5 نکته از آبرنگ دات شاپ برای طراحی کارت ویزیت:

همچنین استفاده از طراحی شبکه ای (grid) به بسیاری از طراحان در چیدمان کارت ویزیت کمک می کند. این کار علاوه بر کمک به ترتیب بندی مناسب اطلاعات روی کارت ویزیت باعث می شود طراحی کارت ویزیت کاملا تراز شود.

رنگ برای طراحی شما بسیار اهمیت دارد، به ویژه با توجه به اینکه مردم کارت ویزیت  رنگی را ده برابر طولانی‌تر از استاندارد‌های سیاه و سفید نگه می‌دارند.

اطمینان حاصل کنید که رنگ‌های انتخاب شده به اندازه کافی با اهدافی که در ابتدای پروژه با مشتری خود داشتید مطابقت دارد و تنها رنگ‌هایی را که فکر می‌کنید از نظر شما زیبا و مناسب است را انتخاب نکنید.

  • توجه به عنوان در طراحی کارت ویزیت:
همان طور که در ابتدا گفتیم، وظیفه یک طراح با تحویل فایل طرح تمام نمی‌شود. تا زمانی که چاپخانه از فایل دریافتی راضی نباشد، نتیجه کار نیز رضایت بخش نمی‌شود. چاپخانه‌ها درخواست‌های متفاوتی دارند، بعضی‌ها فرمت PSD درخواست می‌کنند. برخی از آن‌ها با فرمت JPG (JPEG) یا حتی PNG  نیز کار می‌کنند. بهترین کیفیت همیشه فایل با فرمت Tiff است، بنابراین آن را با همین فرمت به چاپخانه تحویل دهید. چون این فرمت، با زبان دستگاه چاپ همخوانی دارد. بنابراین بی‌کیفیتی‌های احتمالی در نسخه‌های JPG (JPEG) ,PNG وجود نخواهد داشت. اما اگر فکر می‌کنید که چاپخانه نسبت به طرح شما وفادار می‌ماند و تغییراتی در آن ایجاد نمی‌کند، بهتر است فایل PSD  را نیز به آن‌ها تحویل دهید.

نام برند: نام فرد یا کسب و کاری که دوست دارید، مردم به آن نام شما را بشناسند.

دیگر اطلاعات: در کارت ویزیت می‌توانید کارهای خلاقانه‌ای انجام دهید. مثلا استفاده از QR کد‌‎ها یکی از این کار‌هاست. اسکن کدهای QR کاربر را فورا به لینکی که مد نظر شماست، وصل می‌‎کند.

  • ذخیره فایل طراحی کارت ویزیت:

در طراحی خود این نکته را درنظر داشته باشید که در ابعاد کوچک کارت ویزیت، طرحتان کاملا خوانا باشد

توجه داشته باشید که رنگ‌هایی که بیشترین توجه را جذب می‌کنند، همیشه با نیازهای مشتری شما مطابقت ندارد. اگر مشتری شما در حال حاضر دارای یک رنگ سازمانی خاص است، قدرت بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر نه، شما باید یک پالت رنگی کاملا جدید را با توجه به مشتری خود طراحی کنید.

تخصص: حوزه کاری و یا تخصص خود را ذکر کنید. سعی کنید از یک کپی رایتر کمک بگیرید، تا برای شما یک اسلوگان یا جمله‌‌ای کوتاه خلق کند.

در طراحی از ترکیب رنگی CMYK استفاده کنید.

برای تهیه بهترین کیفیت چاپ در رزولوشن  300dpi کار کنید

2. اهمیت رنگ بندی در طراحی کارت ویزیت:

در هنگام چاپ کارت ویزیت ،چاپخانه برای برش کارت به 5 میلی متر برای برش احتیاج دارد پس در طراحی 5 میلی متر فضای خالی بگذارید

در انتها امیدواریم با استفاده از این نکات در طراحی کارت های خود به شکلی خاص موفق باشید

اطلاعات تماس: شماره تماس، آدرس، ایمیل، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی از مهمترین‌ها هستند.

کارت ویزیت یکی از اولین راه های تبلیغات است که هر صاحب شغل و کسب و کاری برای اولین تبلیغ خود دنبال یک کارت ویزیت خاص و شیک میگردد. پس با طراحی شیک و استفاده نکاتی که در زیر توسط طراحان کارت ویزیت آبرنگ دات شاپ نوشته شده یک کارت ویزیت خاص و لاکچری و اصولی طراحی کنید تا مشتری ترغیب به نگهداری کارت ویزیت شود همچنین شما می توانید با ورود به سایت آبرنگ دات شاپ از کارت ویزیت های رایگان این سایت استفاده کنید تا بدون هیچ هزینه ای و درکم ترین زمان ممکن صاحب کارت ویزیت جذاب شوید:

  1. سایز کارت ویزیت و مد رنگ آن:

در طراحی کارت ویزیت حتما نام فروشگاه و یا شرکت مورد نظر را بصورت درشت و خواناتر از سایر مطالب بنویسید تا اولین چیزی باشد که چشم بیننده با آن برخورد میکند.

  • محتوای کارت ویزیت:

2 دیدگاه دربارهٔ «5 نکته از آبرنگ دات شاپ برای طراحی کارت ویزیت:;

  1. سلام رفتم سایتشونو دیدم کارای زیادی مخصوصا رایگان داشته . خدایش کارای رایگان همه سایتا از فری پیکه ولی سایتی که معرفی کردین همین آبرنگ دات شاپ خیلی کارای رایگان داشت مرسی بابت معرفی سایتشون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید