چگونه بازدیدهای استوری اینستاگرام را افزایش دهیم

در این پست، چندین بینش عملی را در مورد اینکه چگونه می توانید بازدیدهای داستان های خود را افزایش دهید، کشف خواهیم کرد.

چگونه اینستاگرام استوری ها را رتبه بندی می کند: الگوریتم پشت نمایش استوری های شما

وقتی کسی استوری شما را باز می‌کند و حدود 20 قسمت را برای تماشا می‌بیند، احتمالاً آن را رد می‌کند و به داستان حساب بعدی روی می‌آورد. به خصوص اگر آن داستان ها هیچ طرح یا ایده ای نداشته باشند. فقط کسل کننده است. بنابراین راه حل این است که چند داستان جذاب در روز به اشتراک بگذارید.

ایجاد ارتباط

در نوار منو، کلیک کنید ابزار و انتخاب کنید اولویت ها. تنظیم را فعال کنید زمانی که Combin Scheduler بسته است، آن را در پس‌زمینه اجرا کنید. پس از آن، با کلیک بر روی X برای خروج از آن، Scheduler به حداقل می رسد.

این معیار درصد بینندگانی را که کل طول اسلاید را تماشا می کنند به شما می گوید.

همچنین احتمالاً متوجه شده اید که استوری های دوست شما اغلب جزو برترین ها هستند، حتی اگر به ندرت استوری ها را پست کنند.

نشانه های درگیری با داستان های سالم

علاوه بر این، اینستاگرام استوری‌های شما را در معرض دید دیگران قرار می‌دهد، بنابراین این دسترسی اضافی را به صورت ارگانیک دریافت می‌کنید.

پس از استراحت، با یک روال داستانی منسجم بیایید

می‌توانید با Combin Scheduler هر تعداد داستانی را که دوست دارید برنامه‌ریزی کنید و حتی آن‌ها را به صورت انبوه آماده کنید تا در هر ساعت منتشر شوند. توجه داشته باشید که Combin Scheduler در حال حاضر فقط از تصاویر پشتیبانی می کند و هیچ داستان ویدیویی ندارد.

یک مکان را در استوری ها به اشتراک بگذارید

نرخ تماشا = تعداد بازدید از همه اسلایدهای داستان / بازدید اسلاید داستان اول x 100

Combin Scheduler را تا زمانی که استوری‌های شما در اینستاگرام قرار نگیرد، راه‌اندازی کنید. اگر ظاهر پنجره Scheduler باز شده شما را آزار می دهد، به جای خروج از برنامه، برنامه را در پس زمینه در حال اجرا بگذارید.

هر اسلاید از داستان شما معیارهای خاص خود را دارد – تعاملات، پیمایش و فعالیت.

نرخ تکمیل اسلاید داستان

بله، این را امتحان کنید: اگر اخیراً بازدیدها و کاهش تعامل را تجربه کرده اید، فقط برای مدتی از ارسال داستان خودداری کنید. تعجب می کنید که چگونه سم زدایی چنین داستان هایی می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه ها را بازگردانید. مسئله این است که اینستاگرام می‌خواهد شما را دوباره در این پلتفرم پست کنید، بنابراین پس از اشتراک‌گذاری مجدد استوری‌ها، بازدیدهای بیشتری از آنچه معمولاً به دست می‌آورید خواهید داشت.

در سال‌های اخیر، کاربران اینستاگرام بیشتر از پست‌های فید معمولی به استوری‌ها توجه کرده‌اند، بنابراین جای تعجب نیست که وقتی بازدید استوری‌ها کاهش می‌یابد، بر آمار کلی اینستاگرام شما تأثیر می‌گذارد.

در اینجا روش‌های دیگری برای ردیابی عملکرد داستان‌های شما وجود دارد:

این هک ها را یکباره امتحان کنید یا هک هایی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید — نتیجه را در کوتاه ترین زمان خواهید دید!

استوری های اینستاگرام خود را به عنوان فرصتی برای ارتباط با فالوورهای خود در نظر بگیرید. ایده ها، افکار خود را به اشتراک بگذارید و به DM آنها پاسخ دهید که این را در استوری ها نشان می دهد (اگر آنها مشکلی ندارند).

اهرم سهام مجدد

این معیار درصد افرادی که داستان های شما را از ابتدا تا انتها تماشا کرده اند را به شما می گوید.

بسیاری از کاربران استوری‌ها و حلقه‌ها را در اینستاگرام بدون صدا تماشا می‌کنند، بنابراین برای علاقه‌مند نگه داشتن این کاربران، کپشن به محتوای خود اضافه کنید. اگر یک داستان ویدیویی به اشتراک می گذارید، افکار اصلی خود را با زیرنویس برجسته کنید. این نه تنها تعامل را افزایش می دهد، بلکه باعث می شود مردم منتظر تماشای داستان شما و مطالعه آن باشند. اینستاگرام این علاقه را تشخیص می دهد و استوری های شما را بیشتر جلوی خط می کشد.

برای محاسبه این متریک:

💡Combin Scheduler را امتحان کنید تا در روال استوری های خود ثابت قدم باشید و هرگز یک روز پست را از دست ندهید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/instagram-stories-views/

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید ببینیم چگونه می توانید بازدید از داستان های خود را افزایش دهید.

چگونه بازدیدهای استوری اینستاگرام را افزایش دهیم: 9 تاکتیک

اگر مطمئناً می‌دانید که مخاطبان وفادار، متعهد و مرتبطی در میان دنبال‌کنندگان شما وجود دارد، تاکتیک‌هایی را که در زیر نشان داده‌ایم امتحان کنید.

از داستان ها فاصله بگیرید

Combin Scheduler می تواند به شما کمک کند مطمئن شوید که همه داستان های شما از قبل برنامه ریزی شده اند و به موقع منتشر خواهند شد. مراحل زیر را برای برنامه‌ریزی پست‌ها در حساب اینستاگرام خود دنبال کنید:

  1. Combin Scheduler را نصب کنید. برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است.
  2. وارد حساب اینستاگرام خود در Scheduler شوید.
  3. پس از ورود به سیستم، کلیک کنید داستان ها در گوشه سمت چپ بالای برنامه
  4. کلیک اضافه کردن داستان جدید در پایین پنجره برنامه برای شروع برنامه ریزی داستان خود.
  5. تصاویر را بکشید و رها کنید یا کلیک کنید عکس را انتخاب کنید برای انتخاب تصاویر برای داستان های خود
  6. تاریخ و زمان ارسال را انتخاب کنید. زمانبند با منطقه زمانی سیستم عامل شما همگام می شود.
  7. کلیک اکنون پست کنید. داستان های شما در زمان مقرر منتشر می شود.
احتمالاً در اکانت اینستاگرام شخصی خود متوجه شده اید که وقتی یک استوری را پس از یک سکوت طولانی به اشتراک می گذارید، معمولا بازدیدهای بیشتری دریافت می کنید. علاوه بر این، وقتی استوری را پس از مدتی به اشتراک می گذارید، اینستاگرام یک اعلان فشاری برای فالوورهای شما ارسال می کند که می گوید بالاخره چیزی را به اشتراک گذاشته اید.

استوری های اینستاگرام از نظر محبوبیت پس از قرقره های اینستاگرام در رتبه دوم قرار دارند. آنها جذاب هستند زیرا محتوای منتشر شده در آنها در حال حرکت ایجاد می شود، بیش از حد صیقلی نیست و نسبت به پست های فید معمولی جذاب تر است. تماشای داستان‌ها به شما این حس را می‌دهد که انگار در حال تماشای کارهایی هستید که دوستان و افراد مشهور مورد علاقه‌تان در حال حاضر انجام می‌دهند.

منبع

برچسب‌گذاری موقعیت جغرافیایی در استوری‌هایتان ممکن است بینندگانی را از آن مکان جذب کند، که اگر یک کسب‌وکار محلی متمرکز بر مشتریان یک منطقه خاص دارید، بسیار مهم است.

داستان های خود را با استیکرها درگیر کنید

توجه داشته باشید که وقتی صحبت از تقویت معیارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی شما می شود، یک رویکرد یکسان برای همه وجود ندارد. بازدید از استوری های اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. اینکه مردم چگونه داستان های شما را مشاهده می کنند به مخاطبان شما و تعاملی که با آن دارید بستگی دارد. اگر فالوورهای شما بیشتر ربات‌ها یا افرادی هستند که مخاطب هدف شما نیستند، به سختی می‌توانید آنها را وادار کنید استوری‌های شما را بیشتر تماشا کنند.

❗️توجه داشته باشید که این فقط در صورتی اعمال می شود که دو یا چند اسلاید داستانی داشته باشید.

پس از سم زدایی و یادآوری به دنبال کنندگان خود در مورد خودتان، زمان آن رسیده است که به طور منظم به بازی داستان بپیوندید. اگر نمی‌خواهید همیشه استوری‌ها را به‌صورت دستی به اشتراک بگذارید، می‌توانید از Combin Scheduler – یک برنامه‌ریز محتوای اینستاگرام رایگان استفاده کنید و استوری‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید. این ابزار به طور خودکار داستان ها را بدون ارسال یادآوری برای شما منتشر می کند.

کاری کنید که داستان‌هایتان داستان‌هایی را تعریف کنند (دوه!)، بازی‌هایی در آن‌ها داشته باشید، برچسب‌های تعامل و نظرسنجی اضافه کنید. از فالوورها بخواهید به سؤالات شما پاسخ دهند یا نظر آنها را در مورد رویداد اخیر جویا شوند.

اضافه کردن زیرنویس به داستان

نرخ تکمیل اسلاید = تعداد نمایش – تعداد خروج / نمایش

💡پیشنهاد می شود بخوانید: 8 راه برای دسترسی بیشتر و فراگیر کردن محتوای اینستاگرام

موسیقی را به داستان های خود اضافه کنید

اگر چیز جالبی در اینستاگرام پیدا کردید، استوری های دیگران را به اشتراک بگذارید، خالق اصلی را تگ کنید یا نظرات خود را در مورد موضوع داستان به اشتراک بگذارید. سپس می توانند آن را دوباره به اشتراک بگذارند و برخی از مخاطبان خود را به محتوای شما جذب کنند.

اینستاگرام ترتیب استوری هایی را که ابتدا می بینید تعیین می کند، درست مانند پست های فید. اگر دایره داستان شما در دم خط داستان قرار گیرد، بعید است فالوورهای شما اصلا آن را تماشا کنند. اینستاگرام استوری های حساب هایی را که بیشتر با آنها در ارتباط هستید و ممکن است برای شما جالب باشد، در اولویت قرار می دهد.

برای ارزیابی موفقیت‌آمیز بودن داستان‌هایتان، بررسی کنید که آیا سایر کاربران:

  • استوری های خود را تا آخر تماشا کنید (نرخ تماشا).
  • تعداد زیادی از استوری های خود را تماشا کنید یا انگشت خود را بکشید تا به حساب بعدی برسید.
  • داستان های خود را بیش از یک بار تماشا کنید.
  • به داستان های خود واکنش نشان دهید و به آنها پاسخ دهید.
  • داستان های خود را برای افراد دیگر ارسال کنید.
  • هنگام تماشای داستان های خود را نگه دارید.

معیارهای مهم استوری اینستاگرام

می توانید قسمت هایی از یک آهنگ یا کل آهنگ را به استوری های خود اضافه کنید تا آنها را سرگرم کننده تر کنید. این باعث می شود محتوای شما متنوع تر و احساسی تر شود. علاوه بر این، فیس بوک آماری را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد مردم داستان هایی را با موسیقی 80 درصد بیشتر از کسانی که اصلاً صدا ندارند تماشا می کنند.

در طول یک روز داستان های زیادی ایجاد نکنید

نرخ تماشا

دیدگاهتان را بنویسید