آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای ورود به دنیای جذاب تصاویر : لرن دی ال | instaa

راستی ما در همیار آکادمی برای حفظ و حمایت از کسب‌و‌کارهای اینترنتی، یک راهکار فوق‌العاده برای مدت محدود داریم که هم سایت شما رو راه اندازی می کنیم و هم یادمی گیرید چگونه سایت‌تون رو مدیریت کنید. برای استفاده از این پیشنهاد همین الان روی لینکhamyar.co/finalبزنید. برای این کار کافی است به بخش تنظیمات اینستاگرامتان بروید و گزینه Add Account را لمس کنید. اکنون در صورت فعال نمودن گزینهPrivate Account ، اکانت شما خصوصی می شود و فقط برای دنبال کنندگان شما، قابل مشاهده خواهد بود. امیدواریم این آموزش مورد علاقه و استفاده شما دوستان عزیز بوده باشد. درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با همکاران ما تماس حاصل نمایید.موفق باشید.

آموزش تصویری و ساده ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

با فشردن دکمه Confirm مراحل ثبت نامتان به پایان می‌رسد. اگر دقت کنید در این مرحله، برای ادامه دو تا گزینه می‌بینید. چنانچه در رابطه با آموزش مجله خبری اینستا سوالی داشتید می‌توانید در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. به منظور افزایش امنیت بهتر است پسورد اکانتتان را پس از مدتی تغییر دهید.

  • اگر این گزینه را انتخاب کنید، اینستاگرام مخاطب‌هایی که در موبایلتان ذخیره شده را برای فالو کردن پیشنهاد می‌کند.
  • علاوه بر این قسمت، در بخش تنظیمات، در قسمت Account نیز امکان این تغییر فراهم است.
  • حال زمان آن رسیده است که مشخص کنید حساب کاربری شما خصوصی باشد و یا عمومی.
  • همچنین در ادامه میتوانید به اطلاعات مربوط به ساخت اکانت با گوشی دسترسی داشته باشید که تفاوت چندانی با یکدیگر نخواهند داشت اما برای راحتی شما عزیزان آموزش ساخت با گوشی نیز در ادامه قرار گرفته است.
  • برای درک بهتر مراحل انجام کار، در ادامه مراحل انتخاب عکس از کتابخانه را بررسی می‌کنیم.
همچنین برای حضور موثر در اینستاگرام، باید با تولید محتوای متنی به‌صورت حرفه‌ای آشنا باشید و آن را مهم بدانید. به اینستاگرام خوش آمدیدبعد از مرحلۀ قبلی، به تصویر زیر می‌رسید. 💡برای افزایش امنیت پیج تون و جلوگیری از هک شدن حتما یک پسورد خیلی قوی که شامل اعداد، و کاراکتر های مختلف باشد استفاده کنید.

در گام بعدی آموزش ساخت اکانت اینستاگرام، می توانید عکس پروفایل خود را تعیین کنید و یا با لمس skip از این قسمت بگذرید. البته بعدا هم می توانید، در تنظیمات پروفایل خود، عکس را تغییر دهید. خوب شما اگر تا اینجا همراه با آموزش ساخت اکانت اینستاگرام تمام مراحل را انجام داده باشید، اکنون یک اکانت اینستاگرام ساختید.

http://amoozesh-agrcs.ir

از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. در این قسمت برای ایمیل‌تان کدی ارسال می‌شود که آن را در کادری وارد می‌کنید.

۱۰ نکته مفید درباره روش های تبلیغات اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید