آموزش تصویری و ساده ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر | instaa

در بخش بعدی مقاله قصد داریم روش ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر را توضیح دهیم. راه دیگری که برای ساخت اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر وجود دارد، درست همانند نسخه اپلیکیشن موبایلی این شبکه اجتماعی است. البته برای ساخت اکانت اینستاگرام گزینه دیگری هم وجود دارد که وارد شدن توسط اکانت فیسبوک است. فیسبوک کمپانی مالک اینستاگرام است و اگر در این شبکه اجتماعی اکانت داشته باشید، با استفاده از آن می‌توانید نسبت‌به ساخت اکانت در اینستاگرام هم اقدام کنید. اگر جزو افرادی هستید که نحو ساخت اکانت در اینستا را بلد نیستید جای نگرانی نیست زیرا در ادامه این مقاله آموزش میتوانید به اطلاعات مربوط به ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر دسترسی داشته باشید.

چگونه DirectX را بر روی کامپیوتر خود دانلود و نصب کنیم؟

اگر حساب فیس‌بوک ندارید یا تمایلی ندارید که دوستان شما در فیسبوک، شما را در اینستاگرام دنبال کنند، می‌توانید از این مرحله رد شوید. در این مرحله باید همانند ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر، مراحل مختلف را طی کنید. دقت داشته باشید که هم یوزرنیم و هم پسورد خود را در گوشه ای یادداشت کنید تا آن را فراموش و یا گم نکنید.

نحوه ریست جزئیات مصرف اینترنت تلگرام (Reset Statistics)

در بخش پروفایل، با لمس دکمه‌ی Edit profile می‌توانید اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنید. سپس، اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که دوستان فیسبوکتان را ازطریق اتصال حساب کاربری اینستاگرام به فیسبوک در اینستاگرام پیدا کنید. اگر به این کار تمایل ندارید، گزینه‌ی Skip و درغیراین‌صورت، دکمه‌ی Connect to Facebook را انتخاب کنید.

  • 12) در اینجا می توانید اکانت خود را به فیسبوک متصل کنید، در غیر اینصورت برروی گزینه Skip بزنید.
  • بخش تبلیغ ویژه در اینستاگرام برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و نمیتونید از این ویژگی استفاده کنید.
  • بعد از پشت سر گذاشتن مرحله قبلی تقریبا فرایند ساخت حساب کاربری به پایان رسیده است.
  • معمولاً در 80 درصد مواقع، اضافه کردن یک عبارت عددی می تواند چاره کار شما باشد!
  • ترجیحا سعی نمایید این تاریخ را به درستی وارد کنید.
  • این بخش با نام Full Name مشخص شده است که خود گویای ماجرا است!
برای امنیت هر چه بیشتر حساب کاربری خود، می توانید در قسمت پروفایل اقدام به ثبت شماره تلفن و ایمیل خود کنید. با این روش به‌راحتی با استفاده از کامپیوتر برای خودتان حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کردید. علاوه بر نام، باید یک رمز عبور قوی نیز برای مجله خبری اینستا حساب خود انتخاب کنید که می‌توانید از آموزش ساخت یک رمز عبور قوی و به یاد ماندنی در سایت دگردیسی برای انجام بهتر اینکار استفاده کنید. دقت کنید که نامی که در این قسمت وارد می‌کنید یوزرنیم یا نام کاربری شما نیست و آیدی حساب شما محسوب نمی‌شود.

http://amoozesh-agrcs.irانتقال فایل بین دو کامپیوتر با مودم ؛ آموزش شبكه كردن … انتقال پیام از واتساپ به تلگرام؛ آموزش منتقل کردن … ترفند های مخفی موبایل اندروید؛ با قابلیت های جالب …

دیدگاهتان را بنویسید