سنیور سئو مطالعه بیشتر: گوگل سرچ کنسول چیست؟

منظور از این بخش در یواست سئو اینه که شما قبلا از این کلمه کلیدی خاص در نوشته های دیگر سایت تان استفاده کرده اید یا خیر، توجه داشته باشید که شما از هر کلمه کلیدی باید یک بار در سایت تان استفاده کنید و اگر دو مطلب از سایت تان را با یک کلمه کلیدی بهینه کنید مثل این است که شما دارید خودتان با خودتان رقابت می کنید ! ابزاری از گوگل به نام Keyword Planner وجود دارد که به شما امکان می دهد ببینید چند نفر در حال جستجوی یک گروه خاص از کلمات کلیدی هستند. برخی از ابزارهای برتر شامل KWFinder ، SEMRush و حتی Google Keyword Planner است. برخی از آنها از خواندن متنهای طولانی لذت میبرند، اما برخی دیگر دوست دارند، محتوا را به صورت ویدیویی تماشا کنند. بعد از پایان مقدمه مصاحبه، جیمی آلبریکو در مورد تجربیات خود در زمینه سئو تکنیکال گفت. خب پس با این مقدمه بریم تا هر کدام از خطاهایی که افزونه یواست سئو وردپرس از مطلب تان گرفته را چک کنید و آن را برطرف کنید تا برای آن ارور یک چراغ سبز دریافت کنید.

این چارچوب ها به دو قسمت تقسیم می شوند: دسته اول کدهای جاوا اسکریپت را به کد یک زبان دیگر کامپایل می کنند و دسته دوم برای رندر کدها به یک اپلیکیشن از یک موتور جاوا اسکریپت همراه استفاده می کنند. بسیار خوب، رسیدیم به یکی از بخش های مهم آموزش یواست سئو و آن هم تنظیم بخش های مختلف این افزونه هنگام تولید یک نوشته و یا ایجاد یک برگه در سایت می باشد. مزیت دوم : سایت شما را تبدیل به یک برند میکند، در واقع شما با فعالیت در شبکههای اجتماعی چه بخواهید و چه نخواهید در حال برندسازی هستید! در این تیم ها از پیشکسوتان سئو گرفته تا استعدادهای نوظهور، هر فردی بینش خود را برای به اشتراک گذاشتن خواهد داشت و به کسب و کار شما با تجربه های مختلف سود می رسانند. BEGIN WordPress قرار دهید زیرا اگر بعد از این مورد گذاشته شود، امکان دارد ریدایرکت به درستی انجام نشود. افزونه SEO WordPress ویژگی ها برای Google و سایر الگوریتم های معروف موتور جستجو بسیار بهینه شده اند زیرا ما به روزترین استانداردهای SEO و بهترین روش های جستجوگرها را دنبال می کنیم.

گوگل و دیگر موتورهای جستجو اهمیتی برای وب سایت شما از CMS ندارند. در ادامه چند کلید موفقیت در زمینهی سئو برای پیشرفت در زمینههای دیجیتال مارکتینگ و بهینهسازی موتورهای جستوجو ذکر کردهایم. سئومن به عنوان تنها مرکز تخصصی سئو در اصفهان و تنها دارنده گواهینامه های تخصصی گوگل دیجیتال گاراژ و گوگل دیسپلی اد در اصفهان شناخته می شود . پس قبل از انتشار هر گونه پستی ، به تنظیمات وردپرس و بخش پیوند های یکتا بروید و ساختار آن را از حالت ساده به حالت دلخواه دراورید (“نام نوشته” بهترین انتخاب است) همچنین در پیشخوان مخصوص به هر پست ، می توانید نام نوشته را به نام دلخواهتان تغییر دهید. باشند. این اولین قدم از مرتبسازی سایت کسی است که حتی اتاقش هم بههمریخته است.

در بسیاری از کتابخانههای Lazy loading مبتنی بر جاوا اسکریپت از ویژگی «data-src» برای ذخیره URL اصلی تصویر استفاده میشود ، سپس برچسب «src» را با یک تصویر placeholder یا GIF جایگزین میکنند که سریع بارگذاری میشوند. آدرس سایت با www یا بدون www ! با کمک این قسمت می توان تعیین نمود که آیا موتورهای جست و جو محتوای صفحه وبسایت ما را بررسی و Crawl کنند یا خیر ! بعد از نصب و ثبت نام در این افزونه با گزینه هایی رو به رو خواهید شد. در پنجره ظاهر شده، به سمت پایین بروید و در منوی کشویی گزینه «Advanced Options» را باز کنید.

در مقابل تلاش برای استفاده از ضعف موتورهای جستجو و استفاده از تکنیکهایی برای فریب آنها را با نام سئو کلاه سیاه میشناسیم. این یعنی اینکه شما کتر از ۸ ثانیه فرصت دارید یک محتوای جذاب به کاربر نمایش دهید و آن را درگیر سایت خود کنید تا داخل سایت شما بماند. گوگل برای بالا آوردن یک سایت به رتبه های بالاتر، ابتدا به سرعت آن توجه خواهد کرد و سرعت سایت را نسبت به رقبا بررسی می کند. به غیر از مسائلی که در بالا شرح دادیم ، اگر می خواهید یکی دیگر از فاکتور های رتبه بندی گوگل را رعایت کنید حتما سایت تان را به HTTPS مجهز کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید به این پرسخ و پاسخ How important is HTTPS to SEO از سایت quora مراجعه کنید. پس از اینکه کار های تکمیلی طراحی سایتتان به پایان رسید و نوبت سئو شد ، با مراجعه به تنظیمات وردپرس و در بخش خواندن تیک “نمایش به موتور های جستجو “را حتما غیر فعال کنید. همچنین با ورود کاربران به سایت شما، با کمک Navigation (ناوبری های قالب) مشکلی برای یافتن مسیر خود نخواهند داشت. پاسخ این است که راستش تفاوت چندانی در دید گوگل ندارد که شما کدامیک را برای آدرس کلی وبسایت خودتان در نظر خواهید گرفت، امّا مسئله اصلی اینجاست که اگر هر کدام را انتخاب کردید، باید به آن پایبند باشید و مدام آن را تغییر ندهید زیرا این دو مدل از دید گوگل، دو آدرس جدا به حساب می آید و اگر دائماً این مورد را تغییر دهید ممکن است در فرآیند سئو سایت وردپرسی شما، مشکل بوجود آید و سبب گیج شدن گوگل شود !

کلمه کلیدی مودنظرتان را در وب سایت این ابزار تایپ کرده و در عوض به کلمات کلیدی مرتبطی را که کاربران در موتورهای جستجوی گوگل، بینگ و یاهو سرچ کرده اند دسترسی خواهید داشت. وبلاگ بهترین راه برای افزایش دسترسی ارگانیک وب سایت شماست. این موارد به صورت کامل در اختیار شماست و شما در طول زمان میتونید با استفاده از بهترین تجربیات به دست آمده از سئو سایتهای مختلف دائم آنها را بهبود ببخشید. جذاب و یکتا: این طور نباشد که فقط توضیحات را بنویسید که خالی نباشد، به طور جدی روی نوشتن آن سرمایهگذاری کنید چرا که یکی از قسمتهای جدی محتوای شماست. پایگاه فروشگاه بر اساس دسته بندی: قبل از نام دلخواه صفحه محصول، عبارت “shop/product-category” نوشته خواهد شد که همان دسته بندی محصول جاگزین خواهد شد. تقریباً همه آنالیز ها و نتایج انجام شده از طریق Yoast SEO توسط این افزونه انجام می شود پس لازم است تا عبارت کلیدی مورد نظر، در باکس کلید واژه کانونی قرار داده شود تا بقیه قسمت ها بر اساس این عبارت، آنالیز شود. هنگام سرمایه گذاری در خدمات سئو، پکیج انتخابی شما باید شامل بهینه سازی خارج از صفحه یا سئو خارجی ( OFF-PAGE SEO ) باشد.

قبل شروع هم میتوانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا کارشناسان ما شما را در زمینه تکنیکال سئو راهنمای کنند. همان­طور که در مراحل قبل نیز توضیح داده شد، یک عنصر بصری مانند ویدئو یا موشن گرافیک و اینفوگرافیک به عنوان سیگنال محتوای با کیفیت عمل می­کند. برای استفاده از این راهنمای جامع بهینه سازی وردپرس برای موتورهای جستجو، نیازی به دانستن نکات فنی ندارید همین که یک سایت وردپرسی دارید و در حال حاضر سایت تان آنلاین است کفایت می کند و شما می توانید با استفاده از این راهنما سایت خود را برای گوگل بهینه کنید. تجزیه و تحلیل سئو سایت رقیب – از تجزیه و تحلیل سئو رقیب ما استفاده کنید تا با بهبود بهینه سازی سئو وب سایت خود ، آنها را بالاتر ببرید. قبلا موتورهای جستجو سایت ها به دو صورت با www و بدون www می شناختند یعنی اگر تنظیمات را درست انجام نمی دادید مثل این بود که یک سایت دقیقا مشابه سایت شما در اینترنت موجود بود و این باعث کاهش شدید رتبه سایت میشد و تا چندی پیش در کنسول گوگل وب مستر قسمتی برای انتخاب نام دامنه اصلی با www یا بدون www بود که به تازگی گوگل اعلام کرده است که دیگر نیازی به ثبت این مورد در کنسول گوگل وب مستر نیست یعنی خود گوگل از روی تنظیمات ریدایرکت ۳۰۱ شما متوجه میشود.

برای مثال، اگر کسی روی لینک صفحه پیوند یکی از عکسهایتان کلیک کند، تمام آنچه خواهد دید، خود تصویر خواهد بود و قادر به مشاهده محتوا نخواهد بود. در ضمن حواستان باشد که پس از تغییر ، URL قبلی را روی جدید ریدایرکت 301 کنید تا از خطای 404 جلوگیری کرده و نمره منفی ای برای سایتتان حساب نشود. آموزش افزونه یواست را در مقالات قبلی آورده ایم که میتوانید آن را مطالعه نمایید. شما باید همیشه متن ALT را به تصاویر خود اضافه کنید و اگر هنوز این کار را انجام نداده اید، این متن را در عکسهای پستهای قبلی خود اضافه کنید. بنابراین، اساساً قرار دادن تصویر در نزدیکی متن مربوطه به Google کمک میکند تا تشخیص دهد که آن تصویر چیست.

توجه خود را روی دسته بندی های مهم تر بذارید، یعنی اگر حوزه اخبار اقتصادی برای سایت شما اهمیت دارد روی اخبار ارز هم که زیر مجموعه اخبار اقصادی است تمرکز کنید به جای اینکه روی اخبار اجتماعی هم تمرکز داشته باشید. همچنین می توانید اصطلاحات و کلمات جستجوی واقعی را که مردم برای یافتن وب سایت شما انجام می دهند را ببینید ، همچنین نحوه نمایش هر صفحه در نتایج جستجو و اینکه چند بار روی صفحات شما کلیک می شوند ، را مشاهده می کنید. توضیحات مناسب با محتوا می تواند نرخ کلیک سایت را بالا ببرد. این افزونه یکی از افزونه های پیشفرض خود وردپرس است که در زمان نصب با هسته اصلی وردپرس همراه است و تنها شما باید آن را فعال و پیکربندی کنید که کاری بسیار ساده است. با افزایش سهم سایت های وردپرس از دنیای اینترنت ، تمایل کاربران برای یافتن راه های مناسب برای بهبود SEO سایت خود نیز افزایش می یابد.

شما فقط باید نشانه گذاری مناسب اسکیما را به صفحه مورد نظر خود اضافه کنید. در Classic Editor، روی تصویری که میخواهید تگ عنوان را به آن اضافه کنید، کلیک کنید. وقتی میخواهیم از سایتی بازدید کنیم، ابتدا همین تگ html بررسی میشود تا مرورگر بداند برای نمایش سایت به چه منابعی نیاز دارد، حالا اگر فایل جاوا اسکریپتی که نوشتهاید حجم زیادی داشته باشد یا از منابع زیادی استفاده کرده باشد، بارگذاری سایت کند میشود، یعنی ممکن است حتی عناصر صفحه به نمایش در نیایند و همچنان مرورگر در حال بارگذاری فایل جاوا اسکریپت باشد. وب سایت های امن شده با SSL توسط یک علامت قفل در نوار آدرس مرورگر نشان داده می شوند. یک وب سایت باید در وهله اول برای کاربران شما خوب کار کند( سریع، واضح و آسان برای استفاده و تعامل باشد ). خوشبختانه، ایجاد یک پایه فنی قوی اغلب با تجربه بهتر هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو همزمان همراه است. پس با این حال باید از همان اول سایت وردپرسی شما به درستی ساخته شود تا بهترین عملکردهای سئو بتوانند واقعاً کارساز باشند.

امیدواریم این مطلب مفید بوده باشد. زمانی که حجم تصاویر بالا باشد مسلما زمان بارگذاری و نمایش آنها نیز افزایش پیدا میکند و این امر تاثیرات منفی بسیاری بر سئوی وب سایت شما خواهد داشت. پاراگراف اول هر پست یا هر صفحه اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین توصیه میشود کلمه کلیدی اصلی خود را در این بخش قرار دهید؛ زیرا گوگل کل محتوا را از بالا به پایین بررسی میکند و اگر زودتر کلمه کلیدی شما را پیدا کند، به احتمال زیاد تشخیص میدهد مقاله شما با موضوع جستجو شده مرتبط است. قالب Divi با تمرکز بر فروش و بازاریابی، انتخاب عالی برای هر کسی است که می خواهد تجارت خود را توسعه دهد.

در این مقاله ، ما بررسی کردیم که سئو وردپرس چیست و چه چیزی باعث اهمیت وردپرس و سئو می شود که باعث می شود سایت یا وب سایت شما برای کاربران اینترنت بیشتر نمایان شود. اگر کدگذاری اکثر قالبهای وردپرس، به طور صحیح انجام شود، عنوان صفحه یا پست شما به طور خودکار به عنوان H1 تعیین میشود. توجه داشته باشید که بنا به تجربه خودم در برخی نوشته ها به هیچ عنوان نمی تونید از این مورد در یواست چراغ سبز بگیرید و اگر بتوانید چراغ نارنجی از یواست سئو وردپرس بگیرید کفایت می کند. اما باید به این نکته توجه کنید که گوگل به طور خودکار برخی اوقات بعضی از توضیحات متا را بازنویسی میکند. اکثر قالب های وردپرس در توضیحات خود از اینکه ریسپانسیو هستند یا خیر توضیحاتی می دهند اما برای اینکه خودتان کاملا مطمئن شوید می توانید از ابزار تست موبایل فرندلی شرکت گوگل استفاده کنید. طول توضیحات متا باید حدودا ۱۵۰ کاراکتر باشد. اگر میخواهید کلمات کلیدی متا را در پستها و صفحات سایت وردپرس خود قرار دهید، میتوانید این کار را به صورت دستی و با نوشتن تگ اول در عنوان سایت خود اجرا کنید؛ اما مشخص نیست این موضوع روی موتور جستجوی چینی Baidu هم تأثیرگذار است یا خیر.

خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود. از مهم ترین مسائل در محاسبه هزینه سئو، حجم پروژه است که در این صورت هر چه کارفرمای سئو بخش های بیشتری را برای مدیریت سایت بپذیرد، هزینه پروژه نیز افزایش می یابد. در حقیقت می توان گفت بهینه سازی سایت هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایهگذاری است و مانند اغلب پدیدههای موجود در عالم، هرچه به آن توجه بیشتری کنید، پیشرفت بیشتری خواهد کرد. سئوی وردپرس موضوعی است که باید از همان ابتدا به آن فکر کرد و تنظیمات مربوط به SEO را در وردپرس اعمال کرد تا بهترین نتایج را از بهینه سازی سایت بدست آورید. بخش O از بهینه سازی سئو جایی است که افرادی که تمام آن مطالب را می نویسند و آن را در سایت های خود قرار می دهند در حال توجیح کردن این محتوا و آن سایت ها هستند تا موتورهای جستجو بتوانند آنچه را که می بینند و کاربرانی که وارد می شوند را درک کنند. چرا که در انتخاب یک افزونه برای سایت ، باید به فاکتورهای مهمی مانند حجم، روش کار، بهینه بودن کد ها، و عدم تداخل با عملکرد افزونه های دیگر سایت دقت داشته باشیم.

افزونه های زیادی برای ویرایش عنوان و توضیحات متا وجود دارد که شما با نصب افزونه yoaast seo از نصب آن ها بی نیاز می شوید چون این قابلیت هم در پیشخوان هر پشت وجود دارد. با اینکهکه گوگل ویدیوهای مناسب را از صفحات وب برای شما نمایش میدهد، اما شما میتوانید با ارائه جزییات بیشتر توسط Videoobjectschema گوگل را ترغیب کنید تا ویدیوهای شما را نسبت به ویدئوهای مشابه بیشتر نشان دهد. البته این روش به خودی خود یکی از تکنیک ها و راهکارهای سئو نیست اما به صورت غیر مستقیم به بهبود رتبه جستجوی شما کمک می کند. و از آنجایی که سرعت سایت یکی از فاکتورهای مورد استفاده موتورهای جستجو هنگام تعیین رتبه بندی سایت است. حالا و پس از گذشت 30 ماه، قصد داریم تا دوره تدوین استراتژی را با متدی جدید و به صورت ترکیبی و تعاملی (حضوری و آنلاین) برگزار کنیم.

وردپرس افزونه هایی را ازائه می دهد که کار با این پلت فرم را آسان می کند و می توانید تصاویر و مطالب مختلف را با سرعت بیشتری در وردپرس بارگذاری کنید. به شما پیشنهاد می کنیم در دوره های تخصصی آموزش سئو شرکت کنید تا بتوانید دانش سئو خود را تکمیل کنید و تکنیک های کاربردی بیشتری را بیاموزید. پیش از آنکه بخواهیم وارد بحث سئوی on-page و off-page بشیم بهتره درباره محتوا با هم صحبت کنیم. برای افزودن ویژگی نوفالو به لینک های خروجی در وردپرس می توانید از افزونه بسیار کاربردی و کم حجم Title and Nofollow For Links استفاده کنید و بعد از نصب و فعال سازی یک گزینه در قسمت گذاشتن پیوند در وردپرس اضافه میشه که با فعال کردن آن روی هر لینک ویژگی نوفالو اضافه می شود. برای اضافه کردن متن ALT در Classic Editor، باید مراحل زیر را اجرا کنید. هنگامی که یک مرورگر نمیتواند تصاویر شما را به درستی رندر و نمایش دهد، برچسب Alt تصویر یک متن جایگزین برای آن میباشد و کاربران متوجه خواهند شد این عکس درباره چه موضوعی بوده است.

در نهایت یک مشاور حرفهای باید با تواضع به انتظارات کارفرما پاسخ داده و کمپین سئو را مدیریت کند. مدیریت ریدایرکتهاچه موقع از مدیریت ریدایرکت استفاده می کنیم؟ اکنون یک لیست از کلمات کلیدی مهم برای سایت فروشگاهی خود در اختیار دارید. اکثر مبتدیان در وردپرس فکر می کنند که با نصب و فعال سازی یک افزونه سئو در وردپرس ، تمامی موارد بهینه سازی سایت برای گوگل را انجام داده اند. از این جهت که اکثر کاربران، سایت های مورد نظر خود را با گوشی های هوشمند دنبال می کنند، باید به بهینه بودن قالب سایت و نوع نمایش آن در هر صفحه نمایشی دقت نمایید، زیرا چندین سال است که موضوع ریسپانسیو بودن یا داشتن نسخه موبایلی برای سایت ها اهمیت بسیاری پیدا کرده است. AIOSEO همچنین اتصال وب سایت خود را با کنسول جستجوی Google ، ابزارهای وب مستر بینگ ، ابزارهای مدیر وب Yandex ، ابزارهای مدیر وب Baidu ، Google Analytics و سایر ابزارهای مدیر وب SEO آسان می کند.

یکی دیگر از قالب های چندمنظوره بهینه شده برای سئو قالب THE7 است. یکی از بخش های مهمی که در بهینه سازی سایت وردپرسی بسیار موثّر است، تنظیمات بخش عمومی در وردپس است. مطمئن شوید که تصاویری که در سایتتان استفاده میکنید با توجه به دستگاهی که قرار است در آن نمایش داده شود بهینه سازی شده باشد. الگوریتم پاندا یکی از قدیمی ترین الگوریتم های گوگل است که هدف این الگوریتم بررسی کیفیت محتوای صفحات و برخورد کردن با کیورد استافینگ و محتواهای کپی و تکراری می سئو در شهر اصفهان باشد. دقت داشته باشید که شاید این نوع از سئو خیلی سریع رتبه بالایی کسب کند؛ اما پایدار نخواهد بود و پس از مدتی امتیاز خود را از دست می دهد. اما حقیقت این است که سئو یک فرآیندی است که باید همواره روی آن کار کرد ، اگر می خواهید نتایج خوبی در گوگل داشته باشید. خیلی مهم است که فقط از یک کدام استفاده کنید چون در سئو هم اهمیت زیادی دارد. سعی کنید طول توضیحات متای نوشته شما بیشتر از ۱۶۰ کاراکتر نباشه چون در بیشتر از اون در نتایج گوگل به صورت ۳ نقطه (…) نمایش داده میشه.

تراکم کلمه کلیدی یا کیورداهمیت کیورد در تولید محتوای سئو چیست؟ خوانایی عناوین بر حضور کلمه کلیدی اولویت دارد. نشانه گذاری مناسب سئو وب سایت در بهبود رتبه بندی سئو نقش مهمی دارد. AIOSEO همراه با ویژگی نشانه گذاری هوشمند SEO SEO است تا به شما کمک کند از طریق قطعه های غنی از جستجوگرها ، قطعه های ویژه Google ، پیوندهای سایت breadcrumb در سئو و نتایج جستجو در تصاویر ، بازدید بیشتری داشته باشید. شما به راحتی میتوانید با انتخاب تصویر در Media Library یا با کلیک روی تصویر در WordPress Editor، آن را تایپ کنید. باید دقت کنید این تنظیمات در Block Editor وجود ندارند، بنابراین شما باید عنوان تصویر را در Media Library اضافه کنید، البته اگر این روش ایجاد محتوا را ترجیح میدهید. نتایج نشان داده است اگر ویدیوهایی اضافه شده به محتوا همراه با دادههای ساختاریافته باشند، معمولاً در نتایج ویدیوی گوگل عملکرد بهتری خواهند داشت، به خصوص در مورد محتواهایی که کلمات کلیدی آنها در نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی کسب کرده اند. آیا با فاکتورهای سئو خارجی و داخلی در ارتباط است؟ در حال حاضر با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و روی کار آمدن موبایل ها و تبلت های هوشمند بیشتر مردم برای رفع نیاز های خود از اینترنت و موتورهای جستجو از قبیل گوگل استفاده می کنند و هر چیزی که نیاز دارند را در صفحه سرچ گوگل جستجو می کنند.

سپس، روی تصویری که میخواهید متن ALT را به آن اضافه کنید، کلیک کنید. مثلاً در مورد صفحه آموزش نحوه استفاده از افزونه یوست سئو، مطمئناً به مطلبی نیاز دارید که ترکیبی از تصویر و متن باشد. 10. تهیه بک لینک به صورت فله: معمولاً سایت هایی هستند که تعداد بسیار زیادی بک لینک را با قیمت ارزان به فروش می رسانند، همان طور که می دانید، استفاده یکباره از بک لینک های متعدد شائبه اسپم بودن را برای موتورهای جستجو به وجود می آورد و حتی ممکن است سایت شما شامل جریمه هم بشود. این افزونه به قدری به کاربران مبتدی خود اهمیت میدهد که برای جلوگیری از گمراهی آنها بیشتر المانهای تخصصی و پیشرفته خودش را در بخش پیشرفته سایت قرار داده است و برای مشاهده آنها باید به صورت دستی سراغشان رفت و بطور عمده متغیرهای سفارشی را برای تنظیم عنوان و متا تگهای سایت شما تهیه کردهاند.

کلمات کلیدی SEO نامحدود – تجزیه و تحلیل محتوای SEO ما به شما کمک می کند صفحات خود را برای کلمات کلیدی SEO نامحدود بهینه کنید. گوگل این نوع لینکها را هنگام تجزیه و تحلیل سایت شما بررسی میکند. نمره TruSEO – تجزیه و تحلیل دقیق محتوای و خوانایی برای کمک به شما در بهینه سازی صفحات خود برای رتبه بندی بالاتر در جستجوگرها. زمانی که افزونه یواست را نصب کردید می توانید در قسمت پایین هر نوشته یا برگه در سایت خود جعبه کمک های اولیه یواست سئو برای بهینه سازی اون مطلب در گوگل مشاهده کنید سعی کنید بیشترین استفاده را از آن ببرید. در این مطلب می خواهیم بدانیم سئو تکنیکال چیست و شامل چه مواردی می شود.

همچنین اگر می خواهید از محتوای روان، یونیک و باکیفیت و در عین حال ارزانی که توسط خود شما یا سئوکار مربوطه تایید شده است استفاده فرمایید، می توانید از طریق سایت کد سئو سفارش تولید محتوای متنی خود را ثبت فرمایید و در کمترین زمان ممکن به صورت اینترنتی و پس از تاییدنهایی توسط کارفرما سایت و سئو کار سایت دریافت نمایید. بعنوان مثال در یک کمپین تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ، پس از ارسال ایمیلهای تبلیغاتی، افزایش در ترافیک وبسایت ایجاد میشود که در نهایت و پس از پایان کمپین تبلیغاتی مربوطه این پیکها از بین میرود. کلاً در یک سئو (AIOSEO) ، تجربه کاربر اولویت شماره 1 ماست. برای قرار گرفتن در صفحه اول موتور جست و جو ترفندهای مختلفی وجود دارد که مطمئن ترین و بهترین آنها سئو سایت است . افزونه های مختلفی مانند افزونه yoast از جمله افزونه های داخلی SEO هستند که به بهبود عملکرد وردپرس کمک می کنند. از تصاویر میتوان برای رتبهبندی به صورت استراتژیک استفاده کرد. SEO به صورت خودکار تصویر – ماژول SEO تصویر ما به رتبه بندی تصاویر شما کمک می کند. با ماژول SEO محلی ما می توانید چندین مکان کسب و کار ، ساعات کار ، اطلاعات تماس (ایمیل کسب و کار ، تلفن شغلی ، آدرس شغلی و غیره) و موارد دیگر اضافه کنید.

از آنجا که AIOSEO پلاگین اصلی وردپرس SEO است ، ما با تمام افزونه های محبوب وردپرس مانند SEO پلاگین عضویت ، SEO plugin صفحه فرود ، SEO ادغام Semrush SEO و غیره ادغام سئو داریم. سئو که از کلمه مخفف SEO از انگلیسی گرفته شده که این کلمه مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد به مجموعه فرآیندهایی گفته می شود که طی آن سایت برای عبارات کلیدی مورد نظر در صفحات اول گوگل و جایگاه های بالا نمایش داده می شود. زیرا با استفاده از همین زبان برنامه نویسی است که می توانید سایت خود را برای خزنده های گوگل بهینه کنید تا بهتر بتوانند صفحات شما را بخوانند و ایندکس کنند. این افزونه نسخه آزمایشی افزونه All in One WordPress SEO Pro است که با تمام ویژگی های SEO شما در رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو از جمله نشانه گذاری طرح هوشمند SEO ، ماژول های پیشرفته SEO ، مجموعه نقشه سایت قدرتمند SEO ، ماژول SEO محلی همراه است. کدنویسی تمیز و استفاده از نشانه گذاری HTML5 و بسیاری از ویژگی های دیگر آن موجب افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ پرش (Bounce Rate) می شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه دوره غیر حضوری سئو مراجعه کنید. هیچ کدام از دورهها حضوری برگزار نمیشوند. سوال: آیا میتوان سئو انجام نداد و از تبلیغات گوگل استفاده کرد؟ بنابراین اضافه کردن آن به شما در کسب رتبه بهتر در صفحه نتایج جستجو کمکی نخواهد کرد. Smart Breadcrumbs – جهت بهبود تجربه کاربر و ارتقا رتبه بندی SEO خود ، پیمایش Breadcrumb را اضافه کنید. لینکهای داخلی کاربر و گوگل را به سمت صفحات خدمات، محصولات یا مقالات هدایت میکنند و لینکهای خارجی هم همانند توصیه نامهای عمل میکنند که علاوه بر جذب مخاطبان جدید، به بهبود جایگاه سایت و اعتبار آن برای گوگل منجر میشوند. برای مثال، در سایت فروشگاهی خود و در صفحه دستهبندی محصولات، نیازی نیست که تصویر تمام محصولات بلافاصله بارگذاری شود. 6. سئو باعث افزایش طرفداران محصولات و خدمات شما میشود. اگرچه افزودن نقشه سایت XML باعث افزایش رتبه در نتایج جستجو نمی شود ، اما به موتورهای جستجو کمک می کند صفحات را به سرعت پیدا کنند و رتبه بندی آنها را شروع کنند. این امر اطمینان حاصل می کند که پیش نمایش وب سایت شما برای موتورهای جستجو (SEO) و شبکه های رسانه های اجتماعی بهینه شده است.

جالب است بدانید که فعال بودن کامنتها هم در رعایت چگالی کلمه کلیدی صفحه تاثیر دارند و بنابراین باز بودن آنها توصیه نمیشود. به درصد استفاده از کلمه کلیدی نسبت به کل متن ، تراکم یا چگالی عبارت کلیدی می گویند در نسخه های قبل افزونه یواست سئو وردپرس تراکم عبارت کلیدی را به صورت درصد نمایش می داد اما الان به صورت تعداد نمایش میده و اگر بیش از اندازه از عبارت کلیدی خود در متن استفاده کرده باشید بهتون اخطار میده. تصاویر بسیار جذاب تر از متن هستند ، اما زمان بارگذاری آنها نیز طول می کشد. به شکل اصولی قرار است متن جایگزین، یک متن توصیف کننده تصویر باشد. بزارید همین ابتدا یک نکته را خدمتون عرض کنم، سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به هیچ عنوان به سیستم مدیریت محتوا یا زبان برنامه نویسی سایت وابسته نیست و سئوی وردپرس با سئوی دروپال یا سئوی جوملا هیچ تفاوتی ندارد تنها تفاوت ها در نحوه تنظیمات خود سیستم مدیریت محتوا است.

در این حالت یک کلمه کلیدی در دو یا چند صفحه سایت وردپرس شما با هم رقابت میکنند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم مناسب از لحاظ سئو به حساب میاد اما این قدرت رو به خاطر امکانات داخلیش رو به دست نیاورده بلکه به خاطر سیستم سازگار و متن بازش به دست آورده که خیلی راحت با پلاگین های مختلف می تونه کلی امکانات جالب و جورواجور داشته باشه. این ابزار، به طور خودکار متن انتخاب شده تگهای HTML را که گوگل برای خواندن عنوان شما نیاز دارد مشخص میکند. علاوه بر این محدودیتهای استفاده از کاراکترها را نیز باید در نظر بگیرید، در واقع تگهای عنوان در نتایج جستجو باید کوتاه باشند. بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت ها حیاتی است و این کار با استفاده از کلمات کلیدی خاص که می تواند باعث ایجاد ترافیک بیشتر در وب سایت شما شود، شروع می شود. حضور در فرومها یا انجمنهای تخصصی باعث ایجاد چهرهای متخصص و موجه از برند و سایت میشود و کاربران جدیدی را با نام برند یا سایت آشنا میکند. حال اگر شما و کسب و کار اینترنتی تان در نتایج گوگل قرار گرفتید می توانید از این ترافیک عظیم استفاده کنید و درآمد خود را چندین برابر کنید و اگر نتوانید در گوگل رنک مناسبی کسب کنید مطمعن باشید که نمی توانید به کارتان رونق بدهید و درآمد داشته باشید، پس حال که متوجه شدید سئوی سایت چقدر مهم است پیشنهاد می کنم ادامه راهنمای جامع سئوی وردپرس را با دقت بیشتر مطالعه کنید چون آینده کسب و کارتان به قرار گرفتن نتایج سایت در رتبه های بالای گوگل وابسته است.

دیدگاهتان را بنویسید