صرافی کوکوین KuCoin ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش تکراتو

البته بسته به نوع پیش بینی خود می توانند تا این میزان به سود برسند و احتمال دارد در مواردی نیز زیان کنند. برای کامل‌تر شدن آموزش معامله در صرافی Kucoin لازم است که سفارش استاپ لیمیت را هم مورد بررسی قرار دهیم. این سفارش در صرافی کوکوین یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌هایی است که معامله‌گرها می‌توانند با تکیه بر آن، در شرایط غیر حضوری هم وارد معامله شوند. شما به عنوان معامله‌گر در سفارش Stop Limit می‌توانید از ضرر جلوگیری کنید و به سودآوری بیشتری دست یابید. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، همه‌چیز در ساده‌ترین و واضح‌ترین حالت ممکن وجود دارد. شما می‌توانید در نمودار معاملاتی خود، جفت‌های معاملاتی مورد نظرتان را اضافه کنید و طبق آن‌ها به معامله خود ادامه بدهد.

آموزش انتقال ارز دیجیتال از حساب اصلی به حساب تریدینگ در صرافی Kucoin

صرافی کوکوین KuCoin ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش تکراتو

لذا کاربران ایرانی تنها می‌تواند از خدمات این صرافی بدون انجام احراز هویت استفاده کنند. در باکس اول از شما یک حساب ولت یا کیف پول از شما می‌خواهد. باید به صفحه‌ی وب سایت صرافی ایرانی خود رفته و در آن آدرس را ایجاد کنید. از منوی سمت راست در صرافی نوبیتکس، گزینه‌ی کیف پول من را انتخاب کنید. در قسمت سرچ کوین‌های دیجیتالی، ترون را پیدا کرده و روی گزینه‌ی واریز کلیک کنید. ویژگی‌های مثبت صرافی کوکوینویژگی‌های مثبت صرافی کوکوین باعث جلب توجه تعداد زیادی از افراد علاقه‌مند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده است.

  • در حال حاضر هیچ تاییدی مبنی بر ورشکستگی صرافی کوکوین وجود ندارد.
  • توکن این صرافی با نماد اختصاری KCS، نشان داده می شود که با رشد قیمتی بیش از 700 درصد، در سال های اخیر توجه سرمایه گذاران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.
  • پارس پک، یکی از بهترین هاستینگ‌های ارائه‌دهنده خدمات ابری، ایدئال‌ترین گزینه برای خرید سرور مجازی ترید و کوکوین به‌شمار می‌آید.
  • شما می‌توانید از سه نوع سفارش برای معاملات خود استفاده کنید.
  • بعد از انتخاب توکن مورد نظر خود، کوکوین به شما لیستی از تمامی زوج‌های معاملاتی گوناگونی را که برای این توکن در دسترس وجود دارد، ارائه می‌دهد.

صرافی Kucoin از جمله صرافی‌های امن و معتبر محسوب می‌شود که از اعتبار بالایی مثل پلتفرم‌های بایننس، FTX و غیره برخوردار شده است. البته ناگفته نماند که برای برداشت از حساب، باید مجدداً از شبکه صحیح استفاده و آدرس و مبلغ مورد برداشت را به صورت کامل و واضح مشخص کنید. پس از این که ارزهای دیجیتال مورد نظرتان را به حساب تجاری خود در صرافی کوکوین منتقل کردید، نوبت آن است که برای یک تجارت پُر و پیمان آماده شوید. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب صرافی Kucoin، قابلیت جمع‌آوری انواع حساب‌های مختلف در یک اکانت مشخص است؛ با این قابلیت، عملیات انتقال ارز از یک حساب به دیگری بیش از پیش دلچسب می‌شود.

فعال کردن عبارت امنیتی برای برداشت (Withdrawal Safety Phrase)

برای مشاهده اینکه قبلا چه سفارشات انجام شده (سفارشات گذشته) تب Order history را ببینید. در بخش Basic information اطلاعات اولیه‌ای مانند تصویر پروفایل، نام نمایشی، شماره تماس، محدوده زمانی ، ارز پایه و زبان را انتخاب می‌کنید. اگر ایمیلی در Inbox وجود نداشت، برای اطمینان پوشه Spam را نیز بررسی کنید. عرضه کل ابتدایی این توکن 200 میلیون واحد بوده است اما در زمان نوشتن این مقاله حدود 98 میلیون از 148 میلیون واحد باقیمانده آن در گردش است. کوین Kucoin Token که آن را با نام KCS می‌شناسیم، کاربرد‌های متنوعی دارد اما مهم‌ترین آن این است که به عنوان هدیه به هولدر‌های آن پاداش داده می‌شود.

  • میزان دقیق کارمزد در این صرافی دقیقا به رده شما بستگی دارد.
  • کشور ایران در فهرست تحریم های کشور آمریکا یعنی در فهرست OFAC قرار داده شده است.
  • یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب صرافی ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شود، مقدار کارمزد است.
تب Markets موجودی‌های شما را نشان می‌دهد (این جایی است که رمزارز ارسال/دریافت می‌کنید). هدف اولیه بنیانگذاران ایجاد یک پلتفرم امن و ساده برای تجارت ارزهای دیجیتال برای مردم در سراسر جهان بود. لازمه مقابله با این موضوع، آموزش ارز دیجیتال و یادگیری آن است، با شرکت در دوره آموزشی کریپتو استارتر همیار کریپتو به جواب سریعتری برسید. ✔ یکی از اطلاعات لازم برای ورود به این صرافی وارد کردن ایمیل می باشد که راهنمای وورد به آن در این مقاله ارائه شده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کوکوین ایران ارز دیجیتال لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید