قفل درب جلو ساندرو اصلی و ترک خرید قیمت و مشخصات فروشگاه رنو پلاس

قفل درب جلو ساندرو اصلی و ترک خرید قیمت و مشخصات فروشگاه رنو پلاس

کد رهگیری را می توانید از لیست سفارشات خود در حساب کاربری مشاهده نمایید. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. در خودروهای سوپر اسپرت علاوه بر موضوعات قید شده نحوه آینودینامیکی در نظر گرفته خواهد شد.

بسته بندی قطعات به صورت یک لایه فوم یا پلاستیک حباب دار و فوم های لوله ای جهت محافظت از کلاف درب و جعبه قطعه خام می باشد. کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است. پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت ارشاد میباشد. همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. قفسه بازار دخالتی در معاملات ندارد و فقط افراد صاحب جنس را معرفی میکند.

  • این قطعه از جنس آهن و به صورت خام و بدون رنگ در بازار عرضه می شود.
  • درب ساندرو استپ وی رنگ فابریک از روی اتاق های رنگ فابریک کمپانی باز شده و دارای ضمانت کارشناسی رنگ می باشد.
  • پس شما در حال خریدی بیواسطه از افرادی هستید که توسط سامانه اعتبار سنجی شدند.
  • اینستاگرام و کانال تلگرام ما را فراموش نکنید ، لطفا عضو شوید و با اینکار از سامانه حمایت کنید تا با قدرت بیشتری واسطه ها را حذف کند و بتونید از خریدهای دست اول و ارزان تری لذت ببرید.

در این بخش هدف ما برای شما عزیزان اطلاع از قیمت درب جلو راست رنو ساندرو می باشد. ورق های گالوانیزه استفاده شده در این قطعه که یک ورق فولادی می باشد باعث مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی، انعطاف پذیری و رنگ پذیری بالا می باشد. درب جلو ساندرو استپ وی رنگ کوره ای در کوره صنعتی و استاندارد پارس قطعه رنگ آمیزی می شود و از لحاظ ظاهری و خواب و چین رنگ دقیقا مطابق قطعات رنگ فابریک می باشد. قطعات خام درب های رنگ کوره ای از کمپانی ایساکو تهیه می شود که دارای موم و آستر درجه یک و فابریکی می باشد و هیچ گونه محدودیتی در رنگ آمیزی وجود ندارد و تمامی رنگ های مرسوم و سفارشی قابل رنگ آمیزی هستند. قابل ذکر است که هیچ گونه بتونه ای در فرایند رنگ آمیزی قطعات بدنه رنگ کوره ای اسفاده نمی شود. درب جلو ساندرو فوق بصورت خام و آستر شده را میتوانید بصورت کاملا فابریک شرکتی بصورت مستقیم از خرید یدک تهیه کنید.

درب جلو ساندرو وارداتی

لطفا به علت نوسانات قیمت ، برای ثبت سفارش نهایی و کسب اطلاعات در ارتباط با محصول و قیمت ها ، روی گزینه ی “خرید محصول” کلیک کنید و با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید . در انتها ما این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهیم که تمامی کالاها و تمامی سفارشات را با سرعت بالا پردازش و به دست مشتریان عزیز خود برسانیم. تمامی کالاها و خدمات ماشین نو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

قاب روف ریل استپ وی جلو راست

در صورت درخواست رنگ آمیزی محصول مشتری میتواند درب باک یا کد رنگ خودرو را برای فروشگاه ارسال کند تا فروشگاه بصورت سفارشی اقدام به رنگ آمیزی محصول کند . درب های خودرو از قطعاتی می باشد که بسیار در معرض آسیب دیدگی هستند. ضربات وارد شده به این قطعه می توانند باعث تورفتگی و یا ایجاد خط بر روی آنها وند که میتوانید با صافکاری و پولیش آنها را تعمیر کنید.

از بین قطعات بهترین گزینه را انتخاب نمایید و مستقیم با صاحب واقعی قطعه تماس بگیرید. برای خرید عددی قطعات با فروشگاه های تهیه توزیع و تک فروش ها تماس بگیرید. جلو پنجره خودرو ساندرو، قطعه ای است جهت بهبود ظاهر خودرو و در واقع این قطعه موجب خاص شدن سبک خودرو می گردد و در واقع خریداران را به سمت خود جلب می کند. این قطعه نقش مهمی در خنک کردن موتور، به خصوص رادیاتور خودرو دارد…

اگر ضربه وارد شده شدت بالایی داشته باشد درب دیگر قابل تعمیر نخواهد بود و باید آن را تعویض کنید. دسترسی به این قطعه بسیار راحت و آسان می باشد و شما میتوانید آن را در برندها و رنگ های مختلف از بازار سطح شهر و یا فروشگاه آنلاین لوازم یدکی رنو ساندرو تهیه کنید. بهتر است نصب این قطعه را به دست یک تعمیرکار متخصص بسپارید تا خطری خودرو و سرنشین خودرو را تهدید نکند. لوازم یدکی رنو و لوازم جانبی رنو در فروشگاه آنلاین رنوپخش با پایبندی به 3 اصل کلیدی قیمت مناسب، کیفیت بالای قطعات و 5 روز ضمانت بازگشت کالا به کل ایران ارسال می شود و با این تعهد به بزرگترین و کاملترین فروشگاه آنلاین لوازم جانبی و یدکی رنو در ایران مبدل گشته است. درصورتی که قصد خرید درب جلو راست ساندرو را دارید واتساپ پیام بدین , لنگر همکارا با شما تماس خواهند گرفت. ماشین نو با عرضه لوازم یدکی محصولاتِ برندهای مختلف همچون هيوندای، کیا، لیفان، جک، پژو، ایران خودرو ، سایپا، ام وی ام، جیلی، چری، زانتیا، سوزوکی، نیسان، مزدا ، سانگ یانگ، برلیانس، دانگ فنگ، رنو، بسترن، گریت وال، چانگان، ام‌جی، تویوتا، بایک، آلفارومئو، لکسوس، بی وای دی و …

پشتیبان استعلام بگیرید ، یعنی اگر همکار هستید و در اولین خرید میخواهید پولی به حساب فروشنده ها بریزید ، برای اطمینان یه تاییدیه بگیرید تا خیالتان راحت شود و به مشکل نخورید. اینستاگرام و کانال تلگرام ما را فراموش نکنید ، لطفا عضو شوید و با اینکار از سامانه حمایت کنید تا با قدرت بیشتری واسطه ها را حذف کند و بتونید از خریدهای دست اول و ارزان تری لذت ببرید. میدونستید هر کاربر با یه عضو شدنِ رایگان و ساده میتونه در کار خیری بزرگ سهمی داشته باشه. پس از صفحه هایفیس بوک،لینکداین،توییتر،اینستاگراموتلگرامو یاآپاراتسامانه دیدن کنید.

در صورتی که قفسه بازار اطلاعات افراد مورد اعتماد بازار را با لیست قطعاتشان در دسترستان قرار داده است. از جنس فلز و بصورت خام ، بدون رنگ وبا پوشش آستر مشکی رنگ در بازار یافت می شود. فرم و اندازه درب ها در حرکت خودرو بسیار مهم است عبور جریان هوا در مصرف سوخت نقش مهمی ایفا می کند. بعد از خرید از ما با نوشتن نظراتتون، در خرید بعدی کد تخفیف هدیه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید