10 نکته برای ایجاد تبلیغات استوری اینستاگرام که تبدیل می شوند

10 نکته برای ایجاد تبلیغات استوری اینستاگرام که تبدیل می شوند

پست

طبق گفته اینستاگرام، 50 درصد از مردم با دیدن تبلیغات یک برند بیشتر به آن علاقه مند می شوند. و همانطور که یک مطالعه سال 2020 توسط مرکل نشان داد، استوری های اینستاگرام 35٪ از کل تبلیغات در سه ماهه سوم را به خود اختصاص داده است.

این بدان معناست که داستان ها بهترین راه برای دستیابی به مخاطبان هدف شما هستند. اما چگونه می‌توان این تبلیغات داستانی را ایجاد کرد که کاربران اینستاگرام را به اقدام ترغیب کند؟

ما اطلاعات کاملی را با نمونه‌های واقعی از برندهایی دریافت کرده‌ایم که آن را ثابت کرده‌اند.

10 نکته: ایجاد تبلیغات استوری اینستاگرام که تبدیل می شوند (با مثال)

هنگام ایجاد تبلیغات در Facebook Ads Manager سه گزینه دارید:

  • ویدیو: تبلیغات ویدیویی حداکثر تا 15 ثانیه پخش می شود (MP4 یا MOV)
  • چرخ فلک: می توانید حداکثر 3 قطعه محتوا (فیلم یا عکس یا هر دو) را پخش کنید.
  • عکس: یک آگهی تصویر ثابت که به مدت 5 ثانیه پخش می شود (PNG، JPG)

همچنین می‌توانید اهدافی را برای تبلیغات و مکان‌های خودکار خود انتخاب کنید تا فیس‌بوک تصمیم بگیرد که تبلیغات شما برای حداکثر بازگشت سرمایه در کجا نمایش داده شود.
مهم نیست که چه نوع حساب اینستاگرام دارید یا کدام مکان تبلیغاتی را انتخاب می کنید، فراموش نکنید که از این نکات برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید.

1. تبلیغات ویدیویی استوری اینستاگرام را آزمایش کنید

داستان استاتیک معمولی را کنار بگذارید و به جای آن وارد ویدیو شوید.

ویدیو بهتر از تبلیغات تصویری عمل می کند زیرا چیزی متحرک توجه بیشتری را به خود جلب می کند. به علاوه، با افزایش بازدیدهای ویدیویی کوتاه از طریق Reels، اجرای یک تبلیغ ویدیویی بی‌معنا است.

به تبلیغ ویدیویی استوری IG Deliveroo نگاهی بیندازید:

چه چیزی این تبلیغ را خلاقانه متمایز می کند؟

  • رنگ بندی مارک دار و متفاوت از داستان های معمولی
  • متن سفارشی با کنتراست پس زمینه بالا استفاده می شود
  • انیمیشن Swift تا کاربران خسته نشوند

ایجاد چنین ویدیوهایی دشوار به نظر می رسد، اما ابزارهایی مانند Videoleap وجود دارد که ساختن آنها را برای هر کسی آسان می کند. می‌توانید جلوه‌های بصری، جلوه‌های صوتی و انتقال‌ها را برای ایجاد ویدیوهای برجسته اضافه کنید. همچنین یک کتابخانه پر از برچسب و فیلتر دارد.

2. پیام خود را کوتاه نگه دارید

حتی اگر تبلیغات موثر هستند، تجربه کاربر همیشه عالی نیست. کاربران اغلب تبلیغات مشابهی را مشاهده می کنند که اغلب بی ربط و خسته کننده هستند. بنابراین وقتی یک تبلیغ استوری اینستاگرام برچسب حمایت شده را نشان می‌دهد، ممکن است یک واکنش تند تند به سمت راست بکشند و از آن خارج شوند.

این بدان معنی است که شما فقط یک پنجره کوتاه برای جلب توجه آنها دارید. برای تحت تاثیر قرار دادن کاربر خود نیازی به نوشتن مقاله ندارید. به جای آن کپی حجیم را انتخاب کنید.

تبلیغ استوری اینستاگرام Casetify یک مثال عالی از نحوه درست کردن این موضوع است. این سریع، ساده است و دقیقاً به شما می گوید که چرا باید قاب های آنها را بررسی کنید—زیبا و محافظ هستند.

3. لوگوی برند خود را به بخشی از الگوی داستان خود تبدیل کنید

به نظر یک نکته اساسی است، اما آگاهی و شناخت برند به این بستگی دارد. نام تجاری ثابت، یعنی فونت، رنگ و لوگوی شما می تواند به کاربران کمک کند فوراً شما را در میان دریایی از رقبا شناسایی کنند. سعی کنید سبک طراحی آگهی را با صفحه فرود مطابقت دهید زیرا این کار باعث می شود قیف شما منسجم تر به نظر برسد.

همچنین با نحوه نمایش تبلیغات داستانی، بدون در نظر گرفتن نام تجاری خود، به کاربر واگذار می کنید تا به نام تجاری کوچک در گوشه سمت چپ بالا نگاه کند. با افزودن یک صفحه پایانی با نام تجاری و لوگوی خود، می‌توانید این تأثیرات را به حساب بیاورید.

داستان حمایت شده نتفلیکس این کار را به خوبی انجام می دهد. در این تبلیغ، لوگوی نتفلیکس را در سراسر تبلیغ و یک صفحه پایانی با لوگو و CTA مشاهده می کنید.

به بیش از 100 هزار بازاریاب هوشمند اینستاگرام بپیوندید

اگر برای جلب توجه شایسته در اینستاگرام تلاش می کنید، همین امروز در Kicksta ثبت نام کنید و شروع به جذب دنبال کنندگان بیشتری کنید که به برند شما علاقه مند هستند.

4. تبلیغات خانگی ساخته نشده را امتحان کنید

کاربران تبلیغات خام، معتبر و «با نور بد» را بیش از تبلیغات بیش از حد تولید شده دوست دارند. به لطف TikTok و اکنون Reels، محتوای ویدیویی فقط برای کسانی که ابزاری برای ایجاد محتوای زیباشناختی دارند محفوظ نیست. این ترجیحات برای محتوای واقعی و بدون فیلتر راه خود را به تبلیغات باز کرده است و شما روندی از برندها را مشاهده می کنید که از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کنند یا به طور عمدی تبلیغات “بد” ایجاد می کنند.

از آنجایی که کاربران از تبلیغات بیزارند، این تبلیغات غیر تبلیغاتی برجسته می شوند و احساس می کنند فروش کمتری دارند و احتمال واکنش مثبت بیشتری دارند.

نکته: از فونت های اینستاگرام استفاده کنید و آنها را مانند یک استوری معمولی مانند Remote Year در مثال تبلیغاتی بالا در آورید.

6. یک تماس برای اقدام (CTA) قوی و مرکز داشته باشید

همچنین، یک نکته واضح در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی است، اما از اینکه چه تعداد از برندها با نداشتن یک فراخوان واضح و نشان ندادن آن به طور برجسته، علامت خود را از دست می دهند، شگفت زده خواهید شد.

با از بین رفتن ویژگی Swipe Up، استفاده از CTA قوی مهم است زیرا رفتار کاربر تغییر کرده است.

بنابراین بر روی یک CTA منقبض تمرکز کنید که کاربران را تشویق می کند تا اقدامات فوری انجام دهند و آن را در جلو و مرکز قرار دهند.

مجموعه تبلیغاتی چرخ فلک میلک شیک دارای فرآیند 3 مرحله ای است که برای ایجاد یک وب سایت و یک CTA قوی در صفحه پایانی باید بدانید.

نکته حرفه ای: اگر قصد دارید یک تبلیغ ثابت داشته باشید، مطمئن شوید که با یک فلش توجه را به CTA جلب می کنید یا از رنگ دیگری استفاده می کنید تا ظاهر شود.

7. با موقعیت و قرار دادن متن خود استراتژیک باشید

نه فقط CTA شما، بلکه ممکن است تمام نسخه تبلیغاتی شما نیاز به تعدیل داشته باشد.

ابتدا، می‌خواهید توجه را از برچسب حمایت‌شده دور کنید، بنابراین متنی که دقیقاً در زیر آن قرار می‌گیرد نداشته باشید. در عوض، متن خود را در مرکز تراز کنید و آن را در وسط تبلیغ قرار دهید، مانند Hopper:

بعد، سلسله مراتب طراحی بصری را در ذهن داشته باشید. شما می توانید با اندازه، رنگ ها، کنتراست، تراز، تکرار، مجاورت، فضای خالی، بافت و سبک بازی کنید تا بهترین تجربه ممکن را به کاربران ارائه دهید.

در اینجا نحوه تأثیر آن بر کاربران آمده است:

لوگوی کیکستا

8. از فرمت تبلیغاتی استوری اینستاگرام Carousel استفاده کنید

فرمت چرخ و فلک به شما امکان می دهد در داستان سرایی عمیق شوید.

دوباره به کمپین تبلیغاتی Milkshake نگاهی بیندازید.

ایجاد وب‌سایت‌ها کار سختی است که ممکن است کاربران را از امتحان برنامه منصرف کند، اگر فقط به دنبال یک تبلیغ تصویری یا ویدیویی باشند. این برند بر روی آسان بودن استفاده از برنامه برای از بین بردن اصطکاک تمرکز دارد.

اگر می‌خواهید استراتژی آن‌ها را تقلید کنید، تبلیغ چرخ فلک داستان Gap یک مطالعه موردی عالی است. چرخ فلک 3 کارتی قابل کشیدن 73 درصد CTA بالاتری نسبت به تبلیغات چرخ و فلک اینستاگرام قبلی خود داشت.

9. زمان پخش و مشخصات 15 ثانیه ای را به حداکثر برسانید

با پیروی از برخی از بهترین شیوه ها از زمان محدود حداکثر استفاده را ببرید:

  • برای پوشش بیشتر املاک و مستغلات، ویدیوهای عمودی و تمام صفحه بگیرید (اندازه فایل: 1080 x 1920 پیکسل)
  • بررسی محصولات lo-fi از کاربران و تأثیرگذاران را امتحان کنید
  • از کات های پرش سریع و حرکات برای حفظ توجه استفاده کنید
  • از ویژگی های استوری اینستاگرام مانند نظرسنجی و استیکر استفاده کنید
  • زیرنویس‌ها برای دسترسی توصیه می‌شوند

به این تبلیغ تعاملی از Prequel نگاهی بیندازید که همه نکات درست را نشان می دهد:

آگهی داستانی تعاملی از Prequel

نکته جالب در مورد این مثال تبلیغ استوری اینستاگرام این است که Prequel از ویژگی های برنامه خود برای ایجاد آن تصاویر فردی با انیمیشن استفاده کرده است و یادآور افکت بومرنگ قدیمی است.

10. موسیقی را به تبلیغات اینستاگرام خود اضافه کنید

افزودن بعد دیگری یعنی موسیقی به تبلیغات استوری اینستاگرام می تواند به شما کمک کند حواس شنوایی مخاطبان خود را درگیر کنید.

موسیقی یکی از اجزای مهم تبلیغات است. این می تواند یک تبلیغ را به یاد ماندنی تر کند زیرا صدا مدت ها پس از مشاهده تبلیغ باقی می ماند و می تواند به ایجاد واکنش کمک کند.

دکتر هیون وو لی، محقق مدیریت ورزشی و استادیار دپارتمان سلامت و حرکت شناسی در دانشگاه A&M تگزاس، دریافت که تبلیغات با موسیقی پس زمینه «برانگیختگی عاطفی و سطح توجه بالاتر و همچنین افزایش قصد خرید و نگرش برند را به همراه دارد. نسبت به آنهایی که بدون آن هستند.

آیا این به این معنی است که باید از موسیقی استفاده کنید؟ آره. اما نه هر نوع. بسته به پایگاه کاربر شما و آنچه که در حال پیشرفت است، ممکن است بخواهید از صدای پرطرفدار Reels استفاده کنید، یک آهنگ مارک دار، جلوه های صوتی یا حتی صداگذاری تولید کنید.

نکته حرفه ای: می‌توانید آزمایش کنید که چه نوع موسیقی در داستان‌های ارگانیک شما با مخاطبان شما طنین انداز می‌شود.

اکنون تبلیغات استوری اینستاگرام خود را ایجاد کنید

بهترین روش ها برای بازاریابی اینستاگرام دقیقاً همین هستند – بهترین روش ها.

برای طراحی واقعی تبلیغاتی که نتایج بهینه را به همراه داشته باشد، ابتدا باید دقیقاً آنچه را که مشتریانتان نیاز دارند، یاد بگیرید.

در مرحله بعد، مفروضات خود را بر اساس آنچه در مورد آنها آموخته اید آزمایش کنید. بهتر است این آزمایش‌ها را زمانی اجرا کنید که طرفداران زیادی دارید، زیرا اگر تعداد کاربران شما کم باشد، نتایج ممکن است منحرف شوند. شما می توانید بر اساس دنبال کننده های خود یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید و ROAS خود را افزایش دهید. بررسی کنید که چگونه استراتژی رشد ارگانیک Kicksta به Original Grain کمک کرد.

در نهایت، استراتژی خود را مجدداً تنظیم کنید و بر روی بهینه سازی بر اساس نتایج آزمایش تمرکز کنید تا هزینه تبلیغات حساب شود.

بیوگرافی نویسنده

ریچل باولند مدیر محتوا در Social Marketing Writing و Creatiwitt است – او دوست دارد در مورد بازاریابی و طراحی بنویسد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

10 Tips To Create Instagram Story Ads That Convert (Plus Successful Brand Examples)

دیدگاهتان را بنویسید