با Combin اکانت اینستاگرام فروشگاه خود را افزایش دهید

برای تقویت تجارت الکترونیک خود در اینستاگرام، Combin Growth و Combin Scheduler را امتحان کنید

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/grow-your-instagram-shop-with-combin/

برای اینکه جستجو را محدودتر و هدفمندتر کنید، می توانید مخاطبانی را بیابید که با پست ها یا کاربران خاصی درگیر شده اند. زیر نظر داشتن کسب و کار رقبا یکی از کلیدهای موفقیت در هر پلتفرمی از جمله اینستاگرام است.

ما وارد #جواهرات می شویم تا پست های افرادی را که آنها را پوشیده اند پیدا کنیم.

شما می توانید یک یا چند هشتگ را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما ممکن است در پست های خود از آنها استفاده کند

علاوه بر امکانات خرید بومی اینستاگرام مانند فروشگاه‌های اینستاگرام، فید، استوری و خرید زنده، خرید از طریق راهنماها، حلقه‌ها، سازندگان، و اکنون حتی خرید DM، توصیه می‌کنیم با Combn Growth نیز به تبلیغ تجارت الکترونیک خود کمک کنید.

6. روی پیدا کردن دکمه.

با مخاطب هدف خود درگیر شوید

در اینجا نحوه یافتن آن با Combin Growth هنگام جستجوی مشتریان بر اساس هشتگ یا مکان آمده است. بیایید وانمود کنیم که نیاز به تبلیغ یک جواهر فروشی کوچک از نیویورک داریم.

  1. Combin Growth را اجرا کرده و باز کنید جستجو کردن برگه
  2. یک تگ مورد علاقه را در آن تایپ کنید هشتگ یا موقعیت مکانی رشته. برای افزودن فیلدهایی برای هدف قرار دادن هشتگ های بیشتر، روی نماد مثبت کلیک کنید.

در اینجا، ما دوباره می توانیم مشخص کنیم که به دنبال آن هستیم زنان، صحبت كردن انگلیسی.

3. دوره زمانی را انتخاب کنید ارسال شده فرم برای مشخص کردن زمان انتشار پست های برچسب گذاری شده.

برای انجام این کار به صورت انبوه، روی پروفایل هایی که می خواهید درگیر شوند کلیک کنید و اقدامی را که ابزار باید انجام دهد انتخاب کنید.

بیایید برخی از کاربرانی را که پیدا کرده ایم دوست داشته باشیم

💡توجه داشته باشید که مرتب سازی بر اساس تعداد فالوورها فقط در صورتی کار می کند که فعال کنید فیلترها و تجزیه و تحلیل پیشرفته در پارامترهای جستجوی شما

کاربرانی که اکانت اینستاگرام تیفانی را با فالوورهای زیادی دنبال می کنند.

💡توجه داشته باشید که جستجو بر اساس بیو مانند جستجوی اینستاگرام عمل می کند، بنابراین بیش از 56 نتیجه به ارمغان نمی آورد و نمی توان آن را به روز کرد.

تجزیه و تحلیل آمار

5. فعال کنید فیلترها و تجزیه و تحلیل پیشرفته قابلیت حذف خودکار کاربران نامربوط و مشخص کردن موارد ترجیحی زبان، جنسیت و دنبال کنندگان / دنبال کنندگان تعداد حساب‌هایی که با کاربر اینستاگرامی که انتخاب کرده‌اید درگیر شده‌اند.

4. روی برگه های مربوط به بخش آمار بالا کلیک کنید و مکان نما را روی هیستوگرام ها و نمودارهای خطی نگه دارید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

4. محدوده را تنظیم کنید دوست دارد و نظرات به حساب می آیند بنابراین، می‌توانید به‌طور خاص داغ‌ترین محتوا، انتشارات کم‌محبوب یا پست‌های نادیده گرفته شده را هدف قرار دهید.

عملکرد Combin به شما امکان بهره برداری را می دهد 3 استراتژی جستجوی اینفلوئنسر:

1. جستجو برای دنبال کنندگان رقبا و لیست های زیر

در مورد ما، این پارامترها ممکن است باشند زن و انگلیسی. تعداد مخاطبان آنها برای ما فرقی نمی کند.

6. فشار دهید جستجو کردن.

کاربرانی که روی پست های اینستاگرام تیفانی کامنت گذاشتند

5. فعال کنید فیلترها و تجزیه و تحلیل پیشرفته قابلیت حذف خودکار کاربران نامربوط و مشخص کردن زبان، جنسیت، و اندازه مخاطب (پیروان و فالوورها حساب می شود) از حساب هایی که پست های برچسب گذاری شده را منتشر کردند.

4. نام کاربری حساب را وارد کنید کاربر رشته.

💡توجه داشته باشید که Combin Growth فقط داده‌های مربوط به اقدامات پردازش شده در Combin را ردیابی می‌کند و اطلاعاتی درباره لایک‌ها، نظرات، دنبال‌کردن‌ها و لغو فالو‌هایی که از طریق برنامه‌های شخص ثالث و مستقیماً از طریق اینستاگرام انجام می‌شوند جمع‌آوری نمی‌کند. تمام اطلاعات داده شده در قسمت پایین برگه آمار فقط تعاملات پردازش شده از طریق Combin Growth را پوشش می دهد.

پست ها و داستان ها را برای انتشار خودکار برنامه ریزی کنید

Combin Growth به شما امکان می دهد همه افراد را هدف قرار دهید – فالوورها، فالوورها، لایک کننده ها و نظردهندگان هر حساب کاربری عمومی یا قابل دسترس اینستاگرام.

⚡️ترکیب Scheduler را تا زمانی که محتوای شما در اینستاگرام زنده شود راه اندازی کنید. اگر ظاهر پنجره Scheduler باز شده شما را آزار می دهد، به جای خروج از برنامه، برنامه را در پس زمینه در حال اجرا بگذارید.

پس از اینکه مخاطبان هدف خود را پیدا کردید، می توانید شروع به تعامل با آن کنید. در Combin Growth، می‌توانید داستان‌های کاربران را از نتایج جستجویی که از اقدامات بالا دریافت می‌کنید، لایک کنید، نظر دهید، دنبال کنید و مشاهده کنید.

نتایج جستجوی ترکیب #جواهرات + مکان نیویورک – مخاطبان هدف بالقوه ما

از طرف دیگر، می‌توانید پست‌های پرطرفدار را پیدا کنید و تأثیرگذاران را از بین نویسندگان انتخاب کنید.

  1. باز کن جستجو کردن برگه
  2. انتخاب جستجوی پست ها، هشتگ(ها) یا مکان(های) مربوط به کسب و کار خود را وارد کنید و تاریخ پست و شماره نتایج جستجو را مشخص کنید.
  3. مرتب سازی نتایج با تعداد لایک/کامنت و نمایه های آپلودکنندگان پست ها را جستجو کنید. هنگام انتخاب اینفلوئنسر به موارد زیر توجه کنید:
  • مطمئن شوید که یک شخص واقعی حساب را مدیریت می کند. حساب یک اینفلوئنسر بالقوه نباید هرزنامه به نظر برسد. روی کیفیت تصویر، زبان، زیرنویس ها و توضیحات حساب تمرکز کنید.
  • اینفلوئنسرها را فقط بر اساس فالوورهای زیادشان انتخاب نکنید. همیشه به معنای موفقیت نیست + به راحتی می تواند فقط ارتشی از ربات ها باشد. به منظور جلوگیری از برخورد با مورد دوم، تعداد انگشت شماری از پست ها را بررسی کنید و ببینید که حساب به طور میانگین چند نظر دریافت می کند – هر چه نرخ زیر بزرگتر باشد، طبیعتاً نظرات بیشتری باید وجود داشته باشد. حواستان به حساب‌های مخدوش با فالوورهای زیاد و کامنت‌های تک تا بدون نظر در زیر پست‌هایشان باشد.

3. جستجو بر اساس بیوگرافی حساب ها

در اینجا مجموعه ای از راهنماهای کوتاه وجود دارد که به شما کمک می کند تا مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام پیدا کنید، با آن تعامل کنید، مخاطبانی را که با رقبای شما تعامل داشته اند را شناسایی کنید، تلاش های شما را تجزیه و تحلیل کنید و محتوای اینستاگرام را برای انتشار خودکار برنامه ریزی کنید.

مخاطبان هدف اینستاگرام خود را با رشد ترکیبی پیدا کنید

این استراتژی به شما امکان می دهد پیروان رقبای خود را پیدا کنید که فالوورهای زیادی دارند و می توانند تأثیرگذاران مرتبط شما باشند. برای پیدا کردن آنها، این کار را انجام دهید:

  1. باز کن جستجو کردن برگه
  2. انتخاب جستجوی کاربر و نام کاربری رقیب را تایپ کنید و آخرین زمان فعالیت دنبال کنندگان/نظردهندگان و شماره نتایج جستجو را مشخص کنید.
  3. پس از گرفتن نتایج، مرتب سازی آنها را بر اساس تعداد فالوورها یا تعداد فالوورهای مورد نیاز را قبل از جستجو تنظیم کنید.

Combin Scheduler یک برنامه ریز محتوای اینستاگرام رایگان است که به شما کمک می کند فرآیند تولید محتوای خود را با خودکارسازی انتشار رسانه اینستاگرام ساده کنید. این ابزار می‌تواند به‌طور خودکار استوری‌ها، پست‌ها و محتوای اینستاگرام را دقیقاً در زمانی که رسانه را برای پخش زنده تنظیم می‌کنید ارسال کند.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  1. در نوار منو، کلیک کنید ابزار و انتخاب کنید اولویت ها.
  2. تنظیم را فعال کنید زمانی که Combin Scheduler بسته است، آن را در پس‌زمینه اجرا کنید. پس از آن، با کلیک بر روی X برای خروج از آن، Scheduler به حداقل می رسد.

💡می توانید از این دو فیلد به صورت همزمان استفاده کنید.

مراحل زیر را برای برنامه‌ریزی پست‌ها در حساب اینستاگرام خود دنبال کنید:

  1. Combin Scheduler را نصب کنید. برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است.
  2. وارد حساب اینستاگرام خود در Scheduler شوید.
  3. پس از ورود به سیستم، کلیک کنید داستان ها یا نوشته ها در گوشه سمت چپ بالای برنامه
  4. کلیک اضافه کردن داستان جدید یا افزودن پست جدید در پایین پنجره برنامه برنامه ریزی محتوای خود را شروع کنید.
در اینجا نحوه اضافه کردن یک پست جدید برای پخش زنده در Combin Scheduler آمده است
  1. تصاویر را بکشید و رها کنید یا کلیک کنید عکس را انتخاب کنید برای انتخاب تصاویر آپلود انبوه برای داستان ها در دسترس است.
  2. تاریخ و زمان ارسال را انتخاب کنید. زمانبند با منطقه زمانی سیستم عامل شما همگام می شود.
  3. کلیک اکنون پست کنید. رسانه شما در زمان مقرر منتشر خواهد شد.

اینفلوئنسر مارکتینگ بخش مهمی از استراتژی رشد رسانه های اجتماعی است. مردم به اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود اعتماد می کنند و چیزهایی را می خرند که با رغبت بیشتری تبلیغ می کنند.

حتی قبل از شروع کار بر روی بازاریابی اینستاگرام خود، باید بدانید که می خواهید برای چه کسانی محتوا تولید کنید و چه کسانی را دنبال کننده خود می بینید.

با Combin Growth می توانید مخاطبان رقبای خود یا هر اکانت اینستاگرام دیگری را بیابید و جذب کنید.

وقتی این کاربران را پیدا کردید که با رقیب شما درگیر شده‌اند، می‌توانید شروع به تعامل با آنها کنید: داستان‌ها را انتخاب کنید و لایک کنید، نظر دهید، دنبال کنید، و داستان‌ها را مشاهده کنید.

اینفلوئنسرهای مرتبط را پیدا کنید

حساب‌های موجود در بالای لیست می‌توانند تأثیرگذاران بالقوه شما باشند – برای اطلاعات بیشتر نمایه‌های آن‌ها را بررسی کنید و اگر برای تبلیغ محصول شما مناسب به نظر می‌رسند، درباره جزئیات مشارکت‌های احتمالی با آن‌ها تماس بگیرید.

جستجو برای اینفلوئنسر مناسب اینستاگرام کار آسانی نیست، اما Combin Growth در زمان صرفه جویی می کند و به شما کمک می کند تا تعداد زیادی اینفلوئنسر بالقوه را پیدا کنید.

در اینجا به این صورت است:

  1. Combin Growth را اجرا کرده و باز کنید جستجو کردن برگه
  2. انتخاب کنید کاربران نوع جستجو در بالای پنجره برنامه.
  3. کلیک کنید بر روی جستجو بر اساس را وارد کنید و مشخص کنید که آیا می خواهید پیدا کنید دنبال کنندگان، پیروان، لایک کننده ها یا نظر دهندگان.
نام رقیب خود را وارد کنید و مخاطب را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم انتخاب کنید لایک کننده ها و نظر دهندگان – این مخاطبان فعال هستند.

سپس Combin Growth این اقدامات را برای انجام در فواصل زمانی برنامه ریزی می کند، بنابراین روشی را که یک انسان ممکن است انجام دهد، نه نرم افزار، تقلید می کند.

مخاطبی را پیدا کنید که با رقبای شما درگیر باشد

Combin Growth آمار اکانت اینستاگرام را ارائه می دهد. در اینجا نحوه ردیابی رشد فالوورهای اینستاگرام و دریافت اطلاعات مهم دیگر با این برنامه آمده است:

  1. Combin Growth را اجرا کنید.
  2. باز کن آمار برگه
  3. دوره زمانی که می خواهید داده ها را در گوشه سمت راست بالا ببینید را تغییر دهید. روی آن کلیک کنید و دوره ترجیحی را انتخاب کنید: هفته گذشته، 30 روز گذشته یا ماه قبل.
دو بخش در برگه آمار نمایش داده می شود. بخش بالایی حاوی اطلاعاتی درباره تعداد فالوورهای حساب اینستاگرام و نرخ رشد و همچنین اقدامات دریافتی است: تعداد لایک ها، نظرات، فالوورهای جدید و از دست رفته. پایین ترکیب فعالیت بخش عملکردهای نتیجه را برای فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن برنامه پردازش شده از طرف حساب اینستاگرام شما نمایش می دهد.

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: چگونه یک استراتژی بازاریابی تاثیرگذار ایجاد کنیم؟

استراتژی دیگری که می توانید استفاده کنید جستجوی کلمات کلیدی خاصی است که تأثیرگذار بالقوه باید در بیو خود داشته باشد.

  1. باز کن جستجو کردن برگه
  2. را انتخاب کنید جستجوی کاربران
  3. جستجو بر اساس را انتخاب کنید بیوگرافی. یک عبارت کلیدی تایپ کنید که اینفلوئنسر بالقوه باید در نمایه خود داشته باشد، بسته به زمینه کسب و کار و موقعیت مکانی شما (در مورد ما، ما باید اینفلوئنسرهای مد را جستجو کنیم، بنابراین وارد روش).
اینفلوئنسرهایی که می توانند به ما در تبلیغ برند جواهرات کمک کنند

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: چگونه یک بریف برای همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام تهیه کنیم.

4. حساب‌هایی را که پیدا می‌کنید مرتب کنید و فیلتر کنید و مکان‌نما را روی نمایه‌های آن‌ها نگه دارید تا اطلاعات بیشتری را ببینید (متن بیو، زبان و جنسیت آن‌ها).

دیدگاهتان را بنویسید