آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای ورود به دنیای جذاب تصاویر : لرن دی ال | instaa

اگر قصد این کار را دارید Connect to Facebook را بزنید و در غیر این صورت بر روی skip کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید. بر روی نوار کناری آیکون ذره‌بین در بالای صفحه مشاهده می‌شود کلیک کنید. در این بخش هر عبارت یا موضوعی که قصد دارید در رابطه با آن جستجو کنید را وارد نمایید. سپس بر روی آیکون ذره‌بین کلیک کنید تا فرآیند جستجو از طریق سایت اینستاگرام انجام شود. جستجوی اینستاگرام بر اساس هشتگ‌ها، اکانت‌ها و … انجام میشود. 2.3 اطلاعات خواسته شده را برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام وارد کنید.

با این وجود اینستاگرام امکان رد و بدل پیام متنی را هم در اپلیکیشن خود فراهم آورده و این قابلیت در اینستاگرام با نام دایرکت معرفی می‌شود. با وجود اینکه هم اکنون افراد بسیار زیادی از اینستاگرام استفاده می‌کنند، ممکن است عده‌ای از کاربران اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ثبت نام و استفاده از این شبکه اجتماعی نداشته باشند. بعد از اتمام فرایند ساخت اکانت اینستاگرام خود، وقت آن است که در صورت تمایل دوستانی را که اکانت فیس بوک دارند را در اینستاگرام با کلیک بر روی گزینه Connect to Facebook بیابید و آن‌ها را فالو کنید. به شما تبریک می‌گوییم چرا که شما توانستید به همین راحتی یاد بگیرید که چگونه اکانت اینستاگرام خودتان را بسازید.

نظرات کاربران ( ارسال نظر

اکنون ، وقتی عکس ، GIF یا فیلم اضافه می کنید ، آنها را در این فید مشاهده خواهید کرد. وقتی افرادی که دنبال می کنید محتوا اضافه می کنند ، آن را نیز در آنجا می بینید و می توانید درباره هر مطلب لایک کرده و نظر دهید. و سرانجام از صفحه های باز و صفحه اصلی فید اینستاگرام خود گذشته اید. در این آموزش، ما از تلفن Android استفاده می کنیم ، اما این برنامه در iPhone تفاوت چندانی ندارد. جزئیات تاریخ تولد خود را اضافه کنید و روی Next کلیک کنید. یکی از دو گزینه Continue and Sync Contacts (ادامه با همگام‌سازی مخاطبین) یا Continue Without Syncing Contacts (ادامه بدون همگام‌سازی مخاطبین) را انتخاب کنید.

  • برای بسیاری از افراد اینستاگرام جنبه‌ی تفریحی و وقت گذرانی دارد و اگر استفاده از آن بیش از اندازه باشد به اعتیاد تبدیل شده و در نهایت باعث هدر رفتن بیهوده وقت و انرژی شما می‌شود.
  • تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند مرحله ساده را دنبال کنید.
  • کمتر کسی هست که حساب کاربری اینستاگرام یا همان اکانت اینستاگرام نداشته باشد؛ شما هم اگر تاحالا برای ساختن اکانت اینستاگرام قدمی برنداشتید، حالا وقت آن رسیده که انجامش دهید.
شما برای پیشرفت کسب وکار خود می توانید از این ربات استفاده کنید و حرفه خود را به میلیون ها کاربر نمایش دهید! این کار نیاز به داشتن چندین اکانت است که با استفاده از این مجله خبری اینستا روش قابل دستیابی است. دقت داشته باشید که تاریخ انتخابی شما به میلادی خواهد بود. شما می‌توانید تاریخ تولد مدنظر خود را از سایتباحساب از شمسی به میلادی تبدیل نمایید.

http://amoozesh-agrcs.ir

چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. شباهت بسیاری بین مراحل ساخت اکانت اینستا از طریق وبسایت و اپلیکیشن وجود دارد . در ادامه به آموزش ساخت اینستاگرام با شماره تلفن از طریق اپلیکیشن آن میپردازیم و توجه داشته باشید که برای ساخت اکانت از طریق سایت اینستاگرام نیز باید همین مراحل را سپری کنید. آموزش ساخت اینستاگرام با شماره تلفن کار پیچیده ای نیست و این آموزش مخصوص کسانی است که نمیخواهند با استفاده از ایمیل نصب اینستاگرام را انجام دهند که در این مقاله به آن میپردازیم . رضا یافتیان مدرس آکادمی همراه گرام آموزش ساخت اینستاگرام را برای شما تهیه کرده است که در زیر بصورت تصویری یاد داده شده است . ١- ابتدا از طریق گوشی وارد اپلیکیشن اینستاگرام و یا از کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شوید، روی عکس پروفایلتان در گوشه سمت راست و پایین صفحه لمس یا کلیک کنید و وارد صفحه حساب کاربری اینستاگرام میشوید.

چگونه اینستاگرام را نصب کنیم

دیدگاهتان را بنویسید