می توانید از اینستاگرام برای افزایش لیست ایمیل خود استفاده کنید. فقط از بیو اینستاگرام خود استفاده کنید تا افراد بیشتری بتوانند مشترک شوند و ایمیل های بازاریابی شما را دریافت کنند. پیوند فرم ثبت نام باید در بیو قرار گیرد زیرا احتمالاً یکی از اولین چیزهایی است که مردم می بینند.
ترکیب اینستاگرام و بازاریابی ایمیلی میتواند به شما کمک کند تا تلاشهای بازاریابی خود را افزایش دهید و به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و با آنها درگیر شوید. نکات بازاریابی ایمیلی اینستاگرام را یاد گرفتید که می تواند به شما کمک کند تا پلتفرم ها را به طور موثر به حداکثر برسانید.
همچنین می توانید آنها را وادار کنید که در مورد ایده هایی که از خبرنامه شما با آنها کار می کنند رای دهند.
این استراتژی از دو جهت به شما کمک خواهد کرد. ابتدا، مزایای مشترکین موجود از ایمیل های خود را خواهید آموخت. در مرحله دوم، می توانید از بازخورد مثبت به عنوان اثبات اجتماعی برای جذب مشترکین بالقوه استفاده کنید. میتوانید این استوریها را با نظرات مثبت در مورد محتوای ایمیل خود در صفحه اینستاگرام خود نیز برجسته کنید.
در آستانه نزدیک شدن
از آنجایی که اینستاگرام به شما اجازه می دهد فقط یک لینک در بیو خود داشته باشید، می توانید از ابزارهای اشتراک گذاری لینک مانند Linktree یا Lnk.bio استفاده کنید تا جایی برای لینک های بیشتری داشته باشید.
همچنین میتوانید از حلقههای جذاب اینستاگرام یا پستهای چرخ فلک برای برانگیختن کنجکاوی بیشتر در مورد محتوای ایمیل خود استفاده کنید.
اینستاگرام دارای ویژگی هایی است که می توانید از آنها برای جمع آوری این بازخورد از مشترکین ایمیل خود استفاده کنید.
جمع آوری بازخورد نه تنها به شما در تعامل با مخاطبان کمک می کند. همچنین یکی از راههای درک بهتر مخاطبان و رفع نیازهای آنها است. این بازخوردی است که میتوانید برای بهبود استراتژی محتوای خود استفاده کنید، اگر به تولید محتوای وابسته نیز علاقه دارید.
به عنوان مثال، برخی از فالوورهای اینستاگرام شما ممکن است ویدیوها را بیشتر از پست ها دوست داشته باشند. دیگران ممکن است پست های طولانی را به اینفوگرافیک ترجیح دهند. این می تواند ایده ای از انواع محتوای ایمیلی که باید ارسال کنید نیز به شما بدهد.
فقط روی منوی پروفایل اینستاگرام خود کلیک کنید و به “Insights” بروید. اینجاست که داده هایی را می بینید که می توانند برای کمپین های بازاریابی ایمیلی شما مفید باشند.
اما چرا تقسیم بندی لیست ایمیل مهم است؟ تقسیم بندی لیست ایمیل به شما کمک می کند اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما ایمیل هایی را دریافت می کنند که به آنها علاقه مند هستند.
این یک راه عالی است، نه فقط برای تبلیغ محتوای اینستاگرام، بلکه برای جذب فالوور اینستاگرام نیز.
اکنون که این نکات را می دانید، ادامه دهید و آنها را امتحان کنید. به زودی از مزایای بازاریابی بهره مند خواهید شد. موفق باشید!
درباره نویسنده
به محصولات یا موضوعات خاصی که بیشترین لایک، کامنت و اشتراک گذاری را ایجاد می کنند توجه کنید و از این اطلاعات برای بخش بندی لیست ایمیل خود استفاده کنید. به قالب محتوایی که آنها ترجیح می دهند نیز نگاه کنید.
بنابراین، سوال این است: از کدام پلتفرم بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده کنید؟
هنگامی که کاربران فعال روی پیوند کلیک می کنند، اولین چیزی که می بینند درخواست ثبت نام در خبرنامه های ایمیل است:
میتوانید از اینستاگرام برای جمعآوری دادههایی که برای بخشبندی فهرست ایمیلهایتان نیاز دارید، استفاده کنید. فقط در مورد آن فکر کن. افرادی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند به احتمال زیاد همان افرادی هستند که در لیست ایمیل شما مشترک شده اند (تاکید بر “احتمال بیشتر”). بنابراین، میتوانید از دادههایی که میتوانید در مورد مخاطبان اینستاگرام خود بیاموزید، برای تقسیمبندی لیست ایمیل خود نیز استفاده کنید. این یکی از نکات بازاریابی ایمیلی در اینستاگرام است که ارزش اجرای آن را دارد.
توجه داشته باشید که هنگام جمع آوری آدرس های ایمیل، باید به مخاطبان خود اطلاع دهید که چرا اطلاعات آنها را می خواهید و از داده های شخصی آنها سوء استفاده نمی شود. در حالت ایدهآل، شما همچنین باید پیوندی به خطمشی رازداری خود در فرم ثبتنام داشته باشید تا سرنخها در مورد به اشتراک گذاشتن ایمیلها و سایر جزئیات خود با شما احساس امنیت کنند.
بازاریابی ایمیلی نیز یکی از ابزارهای بازاریابی قدرتمند است. برای هر 1 دلاری که برای بازاریابی ایمیلی خرج می کنید، می توانید انتظار بازگشت سرمایه 40 دلاری داشته باشید. ایمیل به شما کمک می کند ارزشی را که از کسب و کار شما به دست می آورند به مشتریان یادآوری کنید.
میتوانید در مورد خبرنامههای خود استوری اینستاگرام ایجاد کنید و به مشترکین اجازه دهید بازخورد خود را به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، داستانهای کاردستی را در قالب یک پرسشنامه با استفاده از برچسب نظرسنجی بسازید. مثال زیر را ببینید:
همچنین می توانید پیشنهادات ایمیلی را به فالوورهای اینستاگرام خود اعلام کنید. در اینجا یک مثال خوب از Uptown Girl Media است.
مسابقات ساده عکس یا هشتگ بسته به ماهیت برند شما کارساز خواهد بود. فقط مطمئن شوید که دستورالعمل های مربوط به هر مسابقه یا جایزه را به وضوح تنظیم کرده اید.
اینها مشخصات جمعیتی افراد علاقه مند به محتوای اینستاگرام شما است. بنابراین، بر اساس این دادهها، وقتی محتوای ایمیل ایجاد میکنید، احتمالاً یک کمپین ایمیل برای کسانی از ایالات متحده، یکی برای کسانی در استرالیا، یکی از کسانی که در هند هستند و غیره خواهید داشت.
3. محتوا را به صورت متقابل تبلیغ کنید
پاسخ؟ هر دو. میتوانید قدرتهای بازاریابی اینستاگرام و ایمیل مارکتینگ را برای افزایش تلاشهای بازاریابی خود ترکیب کنید. با این اوصاف، در اینجا پنج نکته بیخطر برای بازاریابی ایمیلی در اینستاگرام وجود دارد که باید دنبال کنید.
1. آدرس های ایمیل را از فالوورهای اینستاگرام جمع آوری کنید
با این استراتژی می توانید به چندین چیز دست پیدا کنید. مشترکین ایمیل می توانند در اینستاگرام با شما ارتباط برقرار کنند و در آنجا می توانند نظرات خود را بگذارند و به دلخواه DM ارسال کنند. همچنین، فالوورهای اینستاگرام می توانند در ایمیل های شما مشترک شوند تا بتوانند اطلاعات عمیقی در مورد برند شما دریافت کنند.
به عبارت دیگر، انگیزه یا پاداشی را که همه به احتمال زیاد بخواهند ارائه ندهید. اگر دوره های آنلاین می فروشید، برای مثال، یک کتاب الکترونیکی در مورد نکاتی در مورد نحوه ایجاد دوره، انگیزه بهتری نسبت به کارت هدیه آمازون است. با اولی، این احتمال وجود دارد که کسانی که در لیست ایمیل شما مشترک می شوند یا فالوور اینستاگرام شما می شوند، از شما خرید کنند (به هر حال آنها قبلاً به دوره های آنلاین علاقه مند هستند).
5. از استوری ها و نظرسنجی های اینستاگرام برای جمع آوری بازخورد از مشترکین ایمیل استفاده کنید
نوشته شده توسط اوون بیکر
می توانید محتوای اینستاگرام خود را از طریق ایمیل نیز به اشتراک بگذارید. این دقیقاً همان کاری است که MeUndies انجام می دهد:
Owen Baker یک بازاریاب محتوا برای Voila Norbert، یک ابزار تأیید ایمیل آنلاین است. او بیشتر دهه گذشته را به صورت آنلاین برای طیف وسیعی از شرکت های بازاریابی گذرانده است. زمانی که او مشغول نوشتن نیست، می توانید او را در آشپزخانه بیابید که به غذاهای جدید تسلط دارد.