کتاب کلید ویندوز windows 10 آموزش کاربردی و مفید ویندوز 10 انتشارات کلید آموزش

انگار هر چقدر هم دستگاه‌های موبایل صفحه‌ی نمایش باکیفیت‌تر و بزرگ‌تری داشته باشند، نمی‌توانند جای یک مانیتور حداقل ۱۳-۱۴ اینچی را بگیرند؛ به خصوص برای کتاب خواندن. برای همین دست به کار شدیم تا نسخه‌ی ویندوز طاقچه را منتشر کنیم. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن کتابچین، ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوید، سپس برای دانلود کتاب رایگان و یا خرید کتاب اقدام کنید. شما می توانید برای اطمینان، نمونه رایگان کتاب را قبل از خرید مطالعه کنید. ناگفته نماند، پس از دانلود، برای مطالعه کتابها نیاز به اینترنت نمی باشد.

  • در کتاب‌خوان نسخه‌ی ویندوز، می‌توانید برای فایل‌های Epub اندازه‌ قلم، نوع قلم، رنگ پس‌زمینه، فاصله‌ی خط‌ها را شخصی‌سازی کنید.
  • در کتاب جستجو کنید نکات مهم را هایلایت گذاری کنید.
  • اگر به جای محل نصب برنامه، پوشه حاوی آیکون برنامه باز شد، مجددا روی این آیکون کلیک راست کنید و Open file location را بزنید.
  • خبره ای در دنیای تکنولوژی، نرم افزار و اینترنت…
  • شما می توانید نام کتابی که درنظر دارید را جستجو کنید و یا آن را در دسته بندی کتاب ها پیدا کنید.
  • شما عزیزان میتوانید این کتاب را از فروشگاه آنلاین دوجلدی تهیه کنید.
گویی همین الان است که کل دم و دستگاهمان منفجر شود. اما این اضطراب جایش را به شور و شعفی توصیف‌ناپذیر می‌داد، وقتی که برنامه اجرا می‌شد و می‌توانستیم با آن کار کنیم. جهت خواندن هر کتاب ابتدا باید آن را یک بار توسط نرم افزار دانلود کنید. کتاب کلید ویندوز 8 نوشته احسان مظلومی در سال 1397 توسط نشر کلید آموزش به چاپ رسیده است. شما عزیزان میتوانید این کتاب را از فروشگاه آنلاین دوجلدی تهیه کنید.

اپلیکیشن رایگان کتابچین را از لینکهای زیر دانلود کنید

© استفاده از مطالب سریع آسان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم. اگر به جای محل نصب برنامه، پوشه حاوی آیکون برنامه باز شد، مجددا روی این آیکون کلیک راست کنید و Open file location را بزنید. استفاده از مطالب سايت کتابچین فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت فناور گنجینه به روز می‌باشد.

همانطور که میدانید کمپانی مایکروسافت به تازگی اقدام به عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 دانلود از منبع کرده است. با توجه به تغییرات جدیدی که در این سیستم عامل اعمال شده است، ممکن است بسیاری از کاربران برای دسترسی به بخشهای مورد نظرشان با مشکل مواجه باشند؛ از این رو پیشنهاد میکنیم مجله Windows 10 for Beginners را از دست ندهید. همین حالا اپ بازار کتاب را نصب کنید و کتابخانه خود را با دانلود کتاب های برتر پربار کنید. برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک ” رمز عبور را فراموش کرده ام” کلیک کنید.

کتاب کلید ویندوز windows 10 آموزش کاربردی و مفید ویندوز 10 انتشارات کلید آموزش طاقچه از سال ۹۱ کارش را با اپلیکیشن اندروید و ios آغاز کرده و نسخه‌ی تحت وب آن در سال ۹۷ منتشر شد. اما نسخه‌ی ویندوز با تاخیری نسبتا زیاد در سال ۹۹ منتشر شده است. دلیل تاخیر این است که حفظ امنیت فایل کتاب‌ها یکی از اولویت‌های اصلی ماست. چرا که در فضای فعلی، توزیع غیر قانونی فایل کتاب‌ها یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ناشران و حفظ امنیت فایل کتاب‌ها یکی از شروط اصلی آن‌ها برای همکاری با طاقچه است. از این رو انتشار نسخه‌ی ویندوز حساسیت زیادی دارد.

ممکن است در برخی از نسخه‌های ویندوز با پیامی مانند تصویر زیر مواجه شوید. در این صورت گزینه more info را مطابق تصویر انتخاب کنید. اپلیکیشن کتابراه از ویندوز ۷ و xp پشتیبانی نمی‌کند. اگر در اجرای برنامه مشکل داشتید ابتدا NET Framework 4. طراحی، شبیه سازی، فن آوری، پردازش، سنجش، آموزش و … همه مفاهیمی هستند كه با بالاترین دقت و در كوتاه ترین مدت زمان ممكن در این سایت به آن پرداخته می شود. آخرین مطالب حوزه کتاب را در اینستاگرام فروشگاه اینترنتی فراکتاب دنبال کنید.

آخرین سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت مملو از تنظیمات و گزینه‌هایی برای سفارشی‌سازی آن است. در کتاب حاضر شما بیشتر با ترفند ها و تنظیمات جدید ویندوز ۱۰ آشنا خواهید شد. واقعیت این است که مطالعه‌ی بعضی از کتاب‌ها در گوشی موبایل سختی‌های خودش را هم دارد. برای مطالعه کتاب‌ها لازم است تا اپلیکیشن کتابراه را دررایانه، موبایل و تبلت‌های اندرویدی یا آیفون و آیپدنصب کنید. کتاب آموزش ویندوز 10 Windows 10 for Beginners نام مجله ای جدید و بسیار کاربردی برای تازه کاران در ویندوز 10 است.

کتاب آموزش گام به گام شبکه‌های کامپیوتری

با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند. خبره ای در دنیای تکنولوژی، نرم افزار و اینترنت… برای کمک به سایت ما و گسترش آموزش در بین فارسی زبانان، در سایتها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک سایت ما را درج کنید. جدیدترین و آخرین ورژن ویندوز که در تاریخ در ۲۹ ژوئیه سال ۲۰۱۵ توسط شرکت بزرگ و معروف مایکروسافت تولید و منتشر شد ویندوز ۱۰می باشد که از قابلیت های بالاتری نسبت به نسخه های ماقبل خودش برخورداراست.

بعد از تمام شدن نصب، پیام زیر نمایش داده می‌شود. اگر گزینه‌ی run را انتخاب کنید، مستقیما وارد نرم‌افزار می‌شوید و اگر finish را انتخاب کنید، این پنجره بسته می‌شود. در این مرحله لطفا گزینه‌ی ضربدر را نزنید و کمی صبور باشید. ابتدا گزینه‌ی موافقت با قوانین و مقررات را بزنید و سپس بر روی next را کلیک کنید. برای نمایش کتاب های خریداری شده دکمه بروز رسانی () را کلیک کنید.

بعد از آن نیز بهترین جزوه PDF فارسی موجود در اینترنت را جهت تکمیل یادگیری می توانید دانلود کنید. با نصب اپلیکیشن کتابچین بر روی گوشی موبایل خود همیشه یک کتابخانه پر از کتاب همراه شماست. شما می توانید نام کتابی که درنظر دارید را جستجو کنید و یا آن را در دسته بندی کتاب ها پیدا کنید. قبل از خرید، نمونه کتاب را مطالعه نمائید و پس از اطمینان، کتاب را خریداری کنید. سپس به ” کتابخانه من ” مراجعه کرده و کتاب را دانلود و مطالعه نمائید.

دانلود کتاب درس طراحی الگوریتم ها به زبان فارسی

دیدگاهتان را بنویسید