ساخت اکانت اینستاگرام روش بدون شماره کاربر مجازی | instaa

بنابراین دقت داشته باشید که برای استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام حتما یک هدف مطابق با معیارهای و ضوابط آن داشته باشید. اینستاگرام به شدت توصیه می‌کند که کاربران پس از ساخت اکانت یا پروفایل در این شبکه اجتماعی فعال باشند. در صورتی که برای مدت زمان طولانی اکانت شما فعالیتی نداشته باشد، اینستاگرام به طور همیشگی آن را غیر فعال خواهد کرد.

  • و گزینه آخر برای کسانی می‌باشد که تا الآن هیچ گونه حساب کاربری نداشته‌اند و یا می‌خواهند اقدام به ساخت اکانت جدید اینستاگرام با کامپیوتر کنند.
  • نگران اسم یا آیدی خود نباشید، بعداً به‌راحتی می توانید از بخش تنظیمات اینستاگرام و در قسمت Change Username، این دو را تغییر دهید.
  • پس از ورود به سایت روی گزینه Sign Up کلیک کنید و سپس برای خود نام کاربری یا همان Username و پس از آن رمز عبور یا Password انتخاب کنید.
  • برای ساخت یک اکانت جدید و ثبت نام در اینستاگرام بر روی گزینه ایجاد حساب جدید بزنید.
  • اگر به محصولات و خدمات ما نیاز دارید، از طریقسایت انگلیسیبا ما در ارتباط باشید.
  • جزئیات تاریخ تولد خود را اضافه کنید و روی Next کلیک کنید.

در مرحله‌ی سوم، تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود و شما باید شماره تماس خودتان را در کادر مربوطه وارد کنید. در صورتی که بخواهید می‌توانید روی زبانه ایمیل بزنید و ایمیل خودتان را هم وارد کنید. برای ساخت این اکانت باید از طریق تلفن همراه یا از طریق کامپیوتر اقدام کنید. ما در این مقاله هردوی این روش‌ها را به شما آموزش می‌دهیم. علاوه بر این قسمت، در بخش تنظیمات، در قسمت Account نیز امکان این تغییر فراهم است. پس از آن باید اطلاعات مورد نیاز مثل دسته بندی کسب و کار، اطلاعات تماس و سایر جزئیات را تکمیل کنید.

اکانت های Creator و Business

هر شهری دروازه‌ای دارد، که برای ورود باید از دروازه عبور کنید. اینستاگرام هم مثل یک شهر بزرگ است که برای ورود به مجله خبری اینستا اینستا باید با ساخت اکانت اینستاگرام شروع کنید. ما در این مقاله راجع به جزییات کامل ساخت اکانت صحبت می‌کنیم.

http://amoozesh-agrcs.irیکی دیگر از مزایای اینستاگرام همین نکته است که کاربران به هر شکل که تمایل داشته باشند می‌‎توانند با شما ارتباط برقرار کنند. این تعامل و ارتباط باعث می‌شود که اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان و مخاطبان خود کسب کنید و بفهمید که چه خواسته و تقاضایی دارند و بهترین راه برای پاسخ‌گویی به تقاضای آن‌ها چیست. در مرحله اول باید مرورگر خودتان را باز و به سایت اصلی شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنید. انتخاب گذرواژه برای حساب اینستاگرام خودوقتی گذرواژه را ایجاد کنید، اینستاگرام به شما خوش‌آمد می‌گوید و حالا برای ادامه کار باید تکمیل نام‌نویسی را انتخاب کنید. درضمن در هر دو روش امکان استفاده از اکانت فیسبوک برای وارد شدن به اینستاگرام وجود دارد. همچنین در این نوع اکانت، دکمه call یا تماس وجود دارد که کاربران شما می توانند با لمس آن مستقیما با شما تماس بگیرند.

بخصوص اگر بخواهید برای ارسال دایرکت به صورت انبوه از ربات ارسال دایرکت انبوه کاربر مجازی استفاده کنید، هر چه اکانت های بیشتری در اختیار ربات قرار دهید، روزانه می توانید تعداد دایرکت بیشتری ارسال کنید. پس از وارد کردن عکس پروفایل خود ، اینستاگرام پیشنهاد می دهد که اولین پست خود را با استفاده از آن عکس ایجاد کنید. ایده بدی نیست، این یک روش خوب برای شروع کار خود در حالی که با برنامه آشنا می شوید است. در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا می خواهید حساب کاربری خود را به فیس بوک متصل کنید تا دوستان خود را در فیس بوک نیز بیابید.

ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از سایت

دیدگاهتان را بنویسید