مردم دوست دارند اولین کسانی باشند که معاملات و جزئیات آبدار را دریافت می کنند. این را به سود خود استفاده کن.
همچنین میتوانید از حلقههای جذاب اینستاگرام یا پستهای چرخ فلک برای برانگیختن کنجکاوی بیشتر در مورد محتوای ایمیل خود استفاده کنید.
به عبارت دیگر، انگیزه یا پاداشی را که همه به احتمال زیاد بخواهند ارائه ندهید. اگر دوره های آنلاین می فروشید، برای مثال، یک کتاب الکترونیکی در مورد نکاتی در مورد نحوه ایجاد دوره، انگیزه بهتری نسبت به کارت هدیه آمازون است. با اولی، این احتمال وجود دارد که کسانی که در لیست ایمیل شما مشترک می شوند یا فالوور اینستاگرام شما می شوند، از شما خرید کنند (به هر حال آنها قبلاً به دوره های آنلاین علاقه مند هستند).
5. از استوری ها و نظرسنجی های اینستاگرام برای جمع آوری بازخورد از مشترکین ایمیل استفاده کنید
نوشته شده توسط اوون بیکر
اینها مشخصات جمعیتی افراد علاقه مند به محتوای اینستاگرام شما است. بنابراین، بر اساس این دادهها، وقتی محتوای ایمیل ایجاد میکنید، احتمالاً یک کمپین ایمیل برای کسانی از ایالات متحده، یکی برای کسانی در استرالیا، یکی از کسانی که در هند هستند و غیره خواهید داشت.
3. محتوا را به صورت متقابل تبلیغ کنید
بنابراین، سوال این است: از کدام پلتفرم بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده کنید؟
میتوانید یک مسابقه یا برنامه هدیه اینستاگرامی اجرا کنید، سپس آن را با مشترکین ایمیل خود به اشتراک بگذارید و آنها را تشویق کنید تا به آن بپیوندند. ببینید Snif چگونه این کار را با دکمه فراخوانی «برو به اینستاگرام ما» در زیر انجام می دهد.
مسابقات ساده عکس یا هشتگ بسته به ماهیت برند شما کارساز خواهد بود. فقط مطمئن شوید که دستورالعمل های مربوط به هر مسابقه یا جایزه را به وضوح تنظیم کرده اید.
این استراتژی از دو جهت به شما کمک خواهد کرد. ابتدا، مزایای مشترکین موجود از ایمیل های خود را خواهید آموخت. در مرحله دوم، می توانید از بازخورد مثبت به عنوان اثبات اجتماعی برای جذب مشترکین بالقوه استفاده کنید. میتوانید این استوریها را با نظرات مثبت در مورد محتوای ایمیل خود در صفحه اینستاگرام خود نیز برجسته کنید.
در آستانه نزدیک شدن
با این استراتژی می توانید به چندین چیز دست پیدا کنید. مشترکین ایمیل می توانند در اینستاگرام با شما ارتباط برقرار کنند و در آنجا می توانند نظرات خود را بگذارند و به دلخواه DM ارسال کنند. همچنین، فالوورهای اینستاگرام می توانند در ایمیل های شما مشترک شوند تا بتوانند اطلاعات عمیقی در مورد برند شما دریافت کنند.
با حدود 1.35 میلیارد کاربر در این پلتفرم بصری، مطمئن هستید که مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد.
هنگامی که کاربران فعال روی پیوند کلیک می کنند، اولین چیزی که می بینند درخواست ثبت نام در خبرنامه های ایمیل است:
فقط روی منوی پروفایل اینستاگرام خود کلیک کنید و به “Insights” بروید. اینجاست که داده هایی را می بینید که می توانند برای کمپین های بازاریابی ایمیلی شما مفید باشند.
به طور کلی، ایده پشت تبلیغات متقابل این است که به مخاطبان خود اطلاع دهید که می توانند به برند شما در پلت فرم مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
4. اعلام مسابقات و پیشنهادات اینستاگرام از طریق ایمیل و بالعکس
در پست اینستاگرام بالا، رسانه Uptown Girl روشن می کند که مشترکین منابع، لیست پخش و دانلود رایگان دریافت خواهند کرد. رسانه Uptown Girl همچنین اشتراک در لیست ایمیل خود را برای فالوورهای اینستاگرام خود آسان می کند. آنها مجبور نیستند فرم های طولانی را پر کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که یک پیام خصوصی یا آدرس ایمیل خود را برای شرکت ارسال کنند.
می توانید از اینستاگرام برای افزایش لیست ایمیل خود استفاده کنید. فقط از بیو اینستاگرام خود استفاده کنید تا افراد بیشتری بتوانند مشترک شوند و ایمیل های بازاریابی شما را دریافت کنند. پیوند فرم ثبت نام باید در بیو قرار گیرد زیرا احتمالاً یکی از اولین چیزهایی است که مردم می بینند.
به عنوان مثال، مرکز مراقبت از پوست شهری، تیزرهای ایمیلی را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد. اینها به جذب مخاطبان هدف کمک می کند تا برای محتوای کامل مشترک شوند.
برای اینکه این استراتژی کار کند، به یاد داشته باشید که چیزی ارزشمند و مناسب برای اهداف برند خود ارائه دهید. به یاد داشته باشید که هدف نهایی شما به عنوان یک شرکت، ایجاد فروش است. بنابراین، شما باید افراد مناسب را به کانال های اینستاگرام و ایمیل خود جذب کنید. اینها باید افرادی باشند که تمایل بیشتری به خرید از شما دارند.
اینستاگرام یکی از پلتفرم های رسانه اجتماعی است که می توانید از آن برای ایجاد آگاهی بیشتر برای کسب و کار خود و رشد برند خود استفاده کنید.
پاسخ؟ هر دو. میتوانید قدرتهای بازاریابی اینستاگرام و ایمیل مارکتینگ را برای افزایش تلاشهای بازاریابی خود ترکیب کنید. با این اوصاف، در اینجا پنج نکته بیخطر برای بازاریابی ایمیلی در اینستاگرام وجود دارد که باید دنبال کنید.
1. آدرس های ایمیل را از فالوورهای اینستاگرام جمع آوری کنید
برای جمعبندی، ایمیلها را از طریق حساب اینستاگرام خود جمعآوری کنید، این ایمیلها را بر اساس علایق تقسیمبندی کنید و محتوا را تبلیغ کنید. شما همچنین باید مسابقات را اجرا کنید و در یک پلتفرم انگیزه ارائه دهید، سپس آن ها را در دیگری اعلام کنید. در نهایت، از استوری ها و نظرسنجی های اینستاگرام برای جمع آوری بازخورد از مشترکین ایمیل استفاده کنید.
اینستاگرام دارای ویژگی هایی است که می توانید از آنها برای جمع آوری این بازخورد از مشترکین ایمیل خود استفاده کنید.
این یک راه عالی است، نه فقط برای تبلیغ محتوای اینستاگرام، بلکه برای جذب فالوور اینستاگرام نیز.
همچنین می توانید پیشنهادات ایمیلی را به فالوورهای اینستاگرام خود اعلام کنید. در اینجا یک مثال خوب از Uptown Girl Media است.
Owen Baker یک بازاریاب محتوا برای Voila Norbert، یک ابزار تأیید ایمیل آنلاین است. او بیشتر دهه گذشته را به صورت آنلاین برای طیف وسیعی از شرکت های بازاریابی گذرانده است. زمانی که او مشغول نوشتن نیست، می توانید او را در آشپزخانه بیابید که به غذاهای جدید تسلط دارد.