کنید تا بعدها به مشکل برنخورید.

  • الان دیگه تقریبا بیشتر مردم ۲ یا چند اکانت در اینستاگرام دارند.
  • شماره تلفن یا ایمیل را وارد کنید و روی گزینه Next، یا همان بعدی کلیک کنید.
  • ایمیل یکبار مصرف سزویسی است که به شما اجازه دریافت ایمیل در یک آدرس ایمیل موقتی را میدهد.
  • پست‌های دوستان در بخشی که با عنوان Feed نمایش داده می‌شوند.

با توجه به نوع گوشی تلفن همراه خود اپلیکیشن اینستاگرام را از گوگل پلییااپ استور دانلود و نصب نمایید. دانلود اینستاگرام با یکی بر روی یکی از دو لینک قرار داده شده امکان پذیر است. فرایند ساخت حساب کاربری در اینستاگرام به پایان رسیده و به راحتی می توانید از این شبکه اجتماعی پر طرفدار و قدرتمند استفاده کنید.

بالون کره شمالی بر فراز کره جنوبی مشاهده شد

از همین صفحه‌ی People suggestions می‌توانید حساب‌های دلخواهتان را دنبال یا مخاطبان و دوستان فیسبوکتان را به حساب اینستاگرامتان متصل کنید. در مرحله‌ی بعد، می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Add a photo تصویری برای پروفایلتان انتخاب کنید. اگر به این کار تمایل ندارید، گزینه‌ی Skip را انتخاب کنید. توجه کنید که تصویر پروفایل و نام و نام کاربری را بعداً ازطریق تنظیمات حسابتان می‌توانید تغییر دهید. پس از واردکردن شماره تلفن‌همراه یا ایمیل روی Next ضربه بزنید. بعد از ساخت اکانت، اطلاعات پیج خود را تکمیل کنید، برخی از این اطلاعات شامل بایوگرافی، جنسیت، تصویر پروفایل و نام نمایشی پیج است.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید