8 دلیل بیزینس برای اینکه اینستاگرام ریل ها به TikTok ضربه می زند

8 دلیل بیزینس برای اینکه اینستاگرام ریل ها به TikTok ضربه می زند

محققان می گویند که دامنه توجه افراد کوتاه تر شده است. به راحتی حواسشان پرت می شود و به راحتی علاقه خود را از دست می دهند. این تغییر رفتار باعث تحول بزرگی در صحنه رسانه های اجتماعی شد. افزایش محبوبیت TikTok این را نشان می دهد.

ناگهان پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به ByteDance به یکی از پربارگیری ترین برنامه های رسانه اجتماعی تبدیل شد. یوتیوب را به عنوان پادشاه پلتفرم های محتوای ویدیویی به چالش کشید. همچنین، فیس بوک را به عنوان محبوب ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی در جهان به کار می گیرد.

به این ترتیب، این پلتفرم‌های دیگر باید با معرفی ویژگی‌های مشابه TikTok واکنش نشان می‌دادند. یوتیوب Shorts را راه‌اندازی کرد، در حالی که متا Reels را برای اینستاگرام راه‌اندازی کرد که اخیراً آن را به فیس‌بوک نیز آورده است.

دلایلی که چرا حلقه های اینستاگرام با محبوبیت TikTok مشکلی ندارند

اینها نام های مختلفی دارند، اما عملاً یکسان هستند. آنها به مردم اجازه می دهند با استفاده از هیچ چیز جز تلفن همراه خود فیلم بسازند. بنابراین، آنها یک جاده بسیار قابل دسترس برای شهرت ارائه می دهند.

این ویژگی ها حول محور ایجاد ویدیوهای کوتاه است. این باعث محبوبیت آنها در زمانی می شود که فقط برای مدت کوتاهی می توانید توجه مردم را به خود جلب کنید.

اگر کسی چیزی در مورد آنها نمی داند، ممکن است بگوید TikTok بهترین است. این به سادگی بر این واقعیت استوار است که Reels فقط یک نسخه کپی شده است. اما این کاملا درست نیست.

غیرقابل انکار است که TikTok محبوب تر است. اما این بدان معنا نیست که Reels کاربرد زیادی ندارد. به بیان ساده، حلقه‌ها در فهرست طولانی پلت‌فرم‌های اجتماعی/ویژگی‌های شکست خورده قرار نخواهند گرفت. پلتفرم متعلق به متا یک رقیب توانمند برای TikTok است. و از محبوبیت TikTok بیزار است.

در اینجا دلایلی وجود دارد که متا اطمینان دارد که می تواند از TikTok پیشی بگیرد.

1) Reels پایگاه کاربری اینستاگرام و فیس بوک را به ارث می برد

قرقره ها ممکن است کمی برای مهمانی دیر شوند. اما برای رسیدن به مشکل مشکلی نداشت. به سرعت سهم شیر از بازار را تصاحب کرد. برای سایر شرکت ها، این یک شاهکار غیرممکن خواهد بود. اما این چیزی است که متا می تواند به آن دست یابد.

ادغام یکپارچه Reels با اینستاگرام به آن اجازه داد تا پایگاه کاربران پلتفرم اشتراک عکس را به ارث ببرد. متا نیازی به متقاعد کردن افراد برای نصب یا استفاده از Reels نداشت. آنها آن را به پلتفرمی با کاربران زیادی اضافه کردند. و هنگامی که ویژگی های جدیدی در یک پلتفرم وجود دارد، کاربران نمی توانند آنها را امتحان نکنند.

اخیراً متا Reels را در فیس بوک در سراسر جهان راه اندازی کرده است. که تعداد قرقره ها را بیشتر افزایش می دهد.

۲) تبلیغ‌کنندگان پلتفرم‌های متا را به TikTok ترجیح می‌دهند

خریداران تبلیغات معمولاً مسیری را با کمترین مقاومت انتخاب می کنند. به این ترتیب، آنها به خرج کردن پول در پلتفرم های متعلق به متا ادامه می دهند. مسلماً متا همان قابلیت ردیابی قبلی را ندارد. مناقشاتی که شرکت را احاطه کرده بود به آن اجازه داد تا این قدرت را حفظ کند. با این وجود، پلتفرم‌های متا هنوز هم کالایی هستند که تبلیغ‌کنندگان آن را دوست دارند. TikTok در تلاش برای دزدیدن مشتریان خود کار سختی خواهد داشت.

پیتر استرینگر، یک خریدار تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، می‌گوید که «به ندرت سؤالات اولیه در مورد هزینه کردن در TikTok دریافت می‌کند». او اضافه می کند که همیشه در مورد فیس بوک و اینستاگرام است.

Reels با پشتیبانی پلت فرم تبلیغاتی فیس بوک، پتانسیل رشد بسیار بیشتری را دارد.

3) قرقره ها به سرعت در حال رشد هستند

در اینجا چند مقایسه بین TikTok و Reels وجود دارد تا نشان دهد که Reels از زمان معرفی تا چه حد رشد کرده است.

دلایلی که چرا حلقه های اینستاگرام با محبوبیت TikTok مشکلی ندارند

4) رابط کاربری

Reels و TikTok تقریباً رابط کاربری مشابهی دارند. نام کاربری، هشتگ ها و عنوان در پایین قرار دارند. در همین حال، تعداد قلب ها، نظرات و دکمه اشتراک گذاری نزدیک به سمت راست پایین است. تفاوت این است که آیکون‌های TikTok بزرگ‌تر هستند، در حالی که حلقه‌های اینستاگرام حس مینیمالیستی دارند.

با این حال، Reels از TikTok در iOS سریع‌تر است. از آنجایی که بخشی از اینستاگرام و فیس بوک است، تنظیمات زیادی برای تنظیم دقیق بیشتر جنبه های ضروری Reels وجود دارد. این شامل تنظیمات دوربین می شود که فیلمبرداری را بسیار روان تر می کند.

5) ابزار ویرایش

ویرایش ویدیوی شما برای اطمینان از اینکه لایک های زیادی دریافت می کند ضروری است. و به یاد داشته باشید، هدف این پلتفرم ها این است که به شما اجازه دهند با استفاده از هیچ چیز دیگری ویدیوهای با کیفیت بالا بسازید. بنابراین، ابزار ویرایشی که آنها ارائه می‌دهند، معامله را ایجاد یا شکست می‌دهند. خوشبختانه، هر دو ابزار ویرایش فوق العاده ای را ارائه می دهند.

با این حال، Reels یک لمس بهتر از TikTok است. ابزار تراز ویدیو در TikTok چندان قابل اعتماد نیست، اما در Reels بسیار سازگار است. علاوه بر این، نوار لغزنده Reels برای تنظیم سرعت پخش نیز راحتی را ارائه می دهد.

6) جلوه های صوتی و تصویری

جلوه های صوتی و تصویری به ویدیوی شما کمک می کند تا توجه بیشتری را به خود جلب کند. جلوه های ویدیویی TikTok درجه یک هستند. در ابتدا، Reels نمی تواند با آن در آن جبهه رقابت کند. اما اکنون که Reels بیشتر شکل گرفته است، می تواند در جایگاه خود بایستد. تعداد زیادی افکت ویدیویی برای انتخاب وجود دارد.

در مورد اینکه کدام بهتر است، به ترجیح شما بستگی دارد زیرا این دو بسیار یکدست هستند.

قرقره‌ها همچنین جلوه‌های صوتی را ارائه می‌دهند که می‌توانند «جو» ویدیوی شما را تغییر داده یا بهبود بخشند. این نیز مهم است که در نظر گرفته شود.

7) امنیت و حریم خصوصی

اینکه چقدر در یک پلتفرم اجتماعی ایمن هستید بر جذابیت آن تأثیر می گذارد. شما نمی خواهید اطلاعات شخصی شما عمومی شود، که ممکن است منجر به خطر شود.

TikTok برای محافظت از اطلاعات شخصی شناخته شده نیست. بر اساس گزارش‌ها، پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی کوتاه ByteDance رابطه صمیمی با دولت چین دارد. متهم به جاسوسی از کاربرانش است.

به دلیل این اتهامات، بسیاری از کشورها تیک تاک را ممنوع کرده اند. این فهرست شامل هند، یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان است.

مسلما متا هم سابقه تمیزی ندارد. با این وجود، این شرکت همچنان بهتر از همتای چینی خود است. و بنابراین، استفاده از Reels از استفاده از TikTok امن تر است.

8) کسب درآمد

مانند سایر پلتفرم ها، چشم انداز کسب درآمد در این دو پلتفرم به مهارت های شما به عنوان یک سازنده ویدیو بستگی دارد. سوال این است که آیا ارزش تلاش شما را دارد؟

TikTok به سازندگان خود برای تبلیغات پولی پرداخت نمی کند. اما، افرادی که 1 میلیون فالوور یا بیشتر دارند، می توانند از 1000 تا بیش از 5000 دلار در ماه حقوق دریافت کنند. اگر بسیار محبوب هستید، ممکن است تا 1 میلیون دلار در هر پست دریافت کنید.

دلایلی که چرا حلقه های اینستاگرام با محبوبیت TikTok مشکلی ندارند

در همین حال، متا برنامه هایی برای Reels دارد که شما را مورد توجه قرار می دهد. گزارش ها حاکی از سرمایه گذاری بیش از 1 میلیارد دلار در برنامه هایی است که راه های جدیدی را برای کسب درآمد به سازندگان ارائه می دهد. سازندگان بسته به تعداد بازدیدهایی که ویدیوهایشان داشته باشد، درآمد کسب خواهند کرد. همچنین امسال جایزه Summer Reels به ایالات متحده می آید.

غذای آماده – اینستاگرام با زمان خود به TikTok ضربه می زند

TikTok vs. Reels یک مبارزه بسیار نزدیک است. به همین دلیل است که Reels از محبوبیت TikTok ناراحت نیست. به آن زمان بیشتری بدهید و Reels ممکن است از نظر محبوبیت از TikTok پیشی بگیرد. با این حال، محبوبیت کوتاه مدت TikTok فقط یک خاری در چشم اینستاگرام است. گرام چیزی را می‌داند که دیگران نمی‌دانند، بی‌ثباتی سیاسی TikTok به دلیل اشتراک‌گذاری داده‌های بسیار مشکل‌ساز آن با سرزمین اصلی چین. این مشکلی است که به نظر می رسد هرگز از بین نمی رود و حتی کارمندان سرکش در TikTok همچنان از بین می روند.

در حالی که جنبش‌های سیاسی تمایل دارند که بیایند و بروند، روند تحت فشار قرار دادن TikTok به سمت گمنامی احساسی است که با گذشت زمان در حال رشد است. با گذشت زمان، اشتباهات بیشتر و بیشتر در محدوده دفاتر شرکت TikTok، چه در ایالات متحده و چه در چین، اجتناب ناپذیر است و در نهایت، یک نی کمر شتر TikTok را خواهد شکست. وقتی این روز سرنوشت ساز فرا می رسد، بسیاری از اینفلوئنسرهای غمگین یک شبه کل حساب، ارزش، درآمد و دنبال کننده خود را از دست خواهند داد. به نظر می رسد بسیار ترسناک است که زمان و انرژی زیادی را با این پلت فرم سرمایه گذاری کنید، اما اگر باران می بارد – ممکن است آن را خیس کنید!

تاریخ: 17 جولای 2022 / دسته بندی ها: جالب هست، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

8 Bussin’ Reasons Why Instagram Reels Slaps TikTok

دیدگاهتان را بنویسید