نحوه افزودن لینک به بیو اینستاگرام

اکنون که می دانید چگونه یک لینک در بیو اینستاگرام قرار دهید، بیایید ببینیم چگونه می توانید از آن (یا آنها) استفاده کنید. برای تبلیغ صفحه اینستاگرام و کسب و کار خود به طور کلی:

  1. یک جریان را تبلیغ کنید معامله یا آینده فروش. کاربران را به صفحه‌ای ببرید که می‌توانند به طور انحصاری با پیشنهاد اینستاگرام شما خرید کنند.
  2. اعلام عرضه محصول کاربران را به صفحه ای هدایت کنید که در مورد محصول جدید شما به همراه تاریخ راه اندازی و جزئیات رویداد ویژه می گوید.
  3. بیشتر بگویید نام تجاری شما یا محصول با را در باره صفحه بیو اینستاگرام از نظر کاراکتر محدود است، بنابراین اگر می‌خواهید محصول یا شرکت خود را برجسته کنید، از یک راه‌حل چند پیوندی – بومی یا شخص ثالث – استفاده کنید که یکی از پیوندها صفحه درباره است.
  4. رهبری دنبال کنندگان محصولات پرفروش شما هستند. چندین کتاب پرفروش را انتخاب کنید و مخاطبان خود را به آنها ببرید.
  5. اشتراک گذاری آ پست وبلاگ محبوب یا یکی از آخرین مطالبی که منتشر کرده اید. هر زمان که مقاله، نقد، آموزش یا هر چیز دیگری را منتشر می کنید، پیوند آن را در بیو و استوری های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا خوانندگان بیشتری را ارائه دهید.
  6. بگیر افراد به ویدیو یا پادکستی که می‌خواهید تبلیغ کنید. درست مانند محتوای وبلاگ، ویدیوها، وبینارها یا پادکست های یوتیوب خود را با لینک بیو در بین فالوورهای اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
  7. یک نمونه یا نسخه نمایشی رایگان از محصول خود را ارائه دهید. پیوندی به صفحه‌ای را به اشتراک بگذارید که در آن افراد می‌توانند برای دریافت نمونه یا نسخه آزمایشی رایگان ثبت‌نام کنند. این به شما کمک می کند تا سرنخ های ارزشمندی را بدست آورید، زیرا افراد فرم را با اطلاعات تماس خود پر می کنند.

کمی یکی از محبوب ترین کوتاه کننده های URL در بازار است که به شما امکان می دهد لینک های کوتاه را به صورت رایگان با حداقل مراحل مورد نیاز از شما ایجاد کنید. برای کوتاه کردن URL خود، فقط باید ثبت نام کنید و سپس می توانید تعداد نامحدودی لینک ایجاد کنید. هر زمان که از Bitly استفاده می کنید، به طور خودکار یک صفحه ردیابی و تجزیه و تحلیل برای این پیوند ایجاد می کنید.

بیوگرافی اینستاگرام همچنین اولین چیزی است که مردم هنگام بازدید از پروفایل شما می بینند، بنابراین یک لینک مجهز راهی عالی برای جلب توجه افراد و جذب سرنخ های بیشتر است.

شوربی کوتاه کننده لینک برای اینستاگرام نام دامنه را شبیه به آن می کند shor.by برای استفاده در بیو با این حال، می توانید آن را تغییر دهید و نام دامنه سفارشی خود را جایگزین آن کنید.

علاوه بر این، برخی از کاربران اینستاگرام هنوز یک لینک به کپشن پست خود اضافه می کنند، اما این یک بن بست است: پیوندهای موجود در کپشن قابل کلیک نیستند، بنابراین به جای اضافه کردن آنها به کپشن، باید آنها را به بیو یا استوری اضافه کنند. اگر شما یکی از آنها هستید، استراتژی را تغییر دهید.

در اینجا چگونه به نظر می رسد:

Lnk.Bio

دلیل اینکه نمی توان روی لینک بیو اینستاگرام شما کلیک کرد این است که باید آن را به قسمت بیو پروفایل اینستاگرام خود اضافه کرده باشید، نه به قسمت اختصاصی. پیوندها رشته.

در اینجا ما همچنین نحوه اضافه کردن چندین پیوند بیو و راه های کوتاه کردن آنها را نشان می دهیم.

در صورتی که لینک شما مسدود شد، آن را از بیو اینستاگرام خود حذف کنید تا ممنوعیت برداشته شود.

برای افزودن لینک قابل کلیک به بیو اینستاگرام خود، موارد زیر را انجام دهید:

  1. اپلیکیشن موبایل اینستاگرام خود را باز کنید.
  2. با ضربه زدن روی نماد شخص در پایین سمت راست از نمایه خود دیدن کنید.
  3. ضربه زدن ویرایش نمایه در بالای صفحه نمایش
  4. یک لینک مختصر به وب سایت خود در قالب yourdomain.com در قسمت اضافه کنید پیوندها رشته.
  5. + را فشار دهیدافزودن لینک خارجی. توجه داشته باشید که می توانید حداکثر دو لینک را به صورت بومی در اینستاگرام اضافه کنید.

7. ضربه بزنید انجام شده برای ذخیره بیوگرافی شما

اینستاگرام در حال حاضر به شما امکان می دهد پیوندهای قابل کلیک را به بیو و استوری ها اضافه کنید، که راهی عملی برای جذب ترافیک بیشتر به کانال های شما است – وب سایت، وبلاگ، سایر رسانه های اجتماعی، پادکست ها، کانال یوتیوب و هر پلتفرم دیگری که انتخاب کنید. با توجه به اینکه قبلاً نحوه افزودن پیوند به استوری اینستاگرام را توضیح داده‌ایم، اکنون زمان آن رسیده است که نحوه انجام این کار را با بیو خود نیز بیابید.

علاوه بر این، می‌توانید از پیکسل‌های ردیابی و تجزیه و تحلیل به همراه پیوند کوتاه‌شده استفاده کنید. ارتباط خودکار با مشتریان شما مانند چت، ارسال خودکار ایمیل یا تماس های خودکار نیز در دسترس است.

قبل از ارسال یک URL جدید، اطلاعات مربوط به انواع مجاز و ممنوعه پیوندهای بیو را در بالا بررسی کنید.

6. URL و عنوان را تایپ کنید.

پروفایل اینستاگرام را که می خواهید لینک آن را در اپلیکیشن موبایل کپی کنید باز کنید. سپس روی نماد سه نقطه در بالا ضربه بزنید و انتخاب کنید URL نمایه را از منو کپی کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/add-a-link-to-instagram-bio/

💡پیشنهاد می شود بخوانید: چرا اینستاگرام لینک شما را در بیو مسدود کرد و چگونه آن را برطرف کنید

Lnk.Bo راه حل ساده دیگری برای افزودن چندین لینک به بیو اینستاگرام و ایجاد صفحات فرود برای افزودن لینک های قابل کلیک است. با این راه حل، شما همچنین می توانید لینک خود را در بیو صفحه برای افزایش ارزش برند خود بهینه کنید. این ابزار تقریباً مشابه Linktree عمل می کند.

عملکرد بومی اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام به کاربرانش اجازه نمی‌دهد لینک‌های قابل کلیک را در کپشن اضافه کنند، می‌توانید درست هنگام برنامه‌ریزی پست بعدی یا حتی استوری خود با استفاده از Combin Scheduler، یک لینک سفارشی در بیو خود اضافه کنید.

برای انجام این کار، Combin Scheduler رایگان را باز کنید، روی آن ضربه بزنید نوشته ها، داستان‌ها یا بازنشر را بزنید و فرآیند برنامه ریزی را شروع کنید. یک تصویر را انتخاب کنید، یک مکان را انتخاب کنید، تاریخ و زمان را تنظیم کنید، یک عنوان جذاب با CTA بنویسید و یک پیوند به صفحه فرود اضافه کنید.

لینک تری

فیلد URL را برای مدتی خالی بگذارید. اگر برخی از اقدامات شما به دلیل ممنوعیت محدود شده بود، پیوند جدیدی اضافه نکنید تا زمانی که همه انواع فعالیت ها به طور کامل برای استفاده مجدد برای شما در دسترس قرار نگیرد. اگر فعالیت محدود نشده بود، همچنان توصیه می شود قبل از افزودن پیوند جدید حداقل نیم ساعت صبر کنید.

اگر یک حساب Creator یا Business دارید که سعی می‌کنید آن را تبلیغ کنید، یک پیوند در بیو می‌تواند یک افزونه خوب برای هدایت ترافیک از اینستاگرام به سایر سیستم عامل‌های شما باشد.

اگر اینطور نیست، پس باید مشکل به اصطلاح «لینک زیستی قابل کلیک نیست» باشد که ممکن است به دلایل متعددی رخ دهد:

  • برنامه اینستاگرام شما به آخرین نسخه آپدیت نشده است.
  • اتصال اینترنت قطع شده است.
  • صفحه ای که به آن پیوند می دهید وجود ندارد، نمی تواند به درستی نمایش داده شود یا بارگیری نمی شود.
  • اینستاگرام لینک شما را در بیو مسدود کرد.

پاسخ به اهداف بازاریابی رسانه های اجتماعی شما، از جمله اهداف بازاریابی اینستاگرام بستگی دارد.

با استفاده از این ویژگی، نیازی نیست که پس از انتشار، وقت خود را برای افزودن لینک مورد نیاز به صورت دستی تلف کنید. فقط لینک را در فیلد زیر کپشن تایپ کنید تا به صورت خودکار در بیو اینستاگرام شما ظاهر شود. تغییر دستی پیوند در بیو هر بار که می خواهید ترافیک را به یک صفحه خاص هدایت کنید ممکن است ناراحت کننده باشد، بنابراین این عملکرد به شما کمک می کند.

اینستاگرام در حال حاضر به شما اجازه می دهد تا بیش از یک لینک را در بیو خود مستقیماً در برنامه قرار دهید. فقط شروع به اضافه کردن یک پیوند به طور معمول کنید و حداکثر دو پیوند قرار دهید.

اگر نیاز به اضافه کردن لینک های نامحدود در بیو و سفارشی کردن آنها با تصاویر و آیکون دارید، Linktree یک گزینه کاربردی است. با Linktree می توانید چندین لینک را به طور همزمان اضافه کنید و ترافیک را به طور همزمان به پلتفرم های مختلف هدایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید