اکانت اینستاگرام ساخت اکانت اینستاگرام ایجاد اکانت اینستاگرام | instaa

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام در دستگاهتان، آن را اجرا کنید. گزینه Sign Up را به منظور انجام ثبت نام انتخاب کنید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل، گزینه Next را لمس کنید. دقت داشته باشید که در این بخش با انتخاب گزینه Log in with Facebook می‌توانید با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید.

  • در صورتی که قبلا با شماره موبایل یا ایمیلی که وارد کرده اید اکانت اینستاگرام داشته باشید، از شما می پرسد که می خواهید با همان اکانت قبلی لاگین شوید یا اینکه اکانت جدیدی با آن بسازید.
  • در صورت کلیک بر روی دکمه اول تمامی مخاطبین تلفن همراه شما توسط instagram سینک شده و در صورتی که مخاطبان شما از این شبکه اجتماعی استفاده کنند اکانت آن ها جهت دنبال کردن به شما نمایش داده خواهد شد.
  • در این مطلب، تمامی روش های ساخت اکانت اینستاگرام را توضیح دادیم.
  • بسیار خب تقریبا 90 درصد از مراحل ساخت اکانت اینستاگرام رو انجام دادیم حالا در این صفحه باید تاریخ تولد خودمون رو به میلادی وارد کنیم.

اگر قصد دارید که با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید، بر روی گزینه آبی رنگ Log in with Facebook کلیک کنید. طبق گزارش‌ها حدود 25 میلیون کسب و کار فعال در اینستاگرام وجود دارد و هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی دست کم یک حساب کسب و کار را دنبال می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که برای ورود به این رسانه باید عجله کرد. این مقاله نوشته شده است تا ما بتوانیم خیلی سریع یاد بگیریم که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم. در کنار افزایش هر روزه کسب و کارها، مشتریان هم روز به روز بیشتر می‌شوند و همین موضوع پتانسیل بی‌نظیری برای رشد و پیشرفت به این شبکه اجتماعی می‌بخشد. در هنگام ایجاد اکانت اینستا با موبایل ممکن است با ارور و خطا های بسیاری مواجه شوید که تقریبا تمامی آنها با زبان انگلیسی هستند.

با این حال ، اگر چیز خاصی می خواهید ، می توانید در این مرحله آن را به هر نامی که دوست دارید تغییر دهید (با فرض اینکه شخص دیگری آن را قبلاً استفاده نکرده باشد). اگر نام مورد نظر شما در دسترس باشد ، یک علامت تأیید دریافت می کنید و می توانید به صفحه بعد بروید. پس از ایجاد اکانت کاربری، می‌توانید تنظیمات پروفایل را ویرایش کنید، برای خودتان عکس پروفایل بگذارید و تصاویرتان را به اشتراک بگذارید و دیگران را دنبال کنید.

امضای اختصاصی در جیمیل اندروید

اولین کاری که انجام میدیم، سرچ کردن duckduckgo هست. داک داک گو، یک مرورگر و سرچ انجین Private کاملا رمزنگاری شده و امن هست که استفاده از آن برای ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد ضروری است. 9) در این قسمت کدی که به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می شود را وارد کنید. بعد از باز مجله خبری اینستا کردن این نرم افزار اندرویدی بر روی دکمه sign up with email or phone number در گوشی های اندرویدی و یا create new accoun در ایفون کلیک کنید. حالا این صفحه باز میشود در پایین سمت راست گزینه Sign Up یا ثبت نام را لمس کنید و در صفحه جدید میتوانید اکانت دوم و سوم و … اینستاگرام خود را بسازید.

آموزش خروجی PDF ( پی دی اف ) ا…

در واقع حتی می‌توانید بیشتر از یک اکانت داشته باشید و به‌طور جداگانه هرکدام را مدیریت کنید. در صورتی که تصویر پروفایل را انتخاب کنید، آن تصویر را به عنوان اولین پست اینستاگرامی شما در صفحه تان قرار می دهد یا به عبارتی عکس را پست می کند. که شما می توانید با غیرفعال کردن also share this photo as a post گزینه از این کار جلوگیری کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید