چگونه اینفلوئنسرهای پولی را به طرفداران برند تبدیل کنیم

در سال 2022، بیش از 75 درصد از برندها بودجه اختصاصی برای اینفلوئنسر مارکتینگ داشتند و 68 درصد از شرکت های مورد بررسی گفتند که قصد دارند هزینه های بازاریابی اینفلوئنسر خود را در آینده افزایش دهند. اینفلوئنسر مارکتینگ در حال افزایش است و به احتمال زیاد شرکت شما به زودی درگیر این نوع استراتژی بازاریابی خواهد شد اگر قبلاً شروع نشده باشد.

اینفلوئنسر مارکتینگ به هرگونه همکاری بین اینفلوئنسر آنلاین و یک شرکت برای بازاریابی محصول یا خدمات آنها اشاره دارد. این همکاری ها اگر به درستی انجام شود می تواند بسیار مثمر ثمر باشد، اما اگر اشتباه انجام شود می تواند به هدر دادن کامل پول منجر شود. در بهترین حالت، استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر اینفلوئنسر می‌توانند آگاهی از برند را افزایش دهند، فروش را افزایش دهند و برای شرکت شما سر و صدا و تبلیغات رایگان ایجاد کنند. با این حال، اگر همکاری واقعی نباشد، مخاطب می‌تواند آن را درک کند و استراتژی بازاریابی تأثیرگذار شما می‌تواند به سرعت با شکست کامل مواجه شود.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-turn-paid-influencers-into-brand-fans/440372 نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید