۹ به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۲ برای اهرم برای بازاریابی در سال ۲۰۲۳

💡 می توانید از بازار برای تلاش های اینفلوئنسر مارکتینگ خود استفاده کنید و اینفلوئنسرهای مناسب را برای کمپین ها پیدا کنید.

به روز رسانی زنده اینستاگرام

در ماه نوامبر، اینستاگرام قابلیت اضافه کردن موسیقی در تصاویر فید را علاوه بر موسیقی های موجود برای داستان ها و حلقه ها معرفی کرد.

طبق گفته اینستاگرام، «قابلیت افزودن موسیقی به عکس‌ها در فید اینستاگرام ابزارهای بیشتری را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد تا محتوای خود را زنده کنند و خود را بیان کنند! مهم نیست که کدام فرمت برای بیان داستان شما بهتر عمل می کند، اکنون می توانید یک موسیقی متن را به لحظات عکس مورد علاقه خود اضافه کنید تا آنها را زنده کنید!

این ویژگی به شما کمک می کند مخاطبان خود را گسترش دهید و توسط کسانی که شما را دنبال نمی کنند کشف شوید. اگر حساب شما واجد شرایط باشد، می‌توان آن را به افراد غیر دنبال کننده در مکان‌هایی مانند صفحه کاوش، حلقه‌ها و توصیه‌های فید توصیه کرد.

1) سازندگان علایق خود را نشان می دهند و برندهایی را انتخاب می کنند که علاقه مند به همکاری با آنها هستند.

پستی را با قرارداد ویژه، جزئیات پرداخت و تحویل، یا هر اطلاعات حیاتی دیگری انتخاب کنید و آن را به شبکه خود پین کنید. بنابراین مطمئن خواهید شد که فالوورهای شما آن را از دست نخواهند داد.

3) برندها برای مشارکت محتوای برندشان به استراتژیک ترین سازندگان پول پرداخت می کنند.

برای بررسی واجد شرایط بودن حساب خود، یعنی اگر می توان آن را به افرادی که شما را دنبال نمی کنند توصیه کرد، با ضربه زدن به وضعیت حساب مراجعه کنید. تنظیماتحسابوضعیت حساب.

یک ناظر به شما کمک می‌کند تا در طول پخش زنده محیطی دوستانه داشته باشید، و یادآوری رویداد برنامه‌ریزی‌شده به دنبال‌کنندگان شما اجازه می‌دهد از جریان آتی مطلع شوند و همچنین در اعلان‌های بیشتر مشترک شوند. یادآوری رویداد زمان‌بندی‌شده در بیو شما ظاهر می‌شود، بنابراین افراد می‌توانند روی آن ضربه بزنند و یادآوری برای خود تنظیم کنند تا مطمئن شوند آن را از دست نمی‌دهند.

پیام به پست های اینستاگرام

این ویژگی از TikTok الهام گرفته شده است و تقریباً به همان صورت عمل می‌کند: می‌توانید با یک حلقه در مورد Reel دیگران نظر دهید. این یک ویژگی واقعا جذاب است که ارتباطات با مشتریان شما را به سطح بعدی می رساند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/new-instagram-features/

💡 به زودی قطعه ای را در مورد ویژگی های عالی Reels منتشر خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

بازار سازندگان

2) برندها به راحتی سازندگان را کشف می کنند، ارتباط برقرار می کنند و با آنها همکاری می کنند.

اگر حساب واجد شرایط نیست، فهرستی از توصیه‌هایی در مورد نحوه بهبود حساب خود خواهید دید.

اگرچه Reels در سال 2020 توسط اینستاگرام معرفی شد، این پلتفرم دائماً به‌روزرسانی‌هایی را برای Reels ارائه می‌کند که ویدیوهای کوتاه را جذاب‌تر و جلب توجه می‌کند. صداگذاری، انتقال‌های مختلف، قالب‌ها، شرح‌های بسته، انبوهی از فیلترها، برچسب‌ها و ابزارهای ویرایش به شما کمک می‌کنند تا Reels را به سطح بعدی ببرید.

تابستان امسال، اینستاگرام پین کردن پست فید را معرفی کرد تا به شما امکان دهد پست‌های مهم را بدون گم شدن در یک شبکه محتوا نگه دارید. برای پین کردن یک پست، سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست را فشار دهید و 📌 را پیدا کنید به نمایه خود پین کنید.

اکنون می توانید از این قابلیت نیز برای ایجاد تعامل بیشتر با محتوای فید خود استفاده کنید.

به روز رسانی وضعیت حساب

اینستاگرام اکنون به شما امکان می‌دهد پست‌های مشترک ایجاد کنید، به این معنی که پست در فید شما و همچنین در فید کاربر اینستاگرام که با او همکاری می‌کنید ظاهر می‌شود.

اینستاگرام وضعیت حساب را گسترش می‌دهد تا به افرادی که دارای حساب‌های حرفه‌ای هستند کمک کند بفهمند که آیا محتوای حسابشان برای توصیه به غیرفالوورها واجد شرایط است یا خیر و اگر اینطور نیست، چه کاری می‌توانند انجام دهند.

در ماه ژوئن، اینستاگرام مکانی را راه اندازی کرد که در آن برندها و سازندگان می توانند یکدیگر را پیدا کنند و همکاری های مثمر ثمری داشته باشند. نحوه کار بازار به این صورت است:

پخش زنده نیز بدون به روز رسانی باقی نمانده است. از سال 2022، اکنون می توانید یک ناظر برای پخش زنده خود تعیین کنید و یک رویداد زنده برنامه ریزی شده را در شبکه خود برجسته کنید.

امسال، اینستاگرام بسیاری از ویژگی‌ها را منتشر کرده است که می‌توانید از آن‌ها در کمپین‌های بازاریابی خود در سال ۲۰۲۳ و بعد از آن استفاده کنید. بیایید به طور خلاصه نکات جدیدی را که می تواند برای بازاریابی اینستاگرام در سال آینده مفید باشد، جمع آوری کنیم.

پست های فید پین شده

برای ایجاد یک پست مشترک، شروع به ایجاد یک پست فید معمولی یا Reel کنید ➡ روی آن کلیک کنید افراد را تگ کنید دعوت از همکار.

پاسخ های بصری در قرقره ها

💡پست های اینستاگرام را با Combin Scheduler برنامه ریزی کنید. با این برنامه‌ریز محتوای اینستاگرام کاملاً رایگان، می‌توانید مطمئن باشید که پست‌های شما به موقع پخش می‌شوند، حتی اگر به تلفن، دسکتاپ یا حساب اینستاگرام خود دسترسی نداشته باشید. به سادگی یک پست به Combin Scheduler اضافه کنید و برنامه بقیه کارها را انجام خواهد داد.

موسیقی در فید

💡راهنمای ما را در مورد چگونگی افزایش دسترسی خود در اینستاگرام بررسی کنید، حتی اگر هنوز واجد شرایط توصیه به افراد غیرفالو نیستید.

به روز رسانی حلقه ها

یکی دیگر از ویژگی های جدید اینستاگرام که فقط برای حساب های تجاری در دسترس است. این به شما امکان می دهد مردم را تشویق کنید تا با برند شما تماس بگیرند. برای اینکه ببینید چگونه کار می کند، کافی است یک دکمه پیام به پست خود اضافه کنید، که در زیر آن قرار می گیرد، بنابراین به مخاطبان شما اجازه می دهد برای شما DM ارسال کنند.

همکاری پست های اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید