راهنمای استاد در ویژگی دوستان نزدیک اینستاگرام

راهنمای استاد در ویژگی دوستان نزدیک اینستاگرام

شما می خواهید در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام تا حد امکان فالوور داشته باشید، حتی اگر برای آنها هزینه کنید. این به شما احساس دوست داشتن و خوبی می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که پیام را به طور موثرتری پخش کنید. اگر برای یک هدف اجتماعی مبارزه می‌کنید و اینکه چرا سیاستمداران، کسب‌وکارها و افراد مشهور به طور یکسان دنبال‌کنندگان اینستاگرام را از طریق تبلیغات و خدمات شخص ثالث خریداری می‌کنند، این دسترسی بسیار ارزشمند است.

با این حال، داشتن فالوورهای زیاد می تواند معایب خود را داشته باشد. این باعث می شود اینستاگرام چندان صمیمی نباشد. بسیاری از فالوورهای شما افرادی هستند که شما آن ها را نمی شناسید یا خارج از اینستاگرام شما را نمی شناسند. بنابراین، آزادی شما برای بیان برخی از چیزهایی که می خواهید بگویید را از بین می برد. فالوورهای شما ممکن است یک جوک درونی بی ضرر را اشتباه تفسیر کنند. که می تواند شهرت شما را خراب کند. و کاربران رسانه های اجتماعی می توانند در برابر کاربرانی که فکر می کنند بد رفتار می کنند بی رحمانه رفتار کنند.

چگونه از ویژگی دوستان نزدیک اینستاگرام استفاده کنیم؟

خوشبختانه اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که برای برخی از مطالب منتشر شده خود مخاطب را انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید Stories را از برخی افراد پنهان کنید. با این حال، فرآیند آنقدر که شما می خواهید ساده نیست. شما باید افرادی را انتخاب کنید که می خواهید آن را از آنها پنهان کنید. سپس، اگر می خواهید استوری بعدی شما برای همه قابل مشاهده باشد، باید آنها را از حالت انسداد خارج کنید.

اگر بخواهید فقط چند نفر منتخب آن را ببینند چه کار می کنید؟ شما باید تقریبا تمام فالوورهای خود را به لیست استثنا اضافه کنید. در آن مرحله، بهتر است داستان را به صورت DM ارسال کنید. اما این مستلزم این است که داستان را برای هر فردی که می‌خواهید بتوانید آن را ببینید ارسال کنید. شما همچنین می توانید یک چت گروهی ایجاد کنید – اما چه کسی این کار را فقط برای ارسال یک عکس یا کلیپ ویدیویی انجام می دهد؟

اینستاگرام راه حلی را برای آن در سال 2018 منتشر کرد. این گزینه به کاربران این امکان را داد که با حفظ حریم خصوصی بیشتر پست‌ها را با اجازه دادن به آن‌ها برای نمایش پست‌ها فقط برای دوستان نزدیک خود ارسال کنند.

نحوه ایجاد لیست دوستان نزدیک خود در اینستاگرام

ویژگی Close Friends به شما امکان می دهد مطالب شخصی یا NSFW را که می خواهید پست کنید فقط با افرادی که واقعاً شما را می شناسند به اشتراک بگذارید. داشتن این ویژگی مفید است، به خصوص اگر حساب های شخصی و تجاری خود را از هم جدا نکرده باشید. بنابراین، چگونه آن را تنظیم می کنید؟

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. اگر هنوز آن را انجام نداده اید وارد شوید. سپس روی عکس نمایه خود در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید تا به صفحه نمایه خود برسید.

روی منوی همبرگر (سه خط افقی) در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. «دوستان نزدیک» را انتخاب کنید.

اینستاگرام لیستی از اکانت هایی را که دنبال می کنید به شما نشان می دهد. در آن اسکرول کنید و کاربرانی را که می خواهید به لیست خود اضافه کنید، با ضربه زدن روی دایره در سراسر نام کاربری آنها بررسی کنید. اگر می خواهید کاربر را راحت تر پیدا کنید، می توانید از ابزار جستجو استفاده کنید. سپس، «انجام شد» را برای ذخیره لیست خود انتخاب کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که در صورت خالی بودن لیست نمی‌توانید هنگام ارسال یک داستان، Close Friends را انتخاب کنید.

چگونه افراد را به لیست دوستان نزدیک خود حذف یا اضافه کنید

آنچه روی دوستان نزدیک خود می گذارید دائمی نیست. می توانید هر چند بار که مایلید افراد را اضافه یا حذف کنید. و نگران نباشید، وقتی کاربران را از لیست دوستان نزدیک خود حذف می کنید، اینستاگرام به آنها اطلاع نمی دهد. همچنین وقتی آنها را اضافه می کنید به آنها اطلاع نمی دهد. با این حال، اگر به جزئیات دقت کنند، ممکن است آن را بدانند.

برای افزودن یا حذف کاربران در لیست دوستان نزدیک خود:

چگونه از ویژگی دوستان نزدیک اینستاگرام استفاده کنیم؟

اپلیکیشن اینستاگرام را در اپلیکیشن موبایل خود باز کنید. روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید تا به صفحه نمایه خود برسید. سپس، روی منوی همبرگر در بالا، سمت راست و بعد ضربه بزنید.

«دوستان نزدیک» را انتخاب کنید. این بار، لیست برای کاربرانی که قبلاً به لیست خود اضافه کرده‌اید، علامت‌هایی را نشان می‌دهد. می‌توانید روی آن علامت‌ها ضربه بزنید تا از لیست حذف شوند. همچنین، می‌توانید روی «پاک کردن همه» ضربه بزنید. با این کار لیست دوستان نزدیک شما خالی می شود.

برای افزودن کاربران بیشتر، این کار را مانند دفعه قبل انجام دهید. با پیمایش در لیست یا با استفاده از ابزار جستجو، کاربرانی را که می خواهید اضافه کنید پیدا کنید. روی دایره کنار نام آنها ضربه بزنید. وقتی از افرادی که در لیست شما هستند و نه در لیست خود راضی هستید، روی «انجام شد» ضربه بزنید.

چگونه داستان هایی را ارسال کنیم که فقط برای دوستان نزدیک شما قابل مشاهده است

اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید. روی عکس پروفایل خود در سمت چپ بالای صفحه زیر لوگوی متنی اینستاگرام ضربه بزنید. یک نماد کوچک “+” در کنار خود دارد و می گوید “داستان شما”.

اگر می‌خواهید عکس یا ویدیوی جدیدی بگیرید، روی «دوربین» ضربه بزنید. در غیر این صورت، یکی را انتخاب کنید که از قبل در گالری شما وجود دارد. داستان را همانطور که معمولاً انجام می دهید ویرایش کنید.

پس از اتمام ویرایش، روی «Close Friends» در پایین صفحه ضربه بزنید. این استوری را آپلود می کند و فقط برای افرادی که در لیست دوستان نزدیک شما هستند قابل مشاهده می شود.

اگر هنوز افرادی را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه نکرده اید، با فشار دادن دکمه می توانید آن را ویرایش کنید. سپس، استوری شما را منتشر خواهد کرد.

وقتی یک استوری انحصاری Close Friends ارسال می کنید، به جای صورتی یک دایره سبز رنگ در اطراف نماد نمایه خود خواهید دید. افرادی که در لیست دوستان نزدیک شما نیستند آن دایره سبز را نخواهند دید. در همین حال، افرادی که در لیست شما هستند، هنگام مشاهده استوری شما، برچسب “دوستان نزدیک” را در بالا سمت راست مشاهده می کنند. به این ترتیب آنها متوجه می شوند که شما آنها را به لیست خود اضافه کرده اید. همچنین، هنگامی که آنها را حذف می کنید، ممکن است به طور غیر مستقیم به آنها اطلاع دهد. آنها متوجه خواهند شد که شما دیگر داستان هایی با آن برچسب را از شما نمی بینید.

چگونه از ویژگی دوستان نزدیک اینستاگرام استفاده کنیم؟

غذای آماده

شبکه های اجتماعی به کاربران اجازه می دهد با افراد زیادی ارتباط برقرار کنند. اما گاهی اوقات، شما می خواهید فقط با افراد نزدیک خود ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، حریم خصوصی نیز یکی از نگرانی های اصلی در رسانه های اجتماعی در حال حاضر است. بنابراین، ویژگی Close Friends بسیار قدردانی می شود.

این یک ویژگی خوب است که به شما امکان می دهد پست های احمقانه خود را از چشم عموم پنهان کنید. دنیا نیازی به دانستن همه کارهای شما ندارد. بنابراین آن را امتحان کنید. اکنون به اینستاگرام بروید و لیست خود را ویرایش کنید. در حالی که در آن هستید، می‌توانید یک داستان انحصاری Close Friends ایجاد کنید تا خودتان ببینید چگونه کار می‌کند.

تاریخ: 9 دسامبر 2022 / دسته بندی ها: راهنما، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

Master Guide on Instagram’s Close Friends Feature

دیدگاهتان را بنویسید