دوربین مداربسته استعلام قیمت دوربین های مدار بسته الکامپ-امن باش

دوربین مداربسته استعلام قیمت دوربین های مدار بسته الکامپ-امن باش

در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید . در این فروشگاه بهترین مدل های دوربین مداربسته از برند های معتبری از جمله داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، شیائومی ، های لوک و … امروزه وجود سیستم‌های امنیتی و نظارت تصویری در هر مکانی ضرورتی انکار ناپذیر است. اگر قصد تامین امنیت محل کار و زندگی خود را دارید، تمامی فرآیند تهیه تا خرید و نصب دوربین‌های مداربسته خود را به مهندسین گروه یکتاسرویس بسپارید تا به دلخواه ترین نتیجه ی ممکن در کوتاه ترین زمان ممکن برسید. دوربین مداربسته با قابلیت شمارش افراد مدیریت و نظارت را در مکان های شلوغ و پرتردد آسان و هدفمندتر می کند.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE17H0T-IT3FS

دستگاه DVR فیلم را از دوربین دریافت کرده، آن را فشرده می‌کند و سپس تصاویر را برای مشاهده زنده یا مشاهده غیر زنده در ‌‌هارد دیسک ذخیره می‌کند. دوربین مدار بسته از جمله سیستم های امنیتی و نظارتی است که امروزه در همه اماکن خصوصی و عمومی مورد استفاده قرار میگیرد. نام گذاری محصولات شرکت هایک ویژن به دلیل تنوع مدل های بالا پارت نامبرهایی طولانی است که اغلب نام و مشخصات دستگاه در آن ذکر میگردد، تکنولوژی های برتر هایک ویژن انتقال تصویر IP static ،خط عبوری فرضی، تشخیص چهره و سایر امکانات است.

در واقع در دنیای امروزی، وجود حداقل یک دروبین مداربسته برای مراکز اداری یا صنعتی یکی از ملزومات اولیه است. این سیستم ها می توانند پروتکل ONVIF را پشتیبانی نمایند تا در صورت وجود دوربین تحت شبکه بتوان به آن دوربین ها نیز سرویس دهی انجام شود. در دستگاه های ذخیره ساز برخی از امکانات هوشمند سازی نظیر تشخیص چهره، شمارش افراد و ..

دوربین اسپید دام سیم کارتی 4G-LTE UBOX

تارتن دژ آریانا بهترین مرجع برای ارائه دوره های آموزشی دوربین های مداربسته در زمینه راهنمای خرید و نصب دوربین مداربسته به صورت تخصصی است. آیا می دانید در نصب دوربین مداربسته چه مراحلی وجود دارد و از این مراحل کدام ضروریست. با آگاهی از جزئیات هر کدام از این مراحل می توانید بهترین ها را برای نصب دوربین مداربسته تجربه کنید.

شیائومی نیز یکی دیگر از شرکت های سازنده‌ی تجهیزات امنیتی می باشد که دوربین های باکیفیت و با تنوع بالا را به کاربران خود ارائه می فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش دهد. از جمله دوربین های محبوب شیائومی می توان به دوربین بیبی کم آن اشاره کرد. دوربین بیبی کم شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. همچنین قیمت دوربین مدار بسته نوع بیبی کم شیائومی بسیار مناسب می باشد. دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند.

  • کیفیت یک دوربین مدار بسته زمانی اهمیت پیدا می‌کند که در حال نصب و دریافت انتقال تصویر سیستم نظارت تصویری باشید.
  • این پردازنده که معمولا شامل چیپ ست های IMX238 وIMX255 و IMX322 و IMX323 و… می شود.
  • از نظر هزینه نسبت به چیپ Sony از قیمت پایین تری برخوردار است اما از چیپ OV گرانتر می باشد.

این بدان معناست که تمام زوایای چشم تصویر را با یک کیفیت تولید نمی کنند. تصویر در قسمت مرکزی با کیفیت و جزئیات بیشتر و در کناره ها با جزئیات و کیفیت کمتری تولید می شود. در صورتی که این موضوع را مد نظر قرار ندهیم دو چشم انسان بدون حرکت دادن تقریبا یک زاویه 135 درجه ای را به صورت افقی پوشش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید