نحوه شارژ حساب گوگل ادز

این مجموعه در تلاش است تا با ارائه بهترین روشها و فضاها جهت انجام یک تبلیغات مؤثر و مفید باعث دیده شدن کسب و کارهای نوپا شود. با توجه به بالا رفتن قیمت های تبلیغات در گوگل بهینه سازی سایت یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی به شمار می رود. در ذهنتان سوالهای فراوانی در خصوص موثرترین روشهای تبلیغاتی در اینترنت هست. ورد پرس یکی از قوی ترین سایت هایی است که از طریق آن انواع مختلف کار ها را می توانیم انجام دهیم در اینجا درج آگهی تبلیغاتی با استفاده از ورد پرس اشاره میکنیم. در هنگام درج تبلیغات از قالب وبلاگ های آماده میتوانیم استفاده کنیم ولی اگر طرح خاصی مد نظرمان باشد میتوانیم آن قالب هارا تغییر دهیم تبلیغات هم به صورت متن و محتوا و هم به صورت عکس و تصویری امکان پذیر است میتوانیم از عکس های متحرک هم استفاده کنیم چه در تبلیغ متنی و چه در تبلیغی تصویری در هر دو روش اندازه و قوانینی وجود دارد با رعایت آن ها تبلیغات نمایش داده میشود.

فرض کنید می خواهید در نتایج دستگاه های دسکتاپی و موبایلی تبلیغ خود را به نمایش بگذارید اما ترافیک موبایل برایتان ارزشمندتر است. مثلا ما مشتری داشتیم که دستگاه زباله خرد کن خانگی می فروخت. ۳- محتوای عالی که بازار هدف شما میخواهد بخواند، داشته باشید. از یک طرف، این باعث افزایش نمره کیفیت شما می شود و گوگل می فهمد که محتوای آگهی تبلیغاتی شما مرتبط است. تبلیغ متنی شما در شبکهٔ نمایش بهصورت بنری ساده و سفید که متن تبلیغتان در آن گنجانده شده است، به مخاطب نمایش داده میشود. اگرچه گوگل هرگز فرمول دقیق رتبه آگهی را تایید نکرده است، اما فاکتورهای اصلی رتبه بندی مورد استفاده در آن را تبلیغ در گوگل نشان داده است.

تفاوت سئو با تبلیغات در گوگل این است که شما در تبلیغات گوگلی بعد از واریز بلافاصله در صفحه اول نمایش داده می شوید اما در سئو بسته به رقابت عبارات کلیدی بین ۶ تا ۱۸ ماه طول می کشد که به صفحه اول نتایج جستجو برسید. باید از همین اول بگویم که بهترین روش یا موثرترین روش وجود ندارد! بنابراین ما به شما تضمین می دهیم که با همفکری شما و تیم فامین بهترین بازخورد را با کمترین هزینه ممکن برای شما به ارمغان بیاوریم و شما می توانید با خیال راحت با هر مبلغی (هرچند کم) تبلیغات خود را شروع کنید. مناقصه دستی به شما این امکان را میدهد که مبلغ پیشنهادی خود را برای گروههای تبلیغاتی و کلمات کلیدی خود تعیین کنید، این شانس را به شما میدهد تا هزینههای تبلیغاتی را کاهش دهید. برخی نتایج تبلیغاتی جستجوهای فارسی، تعداد کلیک های تبلیغات را افزایش میدهند. اما سایت هایی هم هستند که تبلیغات رایگان قرار میدهند اما اینکه به لینک اول گوگل برسند، تقریبا کار سخت یا نشدنی ای است . در رسانه هایی مثل رادیو و تلویزیون از این رپورتاژ استفاده می شود. از طریق تبلیغات گوگل می توانید تبلیغات سایت خود را در بین نتایج موتور جستجوی گوگل و سایر سایت هایی که پارتنرهای گوگل هستند نمایش دهید.

خب، در این قسمت از سری در مورد روش شارژ اکانت گوگل ادز و بودجهبندی تبلیغات صحبت کردیم. تفاوت صورت حساب و شارژ حساب گوگل ادوردز چیست؟ تبلیغات اینترنتی در زندگی روزمره ما نفوذ کرده بطوریکه هر سایت پربازدیدی را باز می کنی تبلیغات جر اصلی آن سایت به حساب می آید. وقتی یک سایت ورزشی را باز می کنی بنر های تبلیغاتی چشمت را اذیت می کند، وقتی در یک مجله علمی وارد می شوی نیز اینگونه است. یک سری شرکتها و سازمانها هستند که به دلیل دارا بودن خدمات و محصولات جدید و نوین نمی توانند از طریق سئو به مشتریان زیادی برسند و برای آنها سئو توجیه ندارد. بنابراین خیلی از کسب و کارهای ایرانی به جای انجام تبلیغات در گوگل به سراغ بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) رفتند. در موتورهای جست و جو ، سایتها برای آنکه شناخته شوند لازم است که به صفحه اول نتایج گوگل برسند . باید بدانید که بیش از ۶۰ درصد ترافیک اینترنت جهان روی سایت گوگل است. افزونه های مختلفی وجود دارند که ورد پرس از آن ها میتواند استفاده کند یکی از این افزونه ها Insert post ads است یکی از قدرت مند ترین افزونه های وردپرس است ابتدا افزونه مورد نظر را دانلود و نصب کنید سپس آن را فعال کنید .بعد از انجام مروحل زیر در ورد پرس شما قسمتی با نام post advert اضافه میشود که مربوط به این افزونه است برای درج کردن تبلیغات خود روی آن کلیک کنید و سپس گزینه add new را بزنید اکنون وارد بخش درج تبلیغات شدید در قسمتtitle برای تبلیغات خود عنوان بنویسید .در قسمت code کد های مربوط به html و یا کد نویسی های دیگر در این قسمت انجام می شود .در قسمت display جایی که تبلیغات در آن قرار میگیرد را مشخص کنید که شامل گزینه های زیر است before contentتبلیغ در بالا ی متن سایت ها ، گزینه after paragraph number با انتخاب شماره پاراگراف تبلیغات در آن قسمت ورد می شود ، after content بعد از پایان مطالب سایت نمایش داده می شود بعد از انجام عملیات زیر و تنظیمات لازم گزینه انتشار را زده و نمونه تبلیغاتی که نمایش داده خواهد شد را می بینید اکنون تبلیغات در حال نمایش است.

اما وی دیجیتال در این دسته جا نمی گیرد و هرجزییاتی که درباره تبلیغات و حتی سایر خدمات مثل محتوا و طراحی سایت که برایتان انجام می دهد را در اختیارتان قرار می دهد. قبل از تصمیم گرفتن برای ثبت سفارش طراحی سایت پت شاپ، حتماً هزینههای آن را با سایر روشهای تبلیغ پت شاپ مقایسه کنید. در این مسیر اول به معرفی موثرین روشهای تبلیغاتی در اینترنت می پردازیم. در این زمینه در آیندهای نزدیک مقالهای منتشر خواهیم کرد که نحوه بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی در نبود ویژگی average postion در گوگل ادز و با استفاده از ویژگیهای جایگزین آن را توضیح دهیم. بنابراین نگران هزینهای که بابت تبلیغ پت شاپ در گوگل پرداخت میکنید، نباشید. اگر بر روی کلمه کلیدی موردنظرتان سئوی قوی ندارید و در لینکهای اول صفحه اول گوگل نیستید، با پرداخت هزینه و استفاده از خدمات ادز میتوانید در جایگاه اول گوگل باشید. هر کاربر بالقوه ای که روی یک تبلیغ کلیک کرده است ، در صفحه فهرست برنامه شما یا نسخه ای از آن قرار خواهد گرفت. تبلیغات در سایت های گوناگون انجام میشود یعنی نمیتوان گفت که فقط روی این سایت نبلیغی تبلیغات انجام میدهیم بلکه انواع سایت هدی مختلف مانند کبلاگ ها ،سایت های شخصی ،سایت های دولتی ،گوگل و هزازان سایت دیگر وجود دارد به طور مختصر به آموزش قرار دادن تبلیغات اینترنتی در در این سایت ها اشاره میکنیم.

درج آگهی رایگان در صفحه اول گوگل راه های بسیاری دارد که اغلب رایگان نمی باشد مانند گوگل ادز. به عبارتی، به گوگل ادز میگویید که مایلید برای هر کلمه کلیدی تا چقدر هزینه کنید. یکی از مهمترین کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که به جای قرار دادن کلمات کلیدی در یک گروه تبلیغاتی، آنها را براساس موضوع یا محصول گروهبندی کنید. 1- استفاده از تبلیغات گوگل زمانی میتواند اثربخش باشد که دانش و آگاهی فنی و تخصصی در زمینه استفاده از ابزارهای تبلیغاتی گوگل را داشته باشید. در سال ۲۰۱۸ گوگل تقریبا ۱.۲ میلیون صفحه، بیش از ۲۲۰۰۰ اپلیکیشن و نزدیک به ۱۵۰۰۰ سایت در شبکه ی تبلیغاتی خود برای نقض قوانین مربوط به محتوای غیر واقعی ، نفرت انگیز و کم کیفیت را حذف کرد. معمولا لینک آگهی های وبلاگ ها به صورت زیر درسایت ها نمایش داده میشود : در ابتدای سایت ها ، در انتها ،و در گوشه های راست و چپ ، و در بین نظرات ، در میان محتوای سایت ها که بسته به سلیقه تبلیغ دهنده دارد با انتخاب لینک ها به صفحه وبلاگ ما متصل میشوند. برای اطلاعات بیشتر از لینک زیر استفاده کنید تا جزئیات دقیق آگهی ویژه را مطالعه فرمایید .

حالا که همچین فضایی در دسترس است برند ها و کسب و کارهای مختلف به فکر این می افتند که چگونه در اینترنت حضور داشته باشند؟ اگر هنوز تصمیم به راه اندازی پت شاپ اینترنتی نگرفتهاید، بهتر است بیشتر روی این مسئله فکر کنید. برای اینکه تبلیغات گوگل برای شما ارزشمند باشد، بهتر است به مواردی که به قابلیتهای گوگل ادز را بیشتر میکند، توجه کافی داشته باشید. کافی است در سایت در خواست مشاوره رایگان بدهید یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۶۲ تماس بگیرید. کارشناسان ما برای مشاوره رایگان، باتوجه به اطلاعاتی که ثبت کرده اید با شما تماس خواهند گرفت. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا باید از افزونه شماره تماس در تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟ نمره کیفیت شما نشان میدهد که تعیین رتبهبندی تبلیغات توسط گوگل چطور بوده است. در این بخش به صورت پیش فرض همه مخاطبان اکانت ادوردز نشان داده می شوند. اگر نمی دانید که سئو چیست کلیک کنید، سئو باعث می شود شما با عبارات کلیدی که مخاطبان سرچ می کنند در صدر نتایج جستجو دیده شوید. این روش به شرکتها این امکان را میدهد تا به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند. همچنین اگر فروشگاه پت شاپ اینترنتی دارید، طبیعتاً هزینههای ارتقا و بهینهسازی سایت شما بهمراتب کاهش پیدا میکند.

بهینه سازی یک تبلیغ گوگل ادز به منظور افزایش رتبه در صفحه نتایج جستجوی پرداخت شده به معنای گنجاندن کلمه کلیدی مورد هدف در نسخه تبلیغاتی است. البته این به این منظور نیست که در این شبکه های اجتماعی حضور نداشته باشید بلکه به این مفهوم است که باید استراتژی تبلیغاتی خود را با انتخاب رسانه ای بهتر تغییر بدهید. با وجود تبلیغات کلیکی، هدفمندی در جذب مخاطب برای کسب و کارهای آنلاین خیلی بهتر از قبل شده است. تمام کسب و کارهایی که محصول و خدمات آنها توسط مردم در اینترنت جستجو می شود می توانند وارد رقابت در گرفتن جایگاه بهتر در گوگل شوند. شما میتوانید تمام بودجهٔ خود را در یک روز هزینه کنید و یا آن را به صورت روزانه و تنها در ساعاتی خاص اما برای یک ماه، تداوم دهید. این بستر تبلیغاتی در اکتبر سال 2000 با نام Google Adwords روی صحنه آمد، اما پس از مدتی در سال 2018 بنا به دلایلی تجاری، Google Ads نام گرفت. کافی است اکانت شما در Google Ads شارژ شده و تنظیمات کمپین تبلیغاتی موردنظرتان اعمال شود. برای دستیابی به شرکتهای ایرانی که از داخل کشور نسبت به شارژ اکانت گوگل ادز اقدام میکنند، کافی است که جستجویی در اینترنت انجام دهید و تنها با وارد کردن کلمات کلیدی شارژ اکانت گوگل ادز با شرکتهای زیادی مواجه میشوید که این اقدام را به صورت رقابتی انجام میدهند.

اکثر آگهی های سایت شغلتون به صورت رایگان ثبت و درج شده است اما روش های دیگری هم برای بازدید هرچه بیشتر آگهی شما وجود دارد مانند ثبت آگهی ویژه که از امکانات بسیاری برخوردار است. می باشد که این موارد به دلیل رایگان بودن آگهی انجام نمی شود. این فرایند در واقع میزان مرتبط بودن تبلیغات، تجربه کاربران در صفحات فرود تبلیغ و میزان نرخ کلیک مورد انتظار را تحلیل میکند. اینکه شما باید چه روشی را انتخاب کنید بر می گردد به فاکتورهایی همچون گذشته تبلیغاتی، حال، و اهدافی که در آینده به دنبال آن هستید. اطلاعاتی را از قبیل اینکه آیا شما مقرون به صرفه تر، قابل اعتماد یا قابل اطمینان هستید؟ وی دیجیتال مارکتینگ با بهرهمندی از تیم متخصص و باتجربه در زمینه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه انواع و اقسام خدمات اینترنتی از قبیل طراحی سایت پت شاپ، تبلیغات در گوگل، شبکههای اجتماعی و سئو سایت است.

پس از بررسی قطعاً متوجه میشوید که راه اندازی پت شاپ آنلاین بهمراتب هزینههای کمتری را برای شما به همراه دارد. روزنامه ها، فضاهای خالی شهر به جای دادن امید و ایجاد فضاهای سبز پر شده است از فضای تبلیغاتی و این در حالی است که افزایش این فضاها چالش هایی را هم برای مردم، و هم برای برندها ایجاد کرده است. وبلاگ یکی از روش های است که در آن انواع مطالب گذاشته میشود و انواع مختلفی از وبلاگ ها وجود دارد وبلاگ تبلیغاتی هم یکی از این روش هاست ما میتوانیم هم خودمان وبلاگ درست کنیم برای تبلیغ کردن و هم از وبلاگ هایی که تعداد کاربر زیادی از آن استفاده و بازدید میکنند برای تبلیغات خود از آن بهره مند شویم. برای استفاده از خدمات گوگل ادوردز باید برای خود حساب کاربری شخصی داشته باشید ولی به لیل وجود یک سری محدودیت ها فعلا امکان ایجاد حساب کاربری وجود ندارد راه میانبری وجود دارد که بتوانیم حساب کاربری داشته باشیم مثلا شرکت های وجود دارند که با پرداخت هزینه برای شما حساب کاربری خریداری میکنند و اطلاعات آن (رمز ،نام کاربری و…) به شما می دهند شما برای استفاده از گوگل ادوردز باید فیلتر شکن تهیه کنید فیلتر شکن هایی که فقط از یک کشور حمایت میشود و به آن متصل است در این صورت مشکلی به وجود نمی آید .

در ادامه به بررسی جزئیات مربوط به تأثیرگذارترین روشهای بالا بردن نرخ ترافیک در سایتهای اینترنتی میپردازیم. می خواهید بدانید بهترین روشهای تبلیغات اینترنتی کدامند و باید کدام را انتخاب کنید؟ سئو یک انتخاب هوشمندانه است و یک سرمایه گذاری است که به عنوان یکی از بهترین روشهای تبلیغات اینترنتی انتخاب می شود. Create a campaign without a goal’s guidance: اگر اطمینان ندارید که کدام گزینه برای هدف تبلیغات شما مناسب است این گزینه بهترین انتخاب است چون در آینده می توانید کمپین خود را هدف گذاری کنید. گوگل ادوردز از زیر ساخت شبکه گوگل است که تبلیغ کنندگان با انجام سرمایه گذاری و تمرکز روی کلمات کلیدی میتوانند به نتیجه مطلوب برسند در سایت گوگل مهم ترین نکته هر تبلیغ کلمات کلیدی است که با جست و جوی آن کلمات کلیدی به تبلیغات ما برسند پس انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با موضوع ما اثر بسیار مهمی روی موفقیت آن تبلبغ دارد در غیر این صورت نتیجه عکس میدهد . کارشناسان ما در نوین مارکتینگ بر روی افزایش نرخ تبدیل تمرکز دارند تا کمپینهای مشتریان، بیشترین سوددهی را داشته باشند. اما اگر هنوز در خصوص تبلیغ پت شاپ سؤال یا ابهامی دارید، همکاران ما در وی دیجیتال مارکتینگ آمادهاند تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

3- بنابر گزارشهایی که توسط گوگل منتشر شده است، نرخ بازگشت سرمایه در تبلیغات گوگل چیزی نزدیک به 250 درصد است. ما انسانها به صورت ناخودآگاه دنیای جدیدی به نام فضای مجازی درست کردیم که بنابر آمارها تقریبا نصف زمان خود را در آن می گذرانیم. به این ترتیب، در زمان درست و منطقی، مخاطب با تبلیغ شما روبرو میشود و شما به مخاطب خود میرسید. در بازاریابی شبکه های اجتماعی برای دیده شدن و افزایش فروش از انواع تبلیغات گوگل استفاده میشود. دیده شده که خیلی از کسب و کارها یک محتوا ایجاد کرده و در تمامی شبکه های اجتماعی انتشار می دهند که این کاملا اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید