ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر + قدم به قدم ویدیویی اینستاگیت | instaa

11) در مرحله بعد اینستاگرام از شما تاریخ تولدتان را می پرسد. سپس یک صفحه برای شما باز می شود که باید نام کامل و پسورد خود را وارد کنید. نگران اسم یا آیدی خود نباشید، بعداً به‌راحتی می توانید از بخش تنظیمات اینستاگرام و در قسمت Change Username، این دو را تغییر دهید.

دیدگاه کاربران

اگر تاکنون ساخت حساب کاربری جدید در اینستاگرام را تجربه نکرده‌اید، کافی است که مراحل ساده زیر را دنبال کنید. اگر به طور ناگهانی ایمیلی مبنی بر ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل خود دریافت کردید، به هیچ وجه بر روی لینک تایید آن کلیک نکنید. به احتمال زیاد در این شرایط، شخصی که آدرس ایمیل مورد نظرش شبیه به آدرس ایمیل شما بوده اشتباه تایپی مرتکب شده و آدرس ایمیل شما را به جای آدرس ایمیل خود وارد کرده است. در این شرایط مشکلی برایتان ایجاد نمی‌شود و فرد سازنده اکانت به اشتباه خود پی خواهد برد.

  • حالا یک پسورد برای پیج جدید خودمون انتخاب میکنیم و روی گزینه next کلیک میکنیم.
  • در این مرحله باید یک یوزرنیم یا نام کاربری منحصر به فرد برای خود انتخاب کنید.
  • گزینه‌ی Log In زمانی کاربرد دارد که بخواهید وارد حساب اینستاگرام از‌قبل‌ساخته‌شده شوید.
  • اکنون اینستاگرام از شما می‌خواهد کد تأیید ارسال‌شده به شماره تلفن‌همراه یا ایمیلتان را وارد کنید.
  • علاوه بر این با انتخاب گزینه همگام سازی مخاطبین، سایر مخاطبان شما نیز از عضویت شما در اینستاگرام باخبر خواهند شد.
  • به منظور افزایش امنیت بهتر است پسورد اکانتتان را پس از مدتی تغییر دهید.

حالا شما باید انتخاب کنید که با شماره تلفن میخاین ثبت نام کنید یا با ایمیل خود. برای ورود به بخش تنظیمات پیج خود و تغییر تصویر پروفایل، نام نمایشی، نام کاربری و وارد کردن مجله خبری اینستا سایر اطلاعات خود مجددا روی عکس پروفایل بالا صفحه کلیک کنید و گزینه Settings را انتخاب کنید. ما در این مقاله گفتیم که اولین قدم برای ورود به اینستاگرام ساخت اکانت است.

مرحله چهارم :

اگر قصد دارید که با استفاده از برنامه اینستاگرام نسبت به ثبت نام در این شبکه اجتماعی اقدام کنید، در قدم اول باید اپلیکیشن اینستاگرام را در دستگاه خود دانلود و نصب کنید. اگر گوشی یا تبلت مورد نظرتان اندرویدی است، باید به گوگل پلی استور مراجعه کرده و برنامه اینستاگرام را دانلود کنید. از طریق برنامه بازار هم می‌توانید نسبت به دانلود این برنامه اقدام کنید. اگر دستگاهتان آی او اسی است، یعنی از آیفون‌ها یا آیپدهای اپل استفاده می‌کنید، باید به اپ استور مراجعه کرده و جدیدترین نسخه از برنامه اینستاگرام را دانلود و بر روی دستگاه نصب نمایید. (برای نصب و دانلود برنامه اینستاگرام می‌توانید از باکس دانلود در زیر همین مطلب نیز استفاده نمایید.) همچنین امکان نصب اینستاگرام بر روی ویندوزفون‌ها هم وجود دارد. برای انجام این عمل باید نسخه ویندوزفونی این اپلیکیشن را دانلود نمایید.

روش ریکاوری پیام‌های دایرکت اینستاگرام + آموزش تصویری

بعد از تایپ چند حرف اول ، اینستاگرام در بالای لیست نتایج ظاهر می شود. می دانید که به طور کلی برای مدیریت یا طراحی سایت دو راه پیش رو دارید، یا از روش آسان تر که همان سیستم مدیریت محتواست استفاده کنید یا اینکه سایت را از صفر … اگر دیگر نمی‌خواهید محتوا را ارسال کنید و ترجیح می‌دهید حساب‌های خود را جدا نگه دارید، ب… روشی که بشه به صورت صددرصد مطمئن باشیم که اکانت هک نمیشه وجود نداره ولی با انجام روش های مختلفی میشه جلوی هک شدن گرفت. در مورد بخش دوم سوالتون هم باید عرض کنم موقعی که یک ایمیل رندوم انتخاب می کنید ، و اون ایمیل توسط شخص دیگه اداره بشه ،… (((با ثبت نام ، شما با شرایط ما موافقت می کنید. بیاموزید که چگونه می توانید داده های شما را در خط مشی داده خود جمع آوری ، استفاده کرده و به اشتراک بگذاریم و نحوه استفاده از کوکی ها و فناوری مشابه…

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید