کانال های پخش اینستاگرام چیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

کانال های پخش اینستاگرام چیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

پس از موفقیت Reels اینستاگرام در سال گذشته، اکنون مارک زاکربرگ ویژگی جدیدی از پلتفرم اینستاگرام به نام کانال های اینستاگرام را به اشتراک گذاشت که ممکن است ویژگی اصلی اینستاگرام برای سال 2023 باشد.

این یک راه جدید برای سازندگان برای ایجاد ارتباط عمیق تر با مخاطبان خود است.

و در این پست به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت تا نحوه عملکرد آن، نحوه ایجاد کانال اینستاگرام و ویژگی های فعلی را توضیح دهیم.

کانال پخش اینستاگرام چیست؟

تعریف کانال اینستاگرام
کانال پخش اینستاگرام یک خط مستقیم از سازندگان به دنبال کنندگان است. این یک ویژگی جدید در اینستاگرام است که به سازندگان اجازه می‌دهد فضای جدیدی ایجاد کنند که در آن می‌توانند با ارسال آخرین اخبار خود مستقیماً با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند و به طرفداران اجازه می‌دهد در واکنش‌ها و نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

در نگاه اول، به نظر می رسد برنامه Clubhouse یا فضاهای توییتر، که اکنون گزینه بسیار رایجی است که توسط روزنامه نگاران، نشریات و اینفلوئنسرها برای برقراری ارتباط از طریق مکالمات صوتی در توییتر استفاده می شود. مثل مردمی که قبلا در رادیو انجام می دادند (برای کسانی که آن زمان ها را به خاطر می آورند 🙂

در اینجا با مثالی از کانال متا به نظر می رسد:

نمونه کانال پخش اینستاگرام

در اینجا ویژگی های اصلی از

  • کانال های پخش عمومی هستند و مانند یک رابطه ارتباطی یک به چند، که در آن
  • سازندگان می‌توانند از پخش‌ها برای اطلاع‌رسانی و تعامل با دنبال‌کنندگان خود با عکس‌ها، ویدیوها، پیام‌های صوتی، یادداشت‌ها و غیره استفاده کنند.
  • کانال‌های اینستاگرام هم‌اکنون برای سازندگان آمریکایی در دسترس هستند و در ماه‌های آینده در سراسر جهان عرضه خواهند شد.
  • دنبال کنندگان می توانند با محتوا درگیر شوند و در نظرسنجی ها شرکت کنند و ویژگی های بیشتری به زودی ارائه می شود.

مزایای کانال های پخش اینستاگرام برای سازندگان

کانال های اینستاگرام به سازندگان قول می دهند که از یک ویژگی جدید اما به روشی آشنا استفاده کنند. این بدان معنی است که آنها نیازی به یادگیری ابزار جدیدی نخواهند داشت، اما رابط پیام مستقیم آشنای خود را خواهند داشت که در آن می توانند اطلاعات زندگی خود را پخش کنند، پشت صحنه را نشان دهند، اطلاعات انحصاری ارائه دهند و غیره.

به طور خلاصه، در اینجا مزایایی وجود دارد که چرا سازندگان باید کانال های اینستاگرام را امتحان کنند

  • ایجاد و تعامل مستقیم با یک جامعه
  • به سرعت و به راحتی آخرین اطلاعات را به اشتراک بگذارید.
  • دریافت انتقادات و پیشنهادات

در اینجا نمونه ای از نوع پیام هایی است که یک مربی یوگا می تواند در کانال خود به اشتراک بگذارد:

کانال پخش اینستاگرام مربی یوگا

چگونه به یک کانال پخش اینستاگرام بپیوندیم؟

هنگامی که شما به‌عنوان یک سازنده، کانالی ایجاد کردید، چند راه برای تبلیغ آن وجود دارد.

ابتدا، می‌توانید یک برچسب کانال پخش را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارید، که به طرفداران شما امکان می‌دهد با کلیک کردن روی دکمه پخش پیوستن، داستان‌های شما را مشاهده کنند و بلافاصله وارد سیستم شوند.

و هنگامی که پیامی دارید که به کانال ارسال می کنید، آنها اعلانی دریافت می کنند که از آنها دعوت می کند تا DM خود را با پیام کانال بررسی کنند.

همچنین می‌توانید با رفتن به نمایه سازنده و کلیک بر روی نماد زنگ بالا سمت راست، شرکت در کانال را مدیریت کنید. کلید روشن/خاموش را از منوی کشویی خواهید دید که به شما کمک می کند کانال پخش را خاموش یا روشن کنید.

نحوه عضویت در کانال اینستاگرام

بنابراین به طور خلاصه، در اینجا نحوه پیوستن دنبال کنندگان به یک کانال آمده است:

مرحله 1: به استوری های اینستاگرام خالق مورد علاقه خود بروید و به دنبال گزینه استیکر پخش بگردید

گام 2: روی دکمه “پیوستن به کانال پخش” ضربه بزنید (اگر شخصی سازنده را دنبال نمی کند، از شما خواسته می شود که شروع به دنبال کردن او کنید)

مرحله 3: کانال پخش در صندوق ورودی اینستاگرام شما در کنار رشته های پیام دیگر ظاهر می شود

مرحله 4: شما می‌توانید در نظرسنجی‌ها رای دهید یا به محتوا واکنش نشان دهید، اما امکان نظر دادن و ارسال پیام را نخواهید داشت.

توجه: همه فالوورهای سازنده برای پیوستن به کانال خود اعلان دریافت می کنند و هر بار که کانال پیام جدیدی دریافت می کند، اعلان ها را دریافت می کنند.

البته اگر فونت شما ارزش پیدا کرد، می توانید اعلان ها را خاموش کرده و کانال را بی صدا کنید. یا حتی کانال را به طور کامل ترک کنید.

دسترسی زودهنگام دریافت کنید

در حال حاضر، فقط سازندگان دست‌چین شده به این گزینه دسترسی دارند و اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، می‌توانید در اینجا به لیست انتظار بپیوندید. (فقط لطفا روی لینک در موبایل کلیک کنید.)

برای شروع عضویت در کانال ها، در اینجا لیستی از سازندگانی که کانال های پخش در اینستاگرام دارند آمده است:

  • کارن چنگ، مدیر خلاق: @karenxcheng را دنبال کنید
  • آستین اسپرینز، سازنده محتوا: @austin_sprinz را دنبال کنید
  • کلویی کیم، اسنوبرد برنده دو مدال طلای المپیک: @chloekim را دنبال کنید
  • دیوید آلن، سازنده محتوا: @ToTouchanEmu را دنبال کنید
  • FaZe Rug، Gamer: @fazerug را دنبال کنید
  • Flau’jae Johnson، ستاره بسکتبال و رپ: @flaujae را دنبال کنید
  • گیلبرت برنز، هنرمند رزمی ترکیبی: @gilbert_burns را دنبال کنید
  • جاش ریچاردز، شخصیت رسانه ای و کارآفرین: @joshrichards را دنبال کنید
  • کیتی فینی، سازنده محتوا: @katiefeeneyy را دنبال کنید
  • Lonnie III، خالق دیجیتال: @LonnieIIV را دنبال کنید
  • مکنزی درن، جنگنده کمربند سیاه جیو جیتسو UFC: @mackenziedern را دنبال کنید
  • میکایلا شیفرین، برنده ترین زن اسکی باز آلپاین تمام دوران: @mikaelashiffrin را دنبال کنید
  • Tank Sinatra، Meme Sensation: @tank.sinatra را دنبال کنید
  • Valkyrae، سازنده و استریمر: @valkyrae را دنبال کنید
لینک رایگان در ابزار بیو

Feedlink را دریافت کنید و یک میکروسایت اجتماعی کامل برای همه پیوندهای مهم خود بسازید.

به روز رسانی ثابت ویژگی | پشتیبانی زنده موجود است

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://embedsocial.com/blog/instagram-broadcast-channels/

دیدگاهتان را بنویسید