چطور حساب کاربری اینستاگرام بسازیم؟ به‌همراه آموزش تصویری ساخت اکانت اینستا آکادمی کاپریلا | instaa

اکنون اینستاگرام بر اساس نامی که وارد کرده اید، یک نام کاربری به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید با لمس دکمه change username نام کاربری خود را تغییر دهید و یا اینکه با لمس دکمه next، نام کاربری را پذیرفته و این مرحله را به پایان برسانید. در صفحه بعد شما باید نام خود و رمز عبور مورد نظر که باید حداقل شامل 6 کاراکتر باشد، را وارد نمایید. اینجا دو گزینه قابل انتخاب هستند یکی continue and sync contacts و یکی هم continue without syncing contacts. به هیچ عنوان نمیخواهیم اینستاگرام اطلاع و دسترسی داشته باشه به کاری که قصد انجامش رو داریم.

آموزش صفر تا صد ساخت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری و ویدیویی + نکات مهم ساخت حساب اینستاگرام رو یاد میگریم. به همین سادگی و با طی‌کردن چند مرحله‌ی کوتاه گفته‌شده می‌توانید حساب کاربری جدیدی در اینستاگرام ایجاد کنید. اگر هنگام ساخت حساب کاربری اینستاگرام با سؤالی مواجه شدید، می‌توانید آن را با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید. در این مقاله، مجله خبری اینستا با مراحل ساخت حساب کاربری اینستاگرام با کمک گوشی هوشمند آشنا خواهید شد. برای عضویت در اینستاگرام و ساخت یک اکانت جدید، شما یا به یک شماره همراه و یا یک ایمیل نیاز دارید. به این ترتیب در صورتی که در ورود به اینستاگرام با مشکل رو به رو شوید، به کمک شماره تلفن همراه معرفی شده و یا از طریق ایمیل‌تان، قادر به بازیابی اکانت اینستاگرام خود خواهید بود.

آموزش کار با ریمایندر اینستاگرام (Reminder) ❤️

از لیست خود پیمایش کنید و روی دکمه بزرگ “Remove” در کنار نام هرکسی که می خواهید خلاص شوید ، ضربه بزنید. به نمایه خود بروید و روی تعداد دنبال کنندگان خود ضربه بزنید. در گوشه بالا سمت چپ صفحه ، روی «Supports» ضربه بزنید. اینستاگرام هنوز یک برنامه بومی برای iPad ایجاد نکرده است. با این حال ، می توانید از برنامه iPhone در iPad استفاده کنید.

http://amoozesh-agrcs.irبخش تبلیغ ویژه در اینستاگرام برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و نمیتونید از این ویژگی استفاده کنید. اما میتونید با ابزارهای تغییر آی‌پی پیج خودتون رو به یک حساب فیسبوک (ترجیحا مرتبط به پیج) همگام سازی کنید و بسیار هم پیشنهاد میشه. ممنون میشم توضیحات بیشتری در مورد بخش همکاری با شرکا در اختیار بنده قرار بدید تا بهتر منظورتون رو متوجه بشم. به عنوان مثال شما یک تصویر از محصول خودتان منتشر می‌کنید و در بخش کپشن، کیفیت و فواید محصول خود را بیان می‌کنید.

اهمیت سئو کردن سایت | ۱۵ دلیل برای نیاز کسب‌وکارها به سئو

اگر هم نمی خواهید، روی گزینه ادامه بدون پیدا کردن مخاطب یا Continue Without Syncing Contacts کلیک کنید. پس از این مراحل هم باید همانند ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر، تاریخ تولد و اطلاعات دقیق خود را وارد کنید تا اکانت شما ساخته شود. ثبت نام اکانت اینستاگرام از طریق وبسایتاطلاعات خواسته شده را برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام وارد کنید. در صفحه‌ای که پیش روی خود مشاهده می‌کنید، باید اطلاعاتی مثل شماره موبایل یا ایمیل، نام، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. در نظر داشته باشید که به جز نام اصلی، سایر اطلاعات را هر چند بار که خواستید می‌توانید بعدا تغییر دهید. برای ساخت یک اکانت جدید در اینستاگرام، شما پیش از هرچیز باید اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی تلفن همراه خود دانلود و نصب نمایید.

  • یکی از دو گزینه Continue and Sync Contacts (ادامه با همگام‌سازی مخاطبین) یا Continue Without Syncing Contacts (ادامه بدون همگام‌سازی مخاطبین) را انتخاب کنید.
  • ما در این مقاله راجع به جزییات کامل ساخت اکانت صحبت می‌کنیم.
  • برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی میتوانید از این ابزار استفاده کنید.
  • در نسخه وب هم می‌توانید به‌جای ثبت‌ نام از طریق اکانت فیسبوکتان وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید