پیراهن مردانه خرید اینترنتی بهترین و پرفروشترین پیراهن های مردانه بررسی دقیق محصولات

پیراهن مردانه خرید اینترنتی بهترین و پرفروشترین پیراهن های مردانه بررسی دقیق محصولات

پیراهن مردانه ممکن است از پارچه‌های الیاف مصنوعی نیز دوخته شده باشد. برخی پارچه‌ها نیز از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی بافته شده‌اند. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود.

  • حتی کاربرد این لباس در ترکیب با لباس های دیگر بیشتر نیز می شود.
  • کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.
  • اگر قصد شما خرید پیراهن برای محل کار است، پیراهنی ساده و راحت مناسب این موقعیت می باشد.
  • دقت کنید به هیچ عنوان نباید تناژ رنگی پیراهن و شلوار یکی باشد.
استایل اسپرت همیشه جذابیت خاص خود را دارد و مورد پسند اکثر آقایان و خانم ها است. مدل اسپرت خود شامل دو دسته آزاد و جذب بوده که براساس وزن و هیکل خود می توانید هرکدام را انتخاب کنید. طبق دیدگاه و نظرات خریداران این پیراهن دارای طراحی زیبا و قیمت بسیار مناسب است. به قول یکی از خریداران با این قیمتی که این پیراهن دارد یک زیرپوش مردانه به شما نمی دهند.

پخش عمده پیراهن مردانه – خرید عمده پیراهن مردانه پخش عمده پیراهن مردانه به گونه ای صورت می گیرد که دسترسی به تنوع این لباس از لحاظ طرح و رنگ و سایزبندی وجود خریدپیراهن مردانه دارد. سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت. ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد. ما چهارچوب های ارزشی سله بن را براساس ارزش های خانواده بنا نهادیم ، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی ، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید نماییم.

در طرح مادراس چهارخانه‌های پیراهن رنگ‌های شادی مانند زرد، صورتی و نارنجی روشن دارد. بعضی از افراد به جای پوشیدن تیشرت از پیراهن آستین کوتاه استفاده می‌کنند. این نوع پیراهن به دلیل داشتن آستین کوتاه در فصل‌های خنک انتخاب مناسبی است. پیراهن آستین کوتاه تک رنگ ساده، و طرح راه راه نسبت به طرح گلدار طرفدار بیشتری دارد چون پوشیدن این طرح‌ها (ساده و راه راه) در بیشتر مکان‌ها مناسب است. آیا می‌توان تصور کرد که پیراهن مردانه جزء استایل روزمره، یا رسمی یا دوستانه‌ی آقایان نباشد؟ آیا می‌توان از اهمیت وجود آن‌ها غافل ماند؟ خیر!

امروزه پیراهن مردانه تبدیل به یکی از اصلی ترین آیتم های کمد لباس آقایان شده است. انواع پیراهن مردانه با توجه به تنوع های بسیاری که دارند نیز میتوانند در سه دسته ی پیراهن رسمی ( پیراهن کلاسیک ) ، پیراهن اسپرت و پیراهن نیمه رسمی قرار بگیرند. پیراهن‌های مردانه‌ای که در جنس آن‌ها از پنبه استفاده شده، سریعا چروک شده و ظاهر درستی در جامعه ندارند. جنسی از پارچه پیراهن که آقایان آن را به صورت جلوباز با تیشرت سفید یا مشکی ست می‌کنند، جین یا لی است‌.

به طور کلی پیراهن‌های مردانه آستین بلند را بر اساس اندازه و سایز به دسته‌های مختلف اندامی تنگ و اندامی معمولی تقسیم می‌کنند. گزینه اول برای ورزشکاران و کسانی که اندام لاغری دارند مناسب‌تر می‌باشد. در مقابل دسته دوم برای افرادی است که هیکل درشت‌تری داشته و چاق‌تر به نظر می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید