اینستاگرام فالوورهای خود را در مورد کار سهام خود به روز می کند

اینستاگرام فالوورهای خود را در مورد کار سهام خود به روز می کند

امسال قرار بود سال رستگاری مردم باشد. بسیاری از افراد فکر می کنند که می توانند در سال 2020 زندگی خود را بهتر کنند. با این حال، چیزها کاملاً متفاوت از آنچه همه فکر می کردند اتفاق افتاد. همه گیری جهانی COVID-19 باعث شده است که مردم برنامه های خود را برای مدت نامحدود به تعویق بیاندازند.

علاوه بر این، این بیماری همه گیر اتفاقاتی را برای مردم به ارمغان آورده است که آنها انتظار وقوع آن را نداشتند. همین سال گذشته، هر کسی بدون توجه به ساعتی از روز، مجاز است از خانه‌های خود خارج شود. اما اکنون، بیرون رفتن از خانه هایشان به معنای قرار گرفتن در معرض ویروس کشنده ای است که جان میلیون ها نفر را در سراسر جهان گرفت.

اینستاگرام کاربران خود را در مورد کار سهام خود به روز می کند

در میانه همه‌گیری، انتخابات آتی و تمام بحران‌های دیگری که جهان در حال تجربه آن است، مردم بیشتر به رسانه‌های اجتماعی وابسته شدند. به همین دلیل است که پلتفرم رسانه اجتماعی اینستاگرام تمام تلاش خود را می کند تا نیازهای کاربران خود را برآورده کند.

علاوه بر این، میلیون‌ها نفر از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مذکور برای افزایش آگاهی در مورد علل مدنی، نژادی و اجتماعی استفاده می‌کنند. به همین دلیل، اینستاگرام همچنان متعهد به بررسی راه‌هایی است که پلتفرم آن برای گروه‌های خاصی از افراد شایسته نیست.

علاوه بر این، اینستاگرام اضافه کرد که مسئولیت دارد به محصولات و ویژگی‌هایی که می‌سازد و نحوه ساخت آن‌ها نگاه کند. به این ترتیب، تجربیاتی که مردم از محصولات پلت فرم رسانه های اجتماعی دارند، می توانند منعکس کننده اقدامات و آرزوهای جامعه آن باشند.

پیشرفتی که اینستاگرام با موفقیت انجام داده است

سیاست های ضد آزار و اذیت و نفرت

اینستاگرام چندین خط مشی سراسری شرکت را توسعه داده و به روز کرده است که هدف آن حمایت از جوامع در سراسر جهان است. علاوه بر این، این پلتفرم سیاست‌های خود را به‌روزرسانی کرد تا به‌طور خاص با انواع خاصی از سخنان مشوق نفرت‌انگیز مخالفت کند. برخی از نمونه‌های سخنان نفرت‌انگیز که اینستاگرام در حال حذف محتوایی است که چهره سیاه و کلیشه‌ای درباره افراد یهودی را به تصویر می‌کشد.

علاوه بر این، پلت فرم رسانه های اجتماعی همچنین سیاست های خود را در برابر افرادی که تهدید به تجاوز می کنند، تقویت کرد. حساب‌هایی که چنین تهدیداتی را ارسال می‌کنند به محض اطلاع پلتفرم از نقض آن حذف خواهند شد.

علاوه بر این، شخصیت‌های عمومی غیرارادی، یا آن دسته از افرادی که شناخته شده هستند اما ممکن است به دنبال جلب توجه نباشند، در برابر آزار و اذیت و قلدری محافظت می‌شوند.

تیم جدید سهام اینستاگرام برای فالوورهای اینستاگرام

اینستاگرام می خواهد مطمئن شود که کارش برای محافظت از کل جامعه به طور کامل پشتیبانی می شود. به همین دلیل، یک گروه محصول اختصاصی ایجاد کرده است – تیم سهام اینستاگرام. این تیم بر درک و رسیدگی به سوگیری از نظر توسعه محصول اینستاگرام تمرکز خواهد کرد. آنها همچنین بر تجربه کاربری در اینستاگرام نظارت خواهند کرد و به کاربران بیشتری در خرید فالوور اینستاگرام کمک خواهند کرد.

اینستاگرام کاربران خود را در مورد کار سهام خود به روز می کند

علاوه بر این، تیم سهام این پلتفرم وظیفه ایجاد محصولات منصفانه و عادلانه را بر عهده خواهد داشت. آنها همچنین با تیم مسئولیت‌پذیر هوش مصنوعی فیسبوک کار خواهند کرد و از عادلانه بودن الگوریتم‌های هر دو پلتفرم اطمینان حاصل خواهند کرد. همچنین، آنها ویژگی های جدیدی خواهند ساخت که به نیازهای جوامع محروم پاسخ می دهد.

از سوی دیگر، پلت فرم رسانه های اجتماعی تصمیم به استخدام یک مدیر جدید برای تنوع و شمول گرفت. نقش این موقعیت کمک به پیشبرد هدف اینستاگرام برای یافتن، حفظ و همچنین رشد استعدادهای متنوع است.

تایید

پلت فرم رسانه های اجتماعی دو ماه را صرف بررسی شیوه های راستی آزمایی خود کرد. این به این دلیل است که می خواهد مطمئن شود همه چیز برای همه کاربران اینستاگرام منصفانه است.

طبق گفته اینستاگرام، یک حساب کاربری قبل از تایید شدن باید معیارهای خاصی را داشته باشد. این معیارها شامل درجه شهرت صاحب حساب است.

علاوه بر این، پلت فرم رسانه های اجتماعی با استفاده از مقالات مطبوعاتی که در مورد شخصی که برای تأیید درخواست می کند نوشته شده است، قابل توجه بودن را اندازه گیری می کند. علاوه بر این، اینستاگرام فهرست منابع مطبوعاتی خود را گسترش داد. این اطمینان حاصل می کند که این منابع بیشتر شامل رسانه های LGBTQ+، سیاه و همچنین لاتینکس هستند.

علاوه بر این، اینستاگرام خاطرنشان کرد که تعداد فالوورهای یک حساب کاربری برای تایید شدن الزامی نیست. با این حال، هنوز سیستم‌های خاصی وجود دارند که در آن حساب‌های دارای تعداد فالوور بالا در اولویت هستند. این به پلتفرم اجازه می دهد تا از تعداد بالای درخواست هایی که هر روز دریافت می کند عبور کند.

توزیع

اینستاگرام می‌داند که نگرانی‌هایی در مورد سانسور وجود دارد که حول این پلتفرم می‌چرخد. به همین دلیل است که مجموعه دستورالعمل هایی را منتشر کرده است که از آن برای تعیین اینکه چه محتوایی می تواند در مکان هایی مانند تب کاوش در اینستاگرام ظاهر شود استفاده می کند. هدف از این حرکت این است که مردم بدانند چرا انواع محتوا وجود دارد که در توصیه های اینستاگرام و فیس بوک ظاهر نمی شوند. انواع خاصی از محتوا نیز ممکن است به طور گسترده توزیع نشوند.

اینستاگرام کاربران خود را در مورد کار سهام خود به روز می کند

علاوه بر این، پلت فرم رسانه های اجتماعی با بیش از 50 متخصص برجسته مشورت کرده است. همه آنها در محاسبات اجتماعی، سیستم های توصیه، ایمنی، آزادی بیان، حقوق مدنی و دیجیتال تخصص دارند. همه آنها به توسعه دستورالعمل های اینستاگرام کمک کرده اند.

نتیجه

نمی توان انکار کرد که اینستاگرام برای رفاه همه کسانی که از پلتفرم آن استفاده می کنند ارزش قائل است. به همین دلیل است که پلتفرم رسانه های اجتماعی به طور مداوم ویژگی هایی را ایجاد می کند که تجربه کاربران را بهبود می بخشد. علاوه بر آن، اینستاگرام نیز به طور مداوم قوانین و سیاست های خود را به روز می کند. به این ترتیب قادر است از ایمنی، امنیت و حریم خصوصی تمامی کاربران پلتفرم خود محافظت کند.

علاوه بر این، اینستاگرام میلیون ها یا حتی میلیاردها کاربر دارد. بنابراین، درست است که پلت فرم رسانه های اجتماعی گام های مختلفی را برای اطمینان از ایمنی آن کاربران بردارد. در سال 2018، اینستاگرام یک ویژگی امنیتی جدید به نام برنامه تأیید اینستاگرام را معرفی کرد. این برنامه از اپ استور و گوگل پلی استور قابل دانلود است.

پس از دانلود برنامه تأیید، به اینستاگرام برگردید و به پروفایل خود بروید. می توانید نمایه خود را در گوشه سمت راست پایین برنامه پیدا کنید. در مرحله بعد، تنظیمات را در دکمه همبرگر در گوشه سمت راست بالای صفحه خود پیدا کنید. در تنظیمات، می توانید تنظیمات تأیید را پیدا کنید. اگر قبلاً برنامه تأیید را نصب کرده اید، اینستاگرام به طور خودکار یک کد برای شما ارسال می کند. از آن در حساب اینستاگرام خود استفاده کنید و کارتان تمام شد.

تاریخ: 28 دسامبر 2021 / دسته بندی ها: جالب هست، / نویسنده: جوی پی

مجله ترفندهای اینستاگرام

Instagram Updates its Followers About its Equity Work

دیدگاهتان را بنویسید