سازماندهی و دسته بندی محتوای رسانه های اجتماعی

سازماندهی و دسته بندی محتوای رسانه های اجتماعی

اکنون استفاده از EmbedSocial به عنوان یک ابزار کامل مدیریت محتوا آسان است.

این یکی از بهترین پلتفرم‌های UGC برای ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی از پروفایل‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، به‌علاوه محتوای تولید شده توسط کاربر است که توسط کاربران دیگر منتشر می‌شود.

و اکنون، با برچسب ها، می توانید هزاران پست را بر اساس موضوعات، مکان ها، افراد یا هر معیار دیگری سازماندهی کنید. به علاوه، ویجت های جداگانه ای را برای وب سایت خود بر اساس برچسب ها ایجاد کنید.

ایده هایی در مورد نحوه دسته بندی پست های خود

در اینجا چند ایده و موارد استفاده وجود دارد که چگونه می توانید پست های رسانه های اجتماعی خود را در EmbedSocial دسته بندی کنید:

  • پست ها را برای یک محصول خاص تگ کنید – اگر چندین محصول دارید، می توانید برای هر محصول برچسب ایجاد کنید و سپس از آنها برای برچسب گذاری پست هایی که به آن محصول اشاره دارند استفاده کنید. بنابراین، به عنوان مثال، اگر یک رستوران دارید و پست‌هایی را از نام‌های توییتر خود جمع‌آوری کرده‌اید، می‌خواهید پست‌هایی را که به یک آیتم منوی خاص اشاره می‌کنند، کشف کنید.
  • پست ها را با اطلاعات مفیدی مانند بازخورد تگ کنید – پست‌هایی را تگ کنید که حاوی بازخورد سازنده برای محصول/خدمت شما هستند که ممکن است برای بهبود بیشتر در کسب‌وکارتان استفاده کنید.
  • پست های مشتریان وفادار را تگ کنید – مانند کاربران VIP یا Power یا برخی برچسب‌های مشابه که مشتریانی را که احتمالاً وفادارترین هستند (با کمک پست‌هایی که پست کرده‌اند) شناسایی می‌کند.

در متن زیر با جزئیات بیشتری درباره نحوه تگ کردن مطالب خود صحبت خواهیم کرد تا بتوانید پست های رسانه های اجتماعی خود را بهتر سازماندهی کنید.

مراحل برچسب گذاری پست های رسانه های اجتماعی در EmbedSocial

قبل از شروع، باید یک برچسب مناسب برای هر یک از پست های خود ایجاد کنید. این تگ باید مشخص کند که پست در مورد چه چیزی است و یافتن آن را برای شما یا سایر افراد تیمتان هنگام جستجوی محتوای مشابه آسان‌تر کند. می توانید از کلمات کلیدی، نام دسته ها، نام محصولات، مکان ها یا هر چیزی که برای شما منطقی است استفاده کنید.

اگر از EmbedFeed استفاده می کنید، می توانید همین حالا به این ویژگی دسترسی داشته باشید، بنابراین وارد حساب کاربری خود شوید و مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: برو به همه پست ها صفحه

مرحله 2: قبل از هر پستی که می خواهید در یک گروه برچسب گذاری کنید، روی کادر انتخاب کلیک کنید و روی آن کلیک کنید برچسب ها دکمه بالای میز

پست های رسانه های اجتماعی را برای برچسب گذاری در یک گروه انتخاب کنید

مرحله 3: در پنجره بازشو، ایجاد یک برچسب جدید یا استفاده از یک برچسب موجود برای پست های انتخاب شده را انتخاب کنید. برای برچسب جدید فقط نام تگ را در قسمت خالی ورودی تایپ کنید.

ایجاد گروه تگ جدید

مرحله 4: در نهایت، بر روی پست ها را تگ کنید دکمه.

خودشه. اکنون پست های شما گروه بندی شده اند و می توانید از این برچسب برای فیلتر کردن پست ها هنگام ایجاد ویجت استفاده کنید.

حالا اجازه دهید نحوه استفاده از تگ ها را هنگام ایجاد یک ویجت به شما نشان دهیم.

مورد دیگر استفاده از برچسب ها امکان فیلتر کردن پست ها در ویرایشگر ابزارک ها توسط یک برچسب تعریف شده و ایجاد ویجتی است که حاوی پست ها فقط از آن برچسب باشد.

قبل از شروع، به همه ابزارک ها، یک ویجت موجود را انتخاب کنید یا یک ویجت از هر منبعی ایجاد کنید.

مرحله 1: در ویرایشگر ویجت، کلیک کنید فیلترها در تنظیمات نوار کناری سمت چپ (همانطور که در زیر نشان داده شده است)

فیلترها را در ویرایشگر انتخاب کنید

گام 2: در Filter by tags، روی Select tags کلیک کنید و در پنجره بازشو، Tag پست ها را انتخاب کنید

برچسب را برای ایجاد ویجت از پست های فیلتر شده انتخاب کنید

وقتی کلیک کردید، صرفه جویی، خواهید دید که ویجت پست هایی را که فقط در تگ انتخاب شده قرار دارند را فیلتر می کند.

باحال درسته؟

امیدواریم این ویژگی جدید به شما کمک کند از پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود بهره بیشتری ببرید و به روشی ساختاریافته‌تر، اثبات اجتماعی را به وب‌سایت خود بیاورید.

FYI: شما می توانید ویجت اینستاگرام را جاسازی کنید به طور خودکار با EmbedSocial’s پلت فرم UGC. یک آزمایش رایگان را شروع کنید و ویجت های رسانه های اجتماعی خود را اکنون نمایش دهید.

فید اینستاگرام را جاسازی کنید

جاسازی کنید ویجت اینستاگرام در وب سایت شما بطور خودکار!

EmbedFeed را امتحان کنید و محتوای اینستاگرام را از فید، منشن ها یا هشتگ ها در وب سایت خود نمایش دهید.

همه ویژگی ها شامل | پشتیبانی زنده موجود است

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://embedsocial.com/blog/tag-social-media-content/

دیدگاهتان را بنویسید