نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ تک میز

ارسال پاسخ حاوی اطلاعات غیر مفید / نمی پسندم حاوی اطلاعات مفید / می پسندم در جواب این نظر 2 پاسخ داده شده است … ارسال پاسخ حاوی اطلاعات غیر مفید / نمی پسندم حاوی اطلاعات مفید / می پسندم در جواب این نظر 1 پاسخ داده شده است … جهت یافتن دستورالعمل کامل تست مصرف باتری در قسمت “جستجو در نظرات کاربران” جمله (دستورالعمل کامل تست مصرف باتری) شیائومی کا ۵۰ را دنبال کنید.

  • در ادامه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت ردمی کی 50 گیمینگ را بررسی می‌کنیم.
  • از گیمینگ تریگرهای این گوشی صحبت کنیم که به نسبت نسل قبل خیلی بهتر شده.
  • مهرشاد جان تو کار خرید و فروش نیستم ولی میدونم یکی از دلایل بالا/پایین شدن قیمت مربوط میشه به عرضه و تقاضا.
  • همچنین به این نکته مهم هم باید توجه کرد که این گوشی از شارژ سریع 120 وات استفاده می کند.
  • آداپتور 120 واتی داخل جعبه میتونه باتری رو تقریبا دقیقه‌ای فول شارژ کنه که برای یه گوشی گیمینگ عملکرد خیلی خوبی به حساب میاد.

در زمینه تست‌ها دیگر، Snapdragon 8 Gen 1 برتری خوبی در بخش گرافیکی دارد. Qualcomm Adreno 730 همچنان به عنوان برترین گرافیک اندرویدی بازار عمل می‌کند و ARM Mali G710 MC10 در مقابل آن شکست خورده است. Redmi K50 Pro امتیاز 389,087 را در تست گرافیکی AnTuTu بدست آورده که در مقایسه با 444,786 دستگاه Nubia RedMagic 7 Pro قرار می‌گیرد. البته به شکل میانگین اسمارت فون‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 محدوده امتیاز 420,000 را بدست می‌آورند که برتری 10 درصدی نسبت به Dimenstiy 9000 را نشان می‌دهد. شیائومی در ضمن از مدل فرمول یک مرسدس این گوشی هم رونمایی کرده که از نظر طراحی پنل پشتی تفاوت‌هایی با مدل استاندارد دارد ولی از نظر مشخصات سخت‌افزاری بین این دو مدل تفاوتی دیده نمی‌شود.

نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ تک میز

لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است و با قابلیت فوکوس خودکار، شاید از نظر تئوری عملکرد بسیار ساده‌ای داشته باشد، اما در تست‌های انجام شده خوش درخشیده و تصاویری باکیفیت و البته وضوح بالا ثبت کرده است. لنز دیگری که در ماژول دوربین ردمی k50 گیمینگ قرار گرفته Ultrawide است که زاویه دید 120 درجه‌ و کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد و مناسب زمان‌هایی خواهد بود که بدون تغییر موقعیت گوشی، نیاز به گرفتن عکس‌هایی با دید گسترده‌تر داشته باشید. لنز ماکرو نیز آخرین سنسور موجود در ماژول دوربین است که در Macrography عملکردی عالی خواهد داشت. دوربین سلفی نیز با کیفیت 20 مگاپیکسل و پشتیبانی از قابلیت HDR توانایی ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی مطلوب را خواهد بود. برای فروش گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید.

در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگمی توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید. در بخش بررسی تخصصی گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگویژگی های مربوط به این گوشی موبایل با دقت مورد موشکافی قرار گرفته. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

اما روشناییش خیلی زیاد نیست و پرچمدارهای شیائومی مثل شیائومی 12 پرو، نمایشگرهایی با روشنایی بهتر دارن. ردمی k50 گیمینگ در تاریخ 18 فوریه سال 2022 با همکاری تیم پرآوازه AMG Petrounas فرمول یک به بازار جهانی عرضه شد تا شیائومی بار دیگر بازار گوشی‌های گیمینگ را زیر سلطه خود قرار دهد. گوشی k50 گیمینگ با استفاده از پردازنده بسیار پرقدرت 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen1 و نمایشگر باکیفیت 120 هرتزی آماده رقابت با دیگر گوشی‌های گیمینگ بازارست. با ما همراه باشید تا قیمت ردمی k50 گیمینگ شیائومی و سایر امکانات آنرا بصورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم. شیائومی ردمی K50 گیمینگ را باید شاهکار سال 2022 نامید.استفاده از پردازنده قدرتمند ، سیستم خنک کننده بهتر و طراحی ویژه آن تنها بخشی از مزایای آن است.

ما در این ویدئو جعبه گشایی، بررسی، تست بازی ، دوربین، تست امتیاز بنچمارک آنتوتو، تست اسپیکر و دیگر امکانات گوشی جدید شیائومی ردمی K50 گیمینگ را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این یکی از جدیدترین گوشی های مخصوص بازی شیائومی است که می توانید در اینجا با آن بیشتر آشنا شوید. ردمی کا 50 گیمینگ دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED بسیار خوش کیفیت است و از یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل یکم بهره می برد. همچنین با اندروید 12، رابط کاربری می یو ای 13 و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار سه دوربین دیگر عرضه می گردد. گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ در حال حاضر تو بازه قیمتی 14 تا 18 میلیون قرار داره و از گوشی های گیمینگ خوش قیمت موجود در بازار به حساب میاد.

گوشی دوجی S98

سلام حسین جان باید بدانید باتری قطعه سخت جانی است و به این سادگی و در این مدت کوتاه ضعیف نمی شود. اگر احساس می کنید زود خالی میشه پس بطور حتم یه چیزی داره زیادی باتری مصرف میکنه. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. متاسفانه یکی از ایراداتی که در طراحی وجود دارد اینست که خبری از پشتیبانی جک 3.5 میلیمتری نیست و با توجه به اینکه این گوشی عنوان گیمنگ را یدک می‌کشد، بهتر بود که این ورودی نیز در طراحی دیده می‌شد. سمت چپ گوشی نیز اسلات سیمکارت، میکروفون و دکمه‌های راکر صدا دیده می‌شود.

◄ گوشی ردمی

همچنین می سلام برای اطمینان بیشتر، تمامی محصولات را با ضمانت 3 روزه به کاربران عزیز ارائه می دهد تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل کاربران عزیز بتوانند محصول را تعویض و یا عودت دهند. ردمی کی 50 گیمینگ به سه آنتن وای فای برای تجربه بهتر گیمینگ مجهز است. این ویژگی با به بهینه‌سازی الگوریتم کاهش تداخل و تاخیری که ارائه می‌دهد، باعث بهبود عملکرد نسبت به آنتن‌های دوگانه وای فای می‌شود. این گوشی همچنین از WiFi 6E برخوردار است که اتصال سریع‌تر و ثبات بیشتر اتصال را به همراه دارد. از دیگر قابلیت‌های اتصال Redmi K50 Gaming می‌توان به NFC و سنسور اثر انگشت در لبه گوشی اشاره کرد.

با توجه به موفقیت‌های خوبی که این گوشی به دست آورده و استقبالی که از آن شده، کمپانی چینی تصمیم گرفته تا نسخه جدیدتر آن را هم تولید کند و به همین واسطه امروز شاهد رونمایی از «ردمی کی 50 گیمینگ» هستیم. تصاویر گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگشما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد. ردمی K50 گیمینگ با یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز همراه شده است. این پنل خروجی رنگ‌ ۱۰ بیت را دارد و توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. همچنین نمایشگر این گوشی از استاندار +HDR10 پشتیبانی می‌کند و توانسته تاییدیه +A دیسپلی میت را به دست آورد. انرژی ردمی K50 گیمینگ از طرف باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین حتی اگر باتری گوشی هم خالی شود، گیمرها برای شارژ کردن باتری آن لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند.

کیفیت، بلندی و تفکیک صدا عالیه و تو بخش اسپیکر، این گوشی با عملکردش سر بلنده. روی این گوشی خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست ولی میتونین با یه تبدیل تایپ سی به جک 3.5 میلیمتری از هدفون و هندزفری‌های گیمینگ سیمی هم استفاده کنین. یه سری خط و تکسچر مثلث شکل هم تو قاب پشتی دیده میشه که تلاش میکنه حس گیمینگ بودن گوشی رو به کاربر منتقل کنه.

دیدگاهتان را بنویسید