فرش 700 شانه نقشه پارمیس Carpet, Decor, Rugs-فرش شادرخ

نقشه جدید اسطور فرش ماشینی مقاوم و ضخیم 700 شانه باکیفیت بالا در کارخانه فرش کاشان به قیمت مناسب . این شاخه از فرش ماشینی یعنی ۷۰۰ شانه تبدیلی از ۷۰۰ شانه واقعی قیمت و کیفیت به مراتب پایین‌تری دارد که گاها در فروشگاه‌های نامعتبر، زیاد دیده می‌شود که به عنوان فرش ۷۰۰ شانه واقعی فروخته می فروش فرش ۷۰۰ شانه شوند. پارامترهای بسیاری در انتخاب فرش مناسب موثر است و تنها با یک پارامتر نمی توان انتخاب خوب و مناسبی داشت. از جمله این پارامترها می توان به بودجه وقیمت فرش ماشینی، ضخامت فرش، طرح و نقش فرش، رنگ فرش، دکوراسیون منزل و… فرش های 700 شانه تولید شده شرکت شادرخ از ویژگی خاص و ویژه ای نسبت به دیگر فرش های 700 شانه برخوردار هستند. یکی از مهمترین ویژگی ها این فرش ها استفاده از نخ های مرغوب و باکیفیت در بافت آن است.

فرش طرح پیچک فیلی ۷۰۰ شانه

فرش 700 شانه ضخامت بیشتری نسبت به سایر فرش ها دارد، زیرا از الیاف ضخیم تر و با طول 6 الی 11 میلیمتر بافته شده است. قیمت فرش همیشه یکی از اساسی ترین ملاک اصلی برای خرید میباشد و تاثیر زیادی بر خرید ما دارد. به صورت کلی قیمت فرش های 700 شانه نسبت به فرشهای 1200 شانه و 1500 شانه کمتر میباشند.

قیمت فرش 12 ،9متری و 6متری 700 شانه البته به دلیل نوسانات قیمت دلار قیمت اصلی را تلفنی استعلام بگیرید. زیبا ترین نقشه فرش کاشان ، 2550 تراکم واقعی ، 10 رنگ درجه یک . تعداد رنگ به کار رفته در فرش گل پری و پریوش، 8 رنگ می باشد و جنس نخ به کار رفته در بافت این فرش ها، اکریلیک هیت سِت شده است. خرید فرش به صورت اقساطی برای تمامی محصولات دکتر فرش به راحتی امکان پذیر است. پس شما می توانید فرش 700 شانه را نیز به صورت اقساطی خریداری نمایید. این ضخامت بیشتر فرش های 700 شانه، موجب شده است که نرمی و لطافت بیشتری نسبت به سایر فرش های ماشینی داشته باشند به شکلی که نشستن، استراحت کردن و راه رفتن روی فرش های 700 شانه، لذت بخش باشد .

این رنگ ها در پالت های جدید متفاوت هستند و همان طور که گفته شد طرح های متفاوتی هم رقم زده اند. به طور مثال رنگ های گری (طوسی)، متالیک (دودی – زغالی) و سیلور (نقره ای) این رنگ های جدید را در بر می گیرند. علت نامگذاری این رنگ ها با نام انگلیسی به دلیل ایجاد تمایز با سایر پالت ها و همین طور متفاوت بودن کاربرد این رنگ ها با گذشته است.

به عبارت ساده تر شما برای اینکه تشخیص دهید یک فرش چند شانه است، کافیست آن را برگردانید و سپس از عرض آن با استفاده از متر یا خط کش، یک متر جدا کنید و شروع کنید به شمردن گره های موجود در این یک متر. برای هر خرید، ویژگی های یک محصول به نسبت قیمت آن محصول برای خریدار مهم است. در اینجا مزایای خرید فرش 700 شانه نسبت به قیمت آن را بررسی می کنیم.

مزایا و ویژگی های فرش 700 شانه تراکم 2550 ماشینی کاشان

پیشنهاد می کنیم مطالب دسته های فرش 700 تراکم 2550 و فرش 700 تراکم 3000 را برای اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید. الیاف خاص و منحصر به فرد این فرش نیز از دیگر مزایای آن می باشد که باعث شده است مشتریان خاص خود را داشته باشد. الیاف اکریلیک خود دارای ویژگی خاصی می باشد که باعث مزیت آن نسبت به دیگر جنس ها شده است.

  • پس دقت کنید کهفرش های 700 شانه ماشینیرا به صورت مستقیم از کارخانه و از تولید کننده خریداری کنید.
  • نقشهفرش 700 شانه طرح خشتیبدین صورت است که قاب هایی مستطیلی شکل، مربع و یا لوزی به صورت یکسان و موازی در کنار هم قرار گرفته اند و داخل هر قاب، گل های افشان، گل های شاه عباسی، طرح حیوانات شکارگاه، گلدان های رنگی، بته جقه گل های زیبا، پرنده ها است.
  • پارامترهای بسیاری در انتخاب فرش مناسب موثر است و تنها با یک پارامتر نمی توان انتخاب خوب و مناسبی داشت.
  • در فروشگاه اینترنتی فرش شادرخ تمام محصولات با درج اطلاعات کامل آن ها، به منظور آشنایی بهتر و خرید آسان مشتریان در صفحه هر محصول ارائه شده است.
  • استفاده از نخ‎‌های مرغوب‌تر در بالابردن قیمت فرش 700 شانه 6 متری و یا سایر اندازه‌های آن موثر است.
فرش 700 شانه نقشه پارمیس Carpet, Decor, Rugs-فرش شادرخ

به قطع هر چه تراکم فرش بیشتر گردد، زیبایی و قیمت آن محصول بیشتر می‌گردد؛ به طوری که قیمت فرش 700 شانه تراکم 3000 به نسبت تراکم 2550 و 2700 بیشتر است. در انتخاب و خرید فرش ماشینی، می توان تصمیم های مختلف و متنوعی و حتی گاها متناقضی داشت. بالاخص این روزها که شاهد آن هستیم که فرش های ماشینی در ابعاد و اندازه ها و طرح و نقش ها و شانه و تراکم های مختلفی بافته و به بازار عرضه می شوند، این دشواری در تصمیم گیری دو چندان می شود. از سوی دیگر، رنگ بندی جدید فرش ماشینی هم در این کیفیت به کار می رود.

فرش طرح سوفیا در 5 رنگ زمینه متنوع

بنابراین اگر نقش و نگار و جزئیات آن برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، احتمالا فرش های 1200 شانه یا 1500 شانه انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. فقط باید توجه کنید که در محاسبه تراکم، در نهایت باید عدد به دست آمده را در 3 ضرب کنید. در ادامه در مورد تنوع این دسته از نظر تراکم، توضیحات کامل تری ارائه می کنیم. 2- دارای تراکم 1500 بوده و نسبت به نوع واقعی تراکم پایینتری دارد. اگر فرش آکریلیکی خود را در معرض مواد شیمیایی قلیایی قرار ندهید می‌تواند تا سالیان درازی بدون آسیب دیدن زینت‌بخش منزل شما باشد. ظرافت فرش با بالاتر رفتن شانه آن افزایش پیدا می‌کند، به این معنا که ضخامت آن نیز ظریف‌تر شده و کاهش پیدا می‌کند.

الیاف آکریلیک به‌صورت خالص در کارخانه‌های قالی‌بافی وجود ندارد و بیشتر در ترکیب با پشم استفاده می‌شود. همین موضوع باعث شده تا فرش ماشینی 700 شانه با الیاف آکریلیک نرمی خوبی نیز داشته باشد. یک قالی ظریف با ضخامت کمتر در برابر شرایط محیطی مقاومت کمتری دارد، یعنی شما نمی‌توانید مبلمان سنگین را با وجود ظرافتش روی آن بگذارید اما این امکان برای فرش ماشینی 700 شانه وجود دارد. خاب فرش می تونه از جنس بی سی اف، پلی استر، ورجین، فیلامنت، اکریلیک و یا پشم باشه. میشه گفت که تقریبا هیچ فرش 700 شانه ای از جنس پشم یافت نمیشه و یا بسیار بسیار معدود هست. برای تشخیص جنس نخ هیچ راهی جزء آزمایش نخ در آزمایشگاه وجود نداره.

البته خرید از مجموعه های معتبر که گارانتی کیفیت را به صورت کتبی ارائه می‌دهند خود می‌تواند کمی خیال شما را در خرید راحت تر نماید. در این قسمت به بررسی فرش پریوش و فرش گل پریکه از محبوب ترین فرش های 700 شانه در دکتر فرش محسوب می شوند، می پردازیم . ارتفاع نخ خاب فرش های 700 شانه حداقل 8 و حداکثر 9 میلیمتر است . فرش های 700 شانه در تراکم های مختلفی بافته می شوند که از آن ها می توان به تراکم های 1500، 2100، 2250، 2550، 2700 و 3000 اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید