راهنمای کامل قالب های اینستاگرام [+ Free Downloads]

شغل مدیر رسانه های اجتماعی از بخش های متحرک بسیاری تشکیل شده است:

  • تولید محتوا
  • زمان بندی/انتشار محتوا
  • کپشن نویسی
  • تعامل آنلاین
  • جامعه سازی
  • تجزیه و تحلیل و گزارش
  • و بیشتر

اما استفاده از یک الگو یک راه عالی برای کاهش بخشی از زمان فرآیند ایجاد است، و چندین مزیت برای انجام این کار وجود دارد که همه به صرفه جویی در زمان نیست.

یک استراتژی محتوای بصری و زیبایی شناسی برند ایجاد کنید

چرا با ملزم کردن به ایجاد محتوای اینستاگرام از ابتدا، خود را با کار بیشتری سنگین کنید هر بار? به خصوص به این دلیل که بسیاری از بازاریابان در یک زمان چندین حساب رسانه های اجتماعی را مدیریت می کنند.

بنابراین بیایید بیشتر در مورد قالب های اینستاگرام صحبت کنیم – چرا می خواهید از آنها استفاده کنید، چگونه ممکن است ظاهر شوند، مارک های موفقی که در حال حاضر بیشترین استفاده را از قالب های خود می کنند. و قالب های قابل دانلود رایگان که می توانید استفاده کنید.

چرا از قالب های اینستاگرام استفاده کنیم؟

دلایل زیادی برای استفاده از یک قالب برای پست های اینستاگرام شما وجود دارد: به اشتراک گذاری یک گواهینامه، وارد کردن اطلاعات آموزشی و موارد دیگر. بیایید نگاهی به چند نمونه واقعی از قالب های پست اینستاگرام بیندازیم.

آیین

اسکرین شات سه پست اینستاگرام از Ritual که استفاده از توییت ها را به عنوان یک پست قالب نشان می دهد.

این یک راه عالی برای تبلیغ محتوای بین پلتفرمی است، به خصوص زمانی که صدای سرگرم کننده ای در توییتر دارید و می خواهید آن را با فالوورهای اینستاگرام خود نیز به اشتراک بگذارید.

Perelel Health

اسکرین شات سه پست اینستاگرام از Perelel Health که استفاده از قالب های اینستاگرام را نشان می دهد..

آزمایش در رسانه های اجتماعی برای اطمینان از اینکه محبوب ترین محتوایی را که می توانید به اشتراک می گذارید، کلیدی است. واقعاً چه چیزی توجه مخاطب شما را جلب می کند؟ با آزمایش A/B قالب های اینستاگرام خود، می توانید بهترین گزینه ها را برای فید خود پیدا کنید.

قالب های رایگان اینستاگرام برای استفاده در استراتژی خود

برندهای مبتنی بر اطلاعات یا B2B اغلب اوقات با بازاریابی اینستاگرام مشکل دارند زیرا محصول بصری ندارند. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها هنوز هم نمی توانند در این مسیر حرکت کنند. با استفاده از قالب‌ها، برندها می‌توانند اطلاعات آموزشی یا متن را در قالب تصویری قرار دهند و مخاطبان را در سراسر اینستاگرام جذب کنند.

8 نمونه قالب اینستاگرام از برندها

چلسی هنسلی، استراتژیست رسانه های اجتماعی در Visme، می گوید: «یک محتوای ایجاد شده برای اینستاگرام می تواند از 5 ثانیه تا 3 ساعت طول بکشد. می‌توانید با استفاده از ویژگی‌هایی مانند استوری‌های اینستاگرام، نظرسنجی‌ها، پرسش و پاسخ‌ها در چند ثانیه مخاطبان خود را درگیر کنید، یا می‌توانید قطعات پیچیده‌تری از محتوای چسبنده مانند Reels بسازید که از ایده تا ویرایش تا اجرا به زمان بیشتری نیاز دارد.

برخی از اینفلوئنسرها می گویند که ایجاد یک پست اینستاگرام می تواند از چند دقیقه تا چند دقیقه طول بکشد ماه هابسته به هر چیزی که در فرآیند دخیل است (یعنی مشارکت با برند، عکس‌برداری). و همین امر در مورد برندها نیز صدق می کند.

قالب های اینستاگرام تولید محتوا را سریع تر و آسان تر می کند. که می تواند ضروری باشد زیرا تولید محتوا می تواند فرآیندی زمان بر باشد.

Hungry Root بر اساس مشارکت خود با شرکت شراب Winc، الگویی برای به اشتراک گذاری گرافیک ایجاد کرد. آنها یک الگوی واحد برای به روز رسانی با وعده های غذایی مختلف و جفت های شراب ایجاد کردند، با استفاده از فونت ها و قرار دادن لوگوی یکسان در سراسر. این قالب خیره کننده، ساده و چشم نواز است که آن را بسیار موثر کرده است.

فلودسک

Career Contessa دارای تعدادی از نکات برجسته داستانی است که تعدادی از آنها از الگوهایی برای ایجاد ظاهری مشابه استفاده می کنند. اگر اطلاعات مشابهی را در چندین داستان به اشتراک می‌گذارید، استفاده از یک الگوی یکسان برای همه داستان‌ها ایده خوبی است تا مطمئن شوید مخاطبان شما می‌دانند که آنها مرتبط هستند. سپس می‌توانید وقتی به داستان، موضوع یا سریال دیگری می‌روید، رنگ‌ها یا عناصر دیگر را تغییر دهید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که دنده‌تان را عوض کرده‌اید.

هر مادر

اسکرین شات از سه پست استوری اینستاگرام از The Everymom که استفاده از الگوهای استوری اینستاگرام را برای برجسته کردن سوالات پرسیده شده توسط فالوورها و اشتراک گذاری پیوند مقالات در وبلاگ آنها نشان می دهد.

منظور ما از «plug-and-play» این است. هنگامی که طراحی اصلی خود را انجام دادید، هر بار که نیاز دارید وارد شوید و محتوای جدید اینستاگرام ایجاد کنید، می توانید محتوای قدیمی را جایگزین کنید، برخی از رنگ ها را تنظیم کنید تا ظاهر و احساس متفاوتی به قالب بدهید، دانلود کنید و به اشتراک بگذارید. پیزی آسان.

پست های مبتنی بر متن را برجسته کنید

حفظ حس زیبایی‌شناختی و در عین حال مطمئن شدن از متفاوت بودن هر الگو، راهی عالی برای منسجم نگه داشتن فید شما و در عین حال منحصر به فرد است. آخرین چیزی که می خواهید این است که تک تک گرافیک های شما دقیقاً یکسان به نظر برسند. مخاطب شما خیلی زود خسته می شود.

وگامور

اسکرین شات سه پست اینستاگرام از Vegamour که استفاده از قالب های اینستاگرام را نشان می دهد.

نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی Flodesk اغلب در نمایه‌شان از اینستاگرام استفاده می‌کند و هر بار آن‌ها را در یک استوری جدید ذخیره می‌کند. هر کدام از آنها از همان الگوی تصویر اول در هایلایت استفاده می کنند تا هر تصاحب را منسجم نگه دارد. واگذاری هاست یک راه سرگرم کننده برای جذب مخاطبان و همچنین ایجاد شراکت های سودمند متقابل است تا هم شما و هم شخصی که مسئولیت را بر عهده می گیرد بتوانید به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید.

شغل کونتسا

اسکرین شات از سه پست استوری اینستاگرام از Career Contessa که استفاده از الگوهای استوری اینستاگرام را نشان می دهد.

ایجاد الگوهایی که با نام تجاری شما مطابقت دارند ممکن است کمی زمان بر باشد – مگر اینکه از ابزار طراحی مانند Canva یا Visme استفاده کنید که هزاران گزینه از پیش ساخته شده دارد – با این حال، هنگامی که یک مجموعه کامل از الگوها داشته باشید، چیز زیادی ندارید. کار اضافی برای انجام

استفاده از قالب‌های اینستاگرام به معنای تنبلی نیست، در واقع به دور از آن است. داشتن مجموعه‌ای از الگوها به فید شما کمک می‌کند تا حس منسجم‌تری داشته باشید که با برند شما و انواع گرافیک‌ها یا الگوهایی که در تصاویر بصری برند خود استفاده می‌کنید مطابقت دارد.

فقط به این دلیل که شما مجموعه ای از الگوها را ایجاد کرده اید به این معنی نیست که آنها برنده هستند. مطمئن شوید که الگوهای جدید خود را A/B تست کنید و چند نوع مختلف ایجاد کنید تا ببینید کدام مجموعه بهترین عملکرد را دارد. همچنین توجه داشته باشید که کدام طرح‌های رنگی خوب عمل می‌کنند—برخی از رنگ‌های برند شما ممکن است به عنوان رنگ‌های غالب بهتر از بقیه عمل کنند.

چه کسی یک نقل قول انگیزشی را دوست ندارد؟ Classy Career Girl از یک الگوی ساده برای گرافیک نقل قول خود استفاده می کند و هر چند وقت یکبار یک #QuoteOfTheDay کلاسیک را به اشتراک می گذارد تا برخی از محتوای دیگر اینستاگرام خود را از بین ببرد. شما می توانید همین کار را برای به اشتراک گذاری توصیفات، مطالعات موردی و غیره انجام دهید.

قالب های استوری اینستاگرام

با شروع با یک قالب، مدیریت اینستاگرام خود را بسیار ساده تر کنید. استفاده از قالب‌ها هم برای پست‌های اینستاگرام و هم برای استوری‌های اینستاگرام می‌تواند به طور تصاعدی زمان طراحی شما را کاهش دهد و در عین حال قدرت برند شما را بهبود بخشد. برای شروع ایجاد محتوای خیره کننده اینستاگرام خود، قالب های رایگان قابل سفارشی سازی اینستاگرام ما را با هر دو فرمت 1:1 و 9:16 دانلود کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار رایگان تغییر اندازه تصویر رسانه‌های اجتماعی، اندازه تصاویر را برای اینستاگرام تغییر دهید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/instagram-templates/

مدیریت اکانت اینستاگرام می‌تواند زمان بر باشد، بنابراین به عنوان استراتژیست رسانه‌های اجتماعی، همیشه به دنبال راه‌هایی برای آسان‌تر کردن کار خود هستیم. و یک راه عالی برای انجام این کار استفاده از قالب های اینستاگرام است.

قالب اینستاگرام یک قالب گرافیکی یا ویدیویی قابل استفاده مجدد است که مدیران رسانه های اجتماعی می توانند بارها و بارها آن را سفارشی کنند تا به راحتی محتوای اینستاگرام را به اشتراک بگذارند. اینها را می توان برای پست ها، حلقه ها، داستان ها و موارد دیگر استفاده کرد.

Vegamour همچنین ملکه چرخ فلک های آموزشی است. عکس‌های ویژه آن‌ها نمای نزدیک از موهای شخصی را با نام موضوعی که در مورد آن صحبت می‌کنند، نشان می‌دهد، قبل از اینکه به سمت گرافیک‌های متنی طراحی شده مشابه حرکت کنید. استفاده از چرخ فلک برای چیزی شبیه به این با یک تصویر واقعی به عنوان عکس روی جلد، هوشمندانه است تا به طور یکپارچه با فید شما ترکیب شود.

دختر حرفه ای درجه یک

اسکرین شات سه پست اینستاگرام از Classy Career Girl که استفاده از قالب های اینستاگرام را نشان می دهد.

به این شبکه از ابزار برنامه ریز اینستاگرام Planoly نگاهی بیندازید:

اسکرین شات از شبکه اینستاگرام Planoly که 9 مربع از قالب های مختلف اینستاگرام را به نمایش می گذارد.

جلدهای حلقه‌های آن‌ها از همان سبک برای اشتراک‌گذاری موضوع/عنوان حلقه استفاده می‌کنند. آنها همچنین از فونت های مشابه در سراسر جهان استفاده می کنند. و اگر پستی از این برند در فید ما نمایش داده شود، می‌توانیم به راحتی آن را تشخیص دهیم، زیرا آنها زیبایی‌شناسی بسیار خاصی دارند که همه الگوهای آن‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرند.

قالب های اینستاگرام Plug-and-play در زمان صرفه جویی می کنند

به اشتراک گذاری نکات آموزشی نیز زمان بسیار خوبی برای استفاده از یک الگو است. این مثال از Perelel Health از ظاهری مشابه برای هر یک از گرافیک‌های اصلی آن‌ها قبل از فرو رفتن در چرخ و فلک با حقایق بیشتری استفاده می‌کند تا مخاطبان آن‌ها را بخواند و از آن بیاموزد. برخی از الگوها دارای عکس در پس‌زمینه هستند، برخی شیب‌دار و برخی دیگر یک رنگ ثابت هستند.

شما می توانید از ابزارهای تحلیلی مانند Sprout Social برای نظارت بر رشد فالوورها و همچنین ردیابی تعداد بازدیدها و تعاملاتی که هر یک از پست های اینستاگرام خود دریافت کرده اند، استفاده کنید.

اسکرین شات گزارش عملکرد پیام‌های ارسال شده اجتماعی Sprout، که برداشت‌ها و تعاملات پست‌های مختلف اینستاگرام را نشان می‌دهد.

Everymom از برخی از ویژگی‌های استوری اینستاگرام با گذاشتن فضایی برای استیکرهای پیوند درست در داخل قالب بالا استفاده کرد. استوری ها تعدادی برچسب مانند سؤالات، نظرسنجی ها، پیوندها، آزمون ها و موارد دیگر را ارائه می دهند، بنابراین می توانید الگوی ایجاد کنید که بتوانید از آن برای اضافه کردن پس زمینه های خلاقانه در پشت این برچسب ها استفاده کنید.

تست A/B عملکرد پست های قالب اینستاگرام

در حالی که استوری‌های اینستاگرام شما آزادی بیشتری برای اشتراک‌گذاری محتوای بدون سبک و پشت صحنه به شما می‌دهد، همچنین می‌توانید گرافیک یا قالب‌هایی برای اشتراک‌گذاری مواردی مانند پست‌های اخیر وبلاگ، نکات آموزشی و موارد دیگر ایجاد کنید.

ریشه گرسنه

اسکرین شات سه پست استوری اینستاگرام از Hungry Root که استفاده از الگوهای استوری اینستاگرام را برای برجسته کردن یک همکاری نشان می‌دهد.

یکی از روندهای رایج اینستاگرام اخیراً گرفتن توییت و قرار دادن آن در قالبی برای اشتراک گذاری در فید اینستاگرام شما است. Ritual این کار را با برخی از توییت‌های خود و همچنین برخی از اشاره‌هایشان انجام می‌دهد.

شما می توانید قالب های قابل بازیافت اینستاگرام را هم برای پست های اینستاگرام و هم برای استوری های خود ایجاد کنید. برای اینکه ببینید ممکن است بخواهید از یک قالب برای چه نوع محتوایی استفاده کنید، به این هشت برند موفق و استفاده از قالب آنها نگاهی بیندازید.

قالب های پست اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید