آموزش جامع ساخت اینستاگرام با شماره تلفن صفر تا صد آموزش اینستاگرام آکادمی همراه گرام | instaa

سعی کنید که تا حد ممکن است ترکیب اعداد و حروف به منظور ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید. همانطور که پیش از این اشاره داشتیم، ثبت نام در برنامه اینستاگرام به دو طریق قابل انجام است. در اولین روش با استفاده از برنامه اینستاگرام در این شبکه اجتماعی ثبت نام می‌کنید و در روش دوم بدون نیاز به این برنامه و از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود قادر به ثبت نام در اینستاگرام خواهید بود.

  • اطلاعات خودتان درباره استفاده و کار با اپلیکیشن اینستاگرام را بالا ببرید.
  • اولین قدم اینه که مثل تصویر زیر وارد صفحه پروفایل بشیم و بعد روی آیدی یا یوزرنام خودمون کلیک کنیم.
  • اگر قصد دارید که با استفاده از برنامه اینستاگرام نسبت به ثبت نام در این شبکه اجتماعی اقدام کنید، در قدم اول باید اپلیکیشن اینستاگرام را در دستگاه خود دانلود و نصب کنید.
  • البته اگر مرحله مربوط به شماره تماس و یا ایمیل را به طور درست رد کرده باشید، در صورت فراموشی رمز عبور به راحتی می توانید آن را بازیابی کنید.
  • سپس به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و لینک تایید ارسال شده را انتخاب کنید.

لازمه حضور در هر شبکه اجتماعی، داشتن اکانتی در آن شبکه است. اکانت‌ها به‌نوعی هویت افراد در این شبکه‌ها محسوب می‌شوند و قاعدتاً شما نمی‌توانید بدون هویت در جامعه‌ای حضور داشته باشید. ساختن اکانت اینستاگرام کار ساده‌ای است، فقط کافی است مراحلی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را مجله خبری اینستا به‌دقت اجرا کنید. ضمنا در هر مرحله از کار در صورتی که اینستاگرام بخواهد آدرس را در اپلیکیشن اینستاگرام باز کند، نباید این اجازه را به اینستاگرام بدهید و باید آن را Deny کنید. ساخت اکانت با استفاده از شماره موبایل و ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره موبایل و با استفاده از ایمیل.

اپلیکیشن‌هایی برای مدیریت بهتر ایمیل‌ها

بقیۀ اطلاعات موردنیاز برای ساخت اکانت اینستاگرام را وارد کنید. اطلاعات لازم برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام را وارد کنید. 1.6 بقیۀ اطلاعات موردنیاز برای ساخت اکانت اینستاگرام را وارد کنید. 1.5 اطلاعات لازم برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام را وارد کنید. اکنون حساب کاربری اینستاگرام شما آماده استفاده است.

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

اگر در داخل فیس بوک یک حساب کاربری لاگین شده دارید، می‌توانید به کمک این بخش دوستان خودتان در فیس بوک را در اینستاگرام هم دنبال کنید، در غیر این صورت روی گزینه Skip بزنید تا از این مرحله عبور کنید. علاوه بر این با انتخاب گزینه همگام سازی مخاطبین، سایر مخاطبان شما نیز از عضویت شما در اینستاگرام باخبر خواهند شد. در این مرحله اینستاگرام از شما می‌پرسد آیا قصد دارید اکانت جدیدی بسازید یا وارد حساب‌هایی بشوید که از قبل ساخته‌اید. خب برای ساخت اکانت جدید باید روی گزینه ایجاد حساب جدید یا Create New Account کلیک کنید. اولین روش برای ثبت نام و ورود به دنیای جذاب اینستاگرام؛ خود اپلیکیشن اینستاگرام است. ما این‌جا مراحل ساخت اکانت را گام به گام توضیح می‌دهیم.

آموزش ساخت اکانت فیک اینستاگرام (به تعداد دلخواه)

این نام در آینده، در بخش ویرایش پروفایل قابل تغییر است. اگر حسابی از قبل دارید و اکنون می‌خواهید به آن متصل شوید. شما می‌توانید با وارد کردن نام کاربری، شماره تماس و یا ایمیل مربوط به آن حساب، به همراه گذرواژه مربوط وارد حساب خود شوید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Change username، نام کاربری یا رمز عبور خود را تغییر دهید.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید