خرید فالوور اینستاگرام یک استراتژی بی فایده است

مطالب مرتبط: 7 راه برای افزایش اکانت اینستاگرام کسب و کار شما

چگونه بفهمیم کسی برای پروفایل خود فالوور می‌خرد

خرید فالوور در اینستاگرام محبوب‌تر می‌شود و بسیاری از افراد مشهور، اینفلوئنسرها و شرکت‌ها آنها را خریداری می‌کنند تا موقعیت اجتماعی خود را افزایش دهند. مردم برای این اکانت های جعلی پول می پردازند تا این توهم ایجاد کنند که طرفداران مهم تری نسبت به خودشان دارند. این پدیده به حدی گسترده شده است که برخی از افراد حتی برای افزایش تعداد فالوورهای خود اقدام به خرید لایک در پست ها می کنند.

هزینه خرید فالوور در اینستاگرام چقدر است؟

اگر فردی را در اینستاگرام فالو کنید و متوجه شدید که او فالوورهای زیادی دارد اما پست های بسیار کمی دارد، به احتمال زیاد در حال خرید فالوور است. ساده ترین راه برای تشخیص این است که به نسبت فالوور به فالوور شخص نگاه کنید.

خرید فالوور در اینستاگرام با قیمت های متفاوتی همراه است. در برخی از سایت ها امکان خرید 100 فالوور با 7 دلار وجود دارد. اگر به دنبال رضایت سریع هستید، خیلی بد نیست. یک گزینه گران تر، خرید 10000 فالوور در اینستاگرام به قیمت 520 دلار است. گران ترین گزینه خرید 5000000 فالوور در اینستاگرام به قیمت 1300 دلار است.

تشخیص اینکه آیا فردی فالوور خریداری کرده است بسیار آسان است، زیرا تعداد فالوورهای او بیشتر از حد معمول خواهد بود و شاهد جهش قابل توجهی در تعداد لایک های آنها خواهید بود.

مطالب مرتبط: 3 چیز ساده که کسب و کارها برای رشد اینستاگرام به آن نیاز دارند

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/buying-instagram-followers-is-a-useless-strategy/388997

مطالب مرتبط: 8 بینش آماری برای بهبود بازی و تجارت اینستاگرام شما

چرا اغلب بهتر است در استراتژی سرمایه گذاری کنیم؟

خرید فالوور اتلاف وقت و پول است. علاوه بر این، شما هرگز از تعداد فالوورهای خود راضی نخواهید بود زیرا بازار بیش از حد اشباع شده است، و همیشه شخص دیگری وجود دارد که بیشتر دارد و می تواند معاملات بهتری را برای به دست آوردن آنها ارائه دهد. در پایان، محتوا چیزی است که اهمیت دارد.

اگر این نسبت ناچیز باشد (کمتر از 1)، پس به احتمال زیاد آنها در حال خرید فالوور هستند.

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

خرید فالوور در شبکه های اجتماعی برای بسیاری از افراد امری عادی است. برای برخی، این روشی برای افزایش عزت نفس و ایجاد احساس اعتماد به نفس بیشتر است، اما حقیقت این است که اینطوری کار نمی کند. می‌توانید فالوور اینستاگرام بخرید یا لایک اینستاگرام بخرید، اما کاربران واقعی که به کاری که انجام می‌دهید علاقه‌مند نخواهید شد. در عوض، آنها حساب های جعلی خواهند بود که به هیچ چیز تبدیل نمی شوند. بهترین راه برای تلاش و رشد یک حساب کاربری این است که یک استراتژی در مورد چیزی که پست می کنید بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید